Exercitii eficiente pentru marirea bicepsilor

Publicat in

Vrei bicepsi mari? Iata 4 exercitii extrem de eficiente pentru a iti rotunjii si marii bicepsii.

Bratele masive atrag atentia! Se pare ca toti impatimitii de sala sunt in cautarea antrenamentului suprem pentru bicepsi. Dar bicepsii mari nu se obtin cu exercitii de izolare. Un antrenament eficient pentru bicepsi implica forta si activarea altor grupe musculare. Bratele si muschii spatelui trebuie implicati in actiune.

Incearca un antrenament al bicepsilor alcatuit din urmatoarele exercitii. Ai grija sa te recuperezi cum trebuie si sa nu faci acest antrenament decat o singura data pe saptamana.

1. Tractiuni cu priza inversa

Tractiunile cu priza inversa sunt cel mai util exercitiu pentru a construi bicepsii.

  • La o bara de tractiuni foloseste o priza cu palmele spre corp.
  • Stai atarnat complet de bara de tractiuni.
  • Ridica-ti corpul cu forta pana ce treci cu barbia de bara.
  • Fa o pauza scurta mentinand bicepsii incordati si coboara incet, controlat.

In timpul exercitiului nu trebuie sa te balansezi pentru a te ajuta sa te ridici. Bratele trebuie sa faca toata munca!

Seturi/repetari: 5 x pana la epuizare

2. Flexii preacher

Flexiile preacher sunt un exercitiu standard in orice sala de forta.

  • Stai pe o banca preacher si ia bara Z.
  • Tine bara la inaltimea umerilor.
  • Coboara bara usor si controlat pana ce mainile sunt complet intinse si bicepsii intinsi.
  • Flexeaza greutatea la loc cat de rapid poti.
  • Strange bicepsii in partea de sus inainte de a cobori iar bara.

Pune accent cat mai mare pe bicepsi. Nu te ajuta de alte grupe musculare, nu trisa!

Seturi/repetari: 4 x 10

3. Flexii la cabluri din stand

Pentru a face aceste flexii pune o bara dreapta la helcometru pozitionat in partea de jos. 

  • Ia bara si flexeaza usor bratele.
  • Tine abdomenul bine incordat.
  • Ridica greutatea spre umeri.

Seturi/repetari: 4 x 12-15

4. Mai multe tractiuni cu priza inversa

Ca sa inchei antrenamentul bicepsilor fa alte tractiuni cu priza inversa, pana la epuizare. De data asta vei face mai putine repetari, avand bratele deja obosite.

Seturi/repetari: 2 x pana la epuizare

La finalul antrenamentului bicepsii vor fi epuizati si iti vei fi lucrat si abdomenul si spatele, multumita flexiilor la cabluri si tractiunilor. Implementeaza acest antrenament al bicepsilor in rutina ta saptamanala si vei incepe sa vezi rapid rezultate.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Exercitii fizice facute in 3 seturi consecutive - tri-seturi Tri-seturi Tri-seturile sunt o tehnica avansata de antrenament de mare intensitate, cu ajutorul carora vei trece peste plafonari si vei continua sa ai progrese in ceea ce priveste acumularea de masa musculara. 14 Feb, 2016
Descarcarea - perioade de odihna programate Descarcarea Descarcarea reprezinta o perioada de reducere planificata a intensitatii antrenamentelor pentru a permite corpului sa se refaca si sa fie pregatit pentru noi cresteri musculare. 14 Feb, 2016
Exercitiile pliometrice - antrenamente cu sarituri Exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice sunt miscari scurte si puternice care ne ajuta sa devenim mai rapizi si mai puternici, dar si sa avem o masa musculara mai mare si mai putina grasime. 14 Feb, 2016
inlocuieste impinsul clasic pentru piept cu flotari ingreunate Flotarile ingreunate pot inlocui impinsul cu greutati Impinsul cu haltera din culcat este rege cand vine vorba de antrenamentul pieptului. Dar ce poti face cand nu ai acces la greutati si pectoralii tai tipa dupa stimuli: flotari. 14 Feb, 2016
20 de tractiuni - forta mai mare Cum sa faci 20 de tractiuni A te agata de o bara aflata deasupra capului si a te trage de ea pana cand barbia o depaseste este un lucru dificil pentru multa lume. Dar a face tractiuni nu este atat de greu precum poate parea. Urmeaza cateva sfaturi si reguli de baza si vei ajunge si tu sa faci 20 de tractiuni (sau mai multe). 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.