Cum sa maresti efectul arzatorului tau de grasimi

Publicat in

Arzatoarele de grasimi sunt suplimente foarte populare, si eficiente, care va asista atunci cand vreti sa slabiti si sa va definiti. Dar stiati ca puteti amplifica efectele arzatoarelor de grasimi facand unele lucruri simple?

Arzatoarele de grasimi sunt suplimente foarte populare, si eficiente, care va asista atunci cand vreti sa slabiti si sa va definiti. Dar stiati ca puteti amplifica efectele arzatoarelor de grasimi facand unele lucruri simple? Sigur ca se poate! In acst articol va voi oferi cateva ponturi despre cum sa cresteti arderile atunci cand luati un arzator de grasimi!

Inainte sa dam ponturile, sa aruncam un ochi asupra celor mai comune categorii de arzatoare de grasimi:

Termogenicele sunt concepute pentru a ridica temperatura corpului, rata metabolica bazala si caloriile arse. Asta inseamna ca arzi mai multe calorii de-a lungul zilei, chiar si atunci cand te odihnesti. Termogenicele fara stimulente, sunt de regula pentru cei care nu tolereaza bine termogenicele clasice.

Reductoarele de apetit dau senzatia de satietate, si reduc foamea. Din moment ce nu mai poftesti dupa mancare, e mai usor sa slabesti. Ultima categorie a suplimentelor este reprezentata de regulatoarele functiei tiroidei. Aceasta ajuta la o buna functionare a tiroidei (la persoanele sanatoase) astfel organismul arzand grasimea cum trebuie.

Pontul 1: mancati proteine

Nu trebuie sa fi un culturist pentru a beneficia de avantajele date de consumul si suplimentarea mai mare de proteine. Proteina este cel mai termogenic nutrient. Este nevoie de mai multa energie pentru digestia proteinelor decat este nevoie pentru carbohidrati si grasimi. De aceea, proteinele sunt arzatorul de grasimi al naturii!

Daca o mare parte a caloriilor pe care le mancati provin din proteine, veti arde mai multe grasimi, si veti ajuta organismul sa retina masa musculara in timpul dietelor restrictive.

Masa musculara ajuta si ea la arderea grasimilor. Cu cat ai mai multi muschi, cu atat mai multe calorii va arde organismul in fiecare zi. Masa musculara ofera o crestere naturala a metabolismului de baza. Astfel, cu cat ai mai multa, cu atat este mai usor sa arzi grasimile.

Suplimentele cu proteine, precum pudrele de proteina din zer, sau din caseina sau batoanele proteice si incluitoarele de masa (MRP), alaturi de mancare iti poti asigura necesarul zilnic de proteine. Totusi, marea parte a proteinelor trebuie sa provina din alimentatie, nu suplimentatie.

Pontul 2: fiti mai puternici

Am stabilit deja ca muschii te ajuta sa arzi grasimile. Dar cum construim muschi? Cum ne antrenam ca sa pastram cat mai multa masa musculara atunci cand urmam o dieta stricta? Raspunsul este simplu: antreneaza-te sa devi mai puternic!

Forteaza-te la fiecare set, al fiecarui antrenament. Incearca mai multe repetari, si adauga greutate atunci cand poti. Facand asta, iti incurajezi organismul sa pastreze cat mai multa masa musculara. Ii dai organismului un motiv ca sa arda grasime si nu tesut muscular.

Majoritatea fac greseala sa se antreneze cu greutati usoare si multe repetari atunci cand vor sa slabeasca! Folosind greutati usoare ii spuneti organismului: "nu mai am nevoie de muschi, este in regula sa ii arzi pentru energie". Sa te antrenezi pentru a iti creste forta, nu implica sa te antrenezi ca un halterofil. Pur si simplu continua cu programul actual de antrenament, si forteaza-te la fiecare set. Suplimentele cu BCAA te pot ajuta sa pastrezi cat de multa forta este posibil, atunci cand incerci sa slabesti.

