Circuit pentru fesieri puternici

Publicat in

Este obligatoriu sa faci circuite speciale pentru fesieri puternici? Absolut nu! Dar daca vrei sa ai un fund cat mai puternic si obraznic, atunci acest circuit te va ajuta sa il obtii.

Fesierii (zisi si glutei) - formati din gluteus maximus, gluteus medius si gluteus minimus - sunt cei mai mari muschi din corp. Acets fapt ii recomanda pentru a primi o atentie speciala din partea ta. De aceea fesieiri merita antrenamente special gandite ca sa ii lucreze. 

As putea sa va spun despre beneficiile aduse de fesieri puternici pentru intregul corp si o postura corecta, dar sa fim seriosi: pe majoritatea femeilor nu asta le intereseaza. Vrei sa iti antrenezi fesierii pentru a avea un fund sexy si obraznic. Circuitul de aici te va ajuta sa obtii asta!

Beneficiile