Flexii paianjen

Publicat in

Principala grupa musculara lucratabiceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentbara Z
Mecanicaizolare

Acest exercitiu pentru biceps foloseste o banca de flexii Preacher intoarsa invers pentru a mari raza de miscare si a solicita mai mult bicepsul.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o bara Z pe scaunul bancii Preacher, unde in mod normal te-ai aseza. 

2. Du-te in fata aparatului (locul unde in mod normal se pun mainile) si sprijina-te de aparat, astfel incat corpul sa fie la un unghi de 45 de grade. 

3. Fixeaza ferm picioarele in podea, si pune bratele pe partea cealalta a bancii Preacher. 

4. Prinde bara cu o priza la nivelul umerilor. Aceasta va fi pozitia de start.

5. Ridica bara Z pana cand bicepsul este contractat la maxim. Mentine o secunda.

6. Revino usor si controlat la pozitia initiala. Repeta. 

Variatii: In loc de bara Z se pot folosi si gantere. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.