Indreptari pe o parte

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucrati: abdomenfemurali, fesieri, gambe, lombari, trapez
Echipamentaparat
Mecanicacompusa

Un exercitiu care te va ajuta sa stapanesti mai bine indreptarile clasice, iti va echilibra forta intre partea stanga si cea dreapta a corpului si dincolo de coapse iti va lucra foarte mult si abdomenul.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in lateralul unei haltera, la mijlocul ei. Indoaie genunchii si apleaca-te pana poti prinde haltera cu mana.

2. Apuca haltera ca pe o servieta. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Impinge-te in picioare pentru a ridica haltera. Mainile trebuie sa fie perfect intinse pe langa corp.

4. Adu usor haltera pe sol prin indoirea genunchilor si soldurilor. Repeta. 

ATENTIE! Nu este un exercitiu pentru cei cu probleme lombare. 

Variatii: Se poate folosi o gantera in loc de haltera. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.