Pontul 3: foloseste un supliment pre-antrenament

Antrenamentele in timpul dietelor restrictive, nu sunt usoare. Sunt zile cand te simti slabit si nemotivat. Cu totii am fost acolo, si un antrenament sarit poate duce la altul, si altul! Cand incepi sa sari peste antrenamente este usor sa spui "renunt...o a incep din nou saptamana viitoare sau luna viitoare".

Suplimentele pre-antrenament sunt concepute sa iti dea energia necesara pentru a duce la bun sfarsit antrenamentele. Flux sangvin mai bun, concentrare mentala mai puternica, pompare mai mare si energie mai multa sunt doar cateva din motivele pentru care lumea foloseste astfel de suplimente. Unul din cele mai populare astfel de suplimente este oxidul nitirc.

Un supliment pre-antrenament iti permite sa te antrenezi mai mult timp, cu mai multa forta si mai multa energie. Simplu spus, un supliment pre-antrenament, functioneaza sinergetic cu un supliment termogenic, si cu o abordare agresiva a antrenamentelor, arderea grasimilor este amplificata.

Pontul 4: mancati grasimi sanatoase

Exista un mit nutritional adanc inradacinat, ca daca mananci grasimi te ingrasi. Realitatea este ca grasimile nu te ingrasa. Doar consumul zilnic caloric prea mare te ingrasa.

Majoritatea se ingrasa pentru ca mananca in mod regulat prea multa "otrava alba" - zahar si faina alba. Nu grasimea a cauzat colaceii din jurul taliei. Ci prajiturile, gogosile si produsele de patiserie, chipsurile si sucurile.

Acum ca mancati sanatos si controlat, nu evitati grasimile sanatoase. Organismul are nevoie de aceste grasimi pentru a functiona corect, si fara ele de fapt ingreunati procesul de slabire. Suplimentarea cu ulei de peste, sau consumul de seminte de in si/sau peste, asigura necesarul zilnic de acizi grasi esentiali, chiar si in timpul dietelor cu cantitati limitate de calorii.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Te poate ajuta carnea rosie sa slabesti? Carnea rosie - buna sau rea pentru a slabi? Cei care vor sa slabeasca cauta constant noi alimente care sa ii ajute in acest scop, care sa se integreze in dieta lor. Carnea rosie a fost mereu subiect de dezbatere, multe diete de slabire excluzand-o. Dar este carnea rosie atat de neprietenoasa cu talia pe cat se spune? 14 Feb, 2016
greseli de baza cand vrei sa slabesti 10 greseli uimitoare in privinta dietei si antrenamentelor de slabire Nu te sabota singur! Daca vrei sa slabesti nu fa aceste greseli in capcana carora poti cadea cu usurinta. 10 May, 2017
Dieta de slabire Ornish Dieta Ornish Aceasta dieta a fost lansata de Dean Ornish, in cartea s-a "Mananca mai mult, cantareste mai putin". Dieta Ornish nu presupune numaratul caloriilor, ci tine cont de sursa din care provin caloriile. 14 Feb, 2016
Ia suplimente care contin cafeina ca sa slabesti si sa ai energie la antremnamente Suplimentele cu cafeina va pot ajuta sa slabiti Daca esti supraponderal si vrei ceva care sa iti dea mai multa energie, dar si sa te ajute sa arzi ceva extra calorii, cautarile tale au luat sfarsit: este una din cele mai folosite substante din intreaga lume, cofeina. 14 Feb, 2016
Controleaza estrogenul si nivelele de testosteron pentru a scapa de sanii de barbat si manerele iubirii Cum sa scapi de manerele iubirii, sanii de barbat si burta gelatinoasa Aproape oricine are o anumita zona problema, o zona de unde grasimea nu se lasa dusa asa usor. Fie ca e vorba de solduri, de pectorali sau de zona inferioara a abdomenului, aceasta grasime incapatanata poate strica entuziasmul oricui. 14 Feb, 2016
Regulile de baza cand vrei sa slabesti eficient Cele 5 principii ale slabirii radicale Cinci principii de baza in arderea grasimilor, si un exemplu concret de program de antrenament special conceput pentru a slabi si a pastra cat mai multa masa musculara. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.