Intinderi izometrice ale genunchiului

Publicat in

Muschii lucraticvadricepsi
Echipamentprosop

Aceste intinderi izmoterice intaresc cvadricepsii fara a pune presiune pe articulatia genunchiului. Sunt utile cand esti imobilizat la pat si vrei sa eviti atrofierea coapselor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Poti sta intins pe spate sau ridicat in fund, in functie de severitatea accidentarii. Sa stai in fund creste gradul de dificultate.

2. Exercitiul are doua faze. In primele etape ale recuperarii consta in mentinerea genunchiului usor ridicat (cativa centimetrii) si impingerea sa in jos, spre pat sau masa de recuperare, prin incordarea cvadricepsului. 

3. A doua faza incepe dupa ce genunchiul poate fi solicitat ceva mai mult. Se pune un prosop rulat sub genunchi si se incordeaza cvadricepsul pentru a indrepta genunchiul si a rdica calcaiul. 

4. Pozitia se mentine 5 secunde, se revine la pozitia de start si se repeta. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.