Ramat cu bara din aplecat pentru deltoizii posteriori

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi posteriori
Alti muschi lucratibiceps, romboizi, marele dorsal
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Diferenta principala dintre acest exercitiu si ramatul pentru spate este ca in cazul de fata bara este trasa la piept si nu spre bazin.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai drept tinand in maini o haltera. priza sa fie mai lata decat nivelul umerilor. 

2. Indoie usor genunchii si apelaca-te in fata pana ce trunchiul este paralel cu solul; mentine spatele drept. Lasa bratele sa atarne in fata ta. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Trage greutatea in sus, spre partea superioara a pieptului, incordand deltoizii posteriori.

4. Revino usor la pozitia de start. Repeta.

Sfat: Facut corect, acest exercitiu ar trebui sa semene cu impinsul de la piept facut invers.

Variatii: Poti face acest exercitiu si folosind un aparat Smith

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.