Clatite care ard grasimi

Publicat in

Un mic dejun care te ajuta sa arzi grasime in timp ce construiesti masa musculara? Da sa il mananc!

Amidonul este carbohidratul alb si fara gust din faina folosita la prepararea painii, pastelor si clatitelor. Este format din molecule de glucoza si corpul il descompune rapid pentru energie calorica. Mananca suficient si vei arata pufos! 

Dar, cercetatorii de la colegiul Skidmore au descoperti ca pot folosi forma de amidon modificat nedigerabil, numit amidon rezistent, pentru a face (ca ceea ce pare dovada suprema ca exista un Dumnezeu), o clatita care arde grasimi si construieste masa musculara! 

Ce au facut

Au recrutat 70 de femei si le-au impartit in doua grupuri. Toate femeile au primit un mic dejun izocaloric, continand unul din 4 tipuri de clatite:

  1. Clatite cu faina obisnuita.
  2. Clatite cu faina obisnuita si pudra proteica.
  3. Clatite cu amidon rezistent.
  4. Clatite cu amidon rezistent si pudra proteica.

Dupa ce au mancat clatitele, s-a masurat cata energie este produsa, alaturi de cati carbohidrati si grasimi au fost arse. Arderile calorice au crescut la toate grupurile, dar mai ales la grupul care a mancat clatite din faina obisnuita. 

Dar, grupul care a mancat clatitele cu amidon rezistent si pudra proteica a ars mai multa grasime. Mai mult, aceste clatite au crescut satietatea, un atribut important la orice dieta de succes

Rezultatele sunt logice, pentru ca amidonul rezistent are urmatoarele 4 proprietati:

  1. Creste satietatea.
  2. Scade glicemia dupa o masa.
  3. Creste sensibilitatea la insulina.
  4. Creste arderile grasimilor. 

Cercetatorii au folosit proteina din zer in reteta lor, dar cazeina ar functiona si mai bine; zerul creste rapid insulina ceea ce poate opri arderile grasimilor. Cazeina este mai indicata pentru satietate si arderea grasimilor. 

Cercetatorii au concluzionat ca schimbarea in oxidarea grasimilor, cauzata de clatitele cu amidon rezistent si proteine, este semnificativa si poate avea implicatii in controlul greutatii corporale. 

Cum poti face clatite care ard grasimi?

Reteta din experiment a fost una clasica de clatite, cercetaorii doar au manipulat tipul de amidon. Este usor sa iti faci propria versiune a acestor clatite. Daca reteta ta necesita 150 g de faina inlocuieste-o cu 100 de grame de amidon rezistent si restul de 50 de grame cu pudra proteica (doua cupe)

Referinte

  1. Christopher L. Gentile, Emery Ward, Jens Juul Holst, Arne Astrup, Michael J. Ormsbee, Scott Connelly and Paul J. Arciero. "Resistant starch and protein intake enhances fat oxidation and feelings of fullness in lean and overweight/obese women." Nutrition, 29 October 2015

Articole din aceiasi categorie

Nu mai fa abdomene pentru a slabi Nu mai fa abdomene pentru a slabi Daca faci abdomene cu nemiluita nu inseamna ca o sa ai un six pack, cum este la moda sa spui. Iata cum se obtine cu adevarat abdomenul definit. 26 Jun, 2019
trucuri pentru a manca mai putin 13 sfaturi stiintifice despre cum sa mananci mai putin Cand vrei sa slabesti trebuie sa fii foarte atent la mancare. Ultimul lucru pe care il vrei este sa mananci prea mult fara sa iti dai seama. Aici gasesti 13 metode dovedite stiintific ca opresc mancatul instinctiv si te ajuta sa iti controlezi mai bine portiile. 10 Aug, 2016
Colectie de sfaturi usoare pentru a slabi si a avea un corp mai suplu 101 modalitati de a slabi Asa cum scrie si in titlu, aici veti gasi 101 trucuri care sa va ajute sa slabiti. Oricat de pretentios ai fii, sigur vei gasi cateva si pe placul tau. 14 Feb, 2016
antrenamente cardiovasculare pentru slabire foarte intense facute in sala de forta Antrenamente cardio facute in sala pentru tipi duri Daca vrei sa faci niste cardio adevarat dar nu ai acces la o pista de alergare, la scari sau la dealuri, nu dispera! Exista variante pe care le poti face in interiorul salii de forta. Dar fii precaut: sunt numai pentru tipii duri! 27 Sep, 2017
Flora intestinala poate fi vinovata pentru ca te ingrasi Te ingrasa flora intestinala? Nu poti slabi fara a te reingrasa? Ai pofta de mancare tot timpul? Cauza ar putea fi un dezechilibru al florei intestinale. Iata de ce si cum sa rezolvi situatia. 14 Feb, 2016
Creste eficienta suplimentelor care ard grasimi Cum sa maresti efectul arzatorului tau de grasimi Arzatoarele de grasimi sunt suplimente foarte populare, si eficiente, care va asista atunci cand vreti sa slabiti si sa va definiti. Dar stiati ca puteti amplifica efectele arzatoarelor de grasimi facand unele lucruri simple? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.