Genuflexiuni cu greutatea atarnata de talie

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, gambe, fesieri
Echipamentaltul
Mecanicacompusa

Un exercitiu provocator, dar in acelasi timp un tip de genuflexiuni care pot fi facute mai in siguranta si de cei cu probleme lombare.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pozitioneaza doua banci orizontale una langa cealalta, la o distanta cat latimea umerilor tai. Pune-ti in jurul taliei o centura pentru greutati, si urcate-te pe banci, stand cu cate un picior pe fiecare. Agata de centura greutatea dorita. Stai cu degetele picioarelor usor orientate catre exterior.

2. Stand drept, cu greutatea atranand intre picioare, du mainile in fata, paralele cu solul. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Flexeaza genunchii, tinand spatele drept si privirea inainte. Continua sa cobori pana ce unghiul dintre coapsa si gamba este putin sub 90º. 

4. Ridica-te impingand cu partea din fata a talpilor in bancute. Repeta de cate ori este nevoie.

Sfat: In loc de bancute, poti folosi orice alte platforme ridicate, atat timp cat sunt solide si stabile. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Indreptari cu deficit Indreptarile cu deficit sunt unul din cele mai grele exercitii din culturism. Au o raza de miscare mai mare decat indreptarile de pe podea, ceea ce tensioneaza si mai mult muschii. 14 Feb, 2016
Indreptari pe o parte Un exercitiu care te va ajuta sa stapanesti mai bine indreptarile clasice, iti va echilibra forta intre partea stanga si cea dreapta a corpului si dincolo de coapse iti va lucra foarte mult si abdomenul. 14 Feb, 2016
Indreptari cu bara pentru trapez Indreptarile cu bara pentru trapez reprezinta cea mai buna alternativa la indreptarile clasice, fiind mai adecvate persoanelor de rand, care nu practica sporturi de performanta. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantere Este o varianta mai usoara de genuflexiuni cu greutati. Este un exercitiu bun pentru incepatori si pentru cei cu probleme la genunchi sau spate, care vor sa evite genuflexiunile cu bara dar nu vor sa evite complet aceasta miscare de baza. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate Genuflexiunile cu bara in spate reprezinta exercitiul de baza pentru picioare. Alaturi de indreptari si impins cu haltera din culcat, este unul din cele 3 exercitii de baza din culturism. Unii il considera regele tuturor exercitiilor. 14 Feb, 2016
Tragerea saniei cu greutati Sania cu greutati este o piesa de echipament specifica competitiilor strongman. Este un exercitiu solicitant, destinat celor cu o conditie fizica foarte buna. Este eficient pentru dezvoltarea fortei, puterii si masei musculare dar si pentru cresterea metabolismului. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.