Cum sa faci mai multe flotari

Publicat in

Sa faci cat mai multe flotari, ca femeie, inseamna ca ai o forta relativa mare. Sa poti face multe flotari nu este doar un test al barbatiei; poate fi si un test al feminitatii.

Sa fii puternica nu inseamna neaparat sa misti greutati mari (desi cu siguranta ca este impresionant si asta). Dar cele mai multe fapte de forta nici macar nu implica gantere si discuri. Sa fii puternica ar trebui sa aibe alta insemnatate pentru tine: forta relativa. Mai exact, capacitatea de a iti misca usor propriul corp. De aceea exercitiile cu greutatea corpului precum flotarile sau tractiunile sunt teste foarte eficiente ale fortei. Astfel de exercitii pot fi provocatoare chiar si pentru cineva care se antreneaza de ani de zile. 

Pentru a iti creste forta la flotari, trebuie intai sa determini ce forta ai in prezent. 

  • Pasul 1: Seteaza un cronometru la 1 minut si incepi sa faci flotari.
  • Pasul 2: Opreste-te cand se termina minutul si vezi cate flotari ai facut. 

Regula #1

Ca o flotare sa fie numarata trebuie sa cobori complet (pieptul la 4 cm de podea), sa faci o pauza scurta si cand te ridici, sa extinzi complet bratele. De asemenea, nu lasa soldurile sa se duca in jos. Corpul trebuie sa fie drept de la umeri la glezne. 

Regula #2 

Te poti odihni dupa fiecare repetare, dar cronometrul merge. Daca iti ies doar 3 flotari intr-un minut...acolo te afli in momentul de fata. 

Sfaturi

Ai doua optiuni ca sa iesi cat mai bine la testul flotarilor:

  1. Poti face flotarile intr-un ritm cat mai rapid pana nu mai poti.
  2. Fa-le mai lent si ia pauze la fiecare 10-15 secunde, fancand tot ce poti pentru a prelungi oboseala.

Daca esti incepatoare, si nu ai o forta prea mare, 10-15 secunde de pauza te vor ajuta, pentru ca vei obosi mai repede decat cineva cu mai multa forta. 

Daca ai o forta decenta, poate vei putea avea un ritm decent timp de 30-40 secunde, de aceea este mai bine sa le faci cat mai rapid poti si sa te opresti cu 1-2 flotari inainte de epuizare, sa te odihnesti 5 secunde si sa sprintezi catre finish!

Evaluarea

Acum vezi unde te afli. La scorurile de mai jos barbatii trebuie sa adauge 5-10 flotari,

  • Sub medie: mai putin de 5 flotari (nu uita regulile, pentru o flotare care sa conteze este imposibil sa faci mai rapid de una pe secunda, cu pauza jos si extinderea completa a bratelor).
  • Medie: 10 flotari
  • Bine: 20-25 flotari
  • Excelent: 30-35 flotari
  • Extraordinar: Orice depaseste 40 de flotari

Cum sa faci mai multe flotari

Daca ai un scor mai mic decat ai vrea, exista si solutii sa iti cresti numarul de flotari pe care le poti face. 

Foloseste urmatorul protocol de antrenament, incercand sa faci fiecare flotare cat mai rapid si exploziv poti, iar dupa 8 antrenamente fa din noul testul si vezi cat ai progresat. 

  • Saptamana 1 (doua antrenamente): Fa 10 seturi de 3-5 repetari. Odihna doua minute intre seturi. daca nu poti face 3-5 repetari legate, odihneste-te intre fiecare repetare, folosind aceeasi strategie ca la test. 
  • Saptamana 2 (doua antrenamente): Fa 8 seturi de 5 repetari. Odihna un minut intre seturi.
  • Saptamana 3 (doua antrenamente): Fa 6 seturi de 8-10 repetari. Odihna un minut intre seturi.
  • Saptamana 4 (doua antrenamente): Fa 4 seturi de 10-15 repetari. Odihna doua minute intre seturi.

Ia o pauza de 5 zile de la flotari si fa testul din nou. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

hormonii sexuali si slabirea la femei Cum influenteaza hormonii slabirea la femei Cu totii suntem diferiti cand vine vorba de slabire si aspect fizic, dar un lucru pe care toate femeile il au in comun sunt hormonii, iar acestia afecteaza totul, de la rata metabolica la energie si dispozitie. 03 Aug, 2017
Doamnelor domnisoarelor construiti muschi pentru a fi mai suple Doamnelor/domnisoarelor construiti muschi pentru a fi mai suple Antreneaza-te cu greutati pentru a slabi. Da, cu tine vorbesc domnisoara! Foloseste aceste 4 unelte de antrenament pentru un fizic incendiar. 28 Feb, 2019
Minciuni din fitness care sunt ipocrite Minciuni din fitness corecte politic Termenul "politicaly corect" a patruns si in fitness asa cum a patruns in aproape orice aspect al vietii cotidiene. Dar exista anumite lucruri care doar suna bine, dar in realitate mai mult te trag inapoi. O discutie cinstita despre antrenamente, scopuri si imaginea de sine. 27 Oct, 2016
dieta anti imbatranire pentru femei Dieta anti-aging Da, exista o dieta anti-aging si probabil o stii deja. Este vorba de o dieta saraca in carbohidrati, care pe langa numeroase alte beneficii are si proprietati anti-aging, ravnite de atatea femei! 25 Jan, 2018
ce trebuie sa faca femeile sa slabeasca 6 mituri pe care femeile le cred cand vor sa slabeasca Cele mai daunatoare lucruri pentru aspectul fizic al unei femei sunt miturile si preconceptiile legate de antrenamente si nutritie. Din fericire exista si cercetari care arata exact ce trebuie sa faca o femeie pentru a slabi rapid si eficient pentru a arata mai bine. 06 Oct, 2016
antrenament fund bombat si tonifiat Hipertrofie pentru fesieri Un antrenament simplu dar extrem de eficient pentru cresterea si tonifierea fesierilor. Ideal pentru doamne si domnisoare dar si pentru barbatii care au curajul sa il incerce. 15 Dec, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.