Cum sa faci mai multe flotari

Publicat in

Sa faci cat mai multe flotari, ca femeie, inseamna ca ai o forta relativa mare. Sa poti face multe flotari nu este doar un test al barbatiei; poate fi si un test al feminitatii.

Sa fii puternica nu inseamna neaparat sa misti greutati mari (desi cu siguranta ca este impresionant si asta). Dar cele mai multe fapte de forta nici macar nu implica gantere si discuri. Sa fii puternica ar trebui sa aibe alta insemnatate pentru tine: forta relativa. Mai exact, capacitatea de a iti misca usor propriul corp. De aceea exercitiile cu greutatea corpului precum flotarile sau tractiunile sunt teste foarte eficiente ale fortei. Astfel de exercitii pot fi provocatoare chiar si pentru cineva care se antreneaza de ani de zile. 

Pentru a iti creste forta la flotari, trebuie intai sa determini ce forta ai in prezent. 

  • Pasul 1: Seteaza un cronometru la 1 minut si incepi sa faci flotari.
  • Pasul 2: Opreste-te cand se termina minutul si vezi cate flotari ai facut. 

Regula #1

Ca o flotare sa fie numarata trebuie sa cobori complet (pieptul la 4 cm de podea), sa faci o pauza scurta si cand te ridici, sa extinzi complet bratele. De asemenea, nu lasa soldurile sa se duca in jos. Corpul trebuie sa fie drept de la umeri la glezne. 

Regula #2 

Te poti odihni dupa fiecare repetare, dar cronometrul merge. Daca iti ies doar 3 flotari intr-un minut...acolo te afli in momentul de fata. 

Sfaturi

Ai doua optiuni ca sa iesi cat mai bine la testul flotarilor:

  1. Poti face flotarile intr-un ritm cat mai rapid pana nu mai poti.
  2. Fa-le mai lent si ia pauze la fiecare 10-15 secunde, fancand tot ce poti pentru a prelungi oboseala.

Daca esti incepatoare, si nu ai o forta prea mare, 10-15 secunde de pauza te vor ajuta, pentru ca vei obosi mai repede decat cineva cu mai multa forta. 

Daca ai o forta decenta, poate vei putea avea un ritm decent timp de 30-40 secunde, de aceea este mai bine sa le faci cat mai rapid poti si sa te opresti cu 1-2 flotari inainte de epuizare, sa te odihnesti 5 secunde si sa sprintezi catre finish!

Evaluarea

Acum vezi unde te afli. La scorurile de mai jos barbatii trebuie sa adauge 5-10 flotari,

  • Sub medie: mai putin de 5 flotari (nu uita regulile, pentru o flotare care sa conteze este imposibil sa faci mai rapid de una pe secunda, cu pauza jos si extinderea completa a bratelor).
  • Medie: 10 flotari
  • Bine: 20-25 flotari
  • Excelent: 30-35 flotari
  • Extraordinar: Orice depaseste 40 de flotari

Cum sa faci mai multe flotari

Daca ai un scor mai mic decat ai vrea, exista si solutii sa iti cresti numarul de flotari pe care le poti face. 

Foloseste urmatorul protocol de antrenament, incercand sa faci fiecare flotare cat mai rapid si exploziv poti, iar dupa 8 antrenamente fa din noul testul si vezi cat ai progresat. 

  • Saptamana 1 (doua antrenamente): Fa 10 seturi de 3-5 repetari. Odihna doua minute intre seturi. daca nu poti face 3-5 repetari legate, odihneste-te intre fiecare repetare, folosind aceeasi strategie ca la test. 
  • Saptamana 2 (doua antrenamente): Fa 8 seturi de 5 repetari. Odihna un minut intre seturi.
  • Saptamana 3 (doua antrenamente): Fa 6 seturi de 8-10 repetari. Odihna un minut intre seturi.
  • Saptamana 4 (doua antrenamente): Fa 4 seturi de 10-15 repetari. Odihna doua minute intre seturi.

Ia o pauza de 5 zile de la flotari si fa testul din nou. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
Circuite cu abdomene pentru femei Circuite cu abdomene pentru femei Cauti un antrenament eficient pentru abdomen? Aici gasesti un circuit rapid si simplu care sa iti incendieze muschii abdominali. 12 Jul, 2018
femeile trebuie sa se suplimenteze cu creatina De ce ar trebui femeile sa ia creatina Creatina nu este un supliment doar pemntru barbati si nu va duce la retentia de apa si ingrasare. Iata adevarul despre creatina si de ce trebuie folosita si de femeile care fac sport. 17 Mar, 2017
Ce este amenoreea hipotalamica functionala Ce este amenoreea hipotalamica functionala Esti genul de femeie care te antrenezi zilnic? Mananci cum trebuie? Toti iti spun ca arati fantastic? Esti o imagine a sanatatii dar cu toate asta nu ai mai avut menstruatie de aproape un an. De ce? Faci tot ce trebuie, nu? 08 Nov, 2018
top 10 alimente care ar trebui sa fie in dieta oricarei femei Top 10 alimente care ar trebui sa fie in dieta oricarei femei Multe alimente iti sunt benefice, dar aici vei gasi o lista cu 10 din alimentele esentiale in orice dieta sanatoasa. Invata despre beneficiile acestor 10 super-alimente pline de nutrienti. 18 Apr, 2016
daca esti femeie evita aceste alimente pentru a arata mai bine Alimente pe care femeile ar trebui sa le evite 10 dintre alimentele cele mai nocive pentru femei. Aceste alimente duc la cresterea cortizolului, hormonul de stres al corpului si impiedica o buna compozitie a corpului (raportul dintre masa musculara si grasime). 07 Sep, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.