10 modalitati de a slabi fara a te infometa

Publicat in

10 sfaturi care te vor ajuta sa slabesti rapid si eficient fara a fii chinuit de foame si pofte culinare nesanatoase.

Poti scuti multe calorii fara sa iti strici complet viata si fara a pofti la tot ce vezi. Vei ramane chiar surprins cat de usor este sa reduci numarul de calorii fara sa te infometezi. Sarbatorile de iarna au trecut, asa ca este timpul sa dai jos daca ai acumulat ceva kilograme de grasime, sau sa continui efortul de anul trecut de a slabi. Urmeaza sfaturile de mai jos si vei reintra in forma imediat.

1. Ia un mic dejun barbatesc

Gata cu cerealele cu arome pentru copii. Ai nevoie de proteine si grasimi. Omleta si cativa carnaciori te vor tine mai plin decat orice cereala sau aluat aerat.

2. Mananca mai mult!

Vorbim de 3 gustari si trei mese intregi pe zi. Dar daca te uiti la un film sau meci, ce poti manca in loc de chipsuri sau floricele? Cel mai indicat este sa consumi cantitati mici de oleaginoase -  migdale in special - care iti vor satisface pofta de ceva crocant si te vor ajuta sa iti mentii si construiesti masa musculara.

3. Spune nu amidonoaselor

Alimente precum pastele, painea alba si cartofii te ingrasa. Daca vrei paste, mananca din cele integrale. La fel si in cazul painii. Iar cartofii inlocuiestei cu cei dulci. Dar nu exagera nici cu acestea. Mananca moderat si vei continua sa arzi grasimi fara probleme. 

4. Antreneaza-te cu greutati

Da, trebuie sa tragi tare in sala, si nu, sa ridici cutii de bere nu se pune ca ai lucrat cu greutati! Muschii pe care ii construiesti nu numai ca iti vor mari performantele, dar iti vor creste metabolismul si vei arde calorii chiar si atunci cand stai si nu faci niciun efort fizic. 

5. Gandeste inainte sa mananci

Nu te indopa cu prajiturile si salata de boeuf ramase de la sarbatori. Mananca ce are gust bun dar mai ales ce iti face bine! Mananca incet: te vei simti satul mai rapid si pentru mai mult timp. 

6. Fa-ti de cap din cand in cand - sau o data pe saptamana

Abtine-te prea mult timp si vei avea o viata mizerabila, sau chiar vei renunta complet la planul pentru un corp mai bun. Poti manca si alimente "nepermise" din cand in cand, dar nu mai mult de o data pe saptamana;  si nici atunci sa nu mananci pana iti vine rau - din nou, moderatie!

7. Elimina carbohidratii

Este cea mai simpla si rapida metoda de a da jos rapid cateva kilograme bune. Poftele vor fii mari la inceput, dar se reduc, mai ales cand vezi ca obtii rezultate. 

8. Alearga pe intervale

Este mai usor sa alternezi intre alergare la viteza mare si alergare la viteza mica decat sa alergi constant perioade lungi de timp - mai ales daca nu iti place sa alergi. Plus, vei termina mai rapid si vei arde mai multe calorii.

9. Niciodata, dar niciodata sa nu bei sucuri indulcite

Poti bea din cand in cand cate un pahar de vin (rosu in special) si chiar si sucuri neindulcite. dar, cum spuneam, din cand in cand (moderatia asta!).

10. Nu te teme de grasimi

Grasimile te fac sa te simti satul, ajuta la controlul apetitului si organismul are nevoie de ele. Desigur, unele grasimi sunt bune, altele rele. Vezi care este adevarul despre grasimi.

 Slabeste eficient

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Cate mese sa ai ind ecursul unei ile, 3 sau 6? 3 mese sau 6 mese pe zi? Dezbaterile pe tema numarului de mese zilnice atunci cand se vrea slabirea dureaza de mult timp. Sunt cei care spun ca nu conteaza numarul de mese ci totalul caloriilor, dar si cei care spun ca trebuie sa mancam des si putin. La extreme sunt cei care sustin o singura masa pe zi, sau cate 10-12 mese foarte mici. 14 Feb, 2016
antrenamente de slabire care inlocuiesc sprinturile 5 alternative la sprinturi Sprinturile sunt eficiente. Nu exista dubii! Dar putina variatie nu strica niciodata. Aici gasesti 5 alternative criminale la antrenamentele cu sprinturi, pentru a slabi si a fi in forma. 15 Nov, 2017
dietele nu functioneaza Dietele nu functioneaza Nu e asa ca va place cand auziti asta? Mai ales cand vine de la acel cineva de 130 de kg, care sta pe scaunul de la restaurant, cu o farfurie mare plina de friptura cu garnitura de cartofi prajiti in mult ulei. Intre gurile de bere si fumurile de tigara spune: "Sunt inutile! Nu functioneaza, si nu au functionat niciodata." 14 Feb, 2016
Pentru o conditie fizica buna si grasime putina fa acest antrenament foarte dificil Antrenament extrem de 6 zile pentru definire si conditie fizica ATENTIE! Acesta este un antrenament extrem de intens, dedicat persoanelor care deja au o conditie fizica buna dar vor sa isi defineasca musculatura si au suficient timp de a face 3 antrenamente pe zi: mers, antrenament cu greutati si complexe! 14 Feb, 2016
slabeste - fara burti mari si funduri lasate Fara burti mari si funduri lasate Nu este vorba doar de a fi sexy. Burtile care ies in evidenta si fundurile care nu ies in evidenta pot fi semne ale altor probleme. Iata ce sa faci! 14 Feb, 2016
ce alimente aduc o satietate mai mare si te ajuta sa tii mai usor o dieta Iti este mereu foame? Afla ce alimente te tin satul mai mult timp Iti este mereu foame, chiar si dupa ce abia ai terminat de mancat? Afla de aici ce alimente te tin satul pentru mai mult timp. 13 Apr, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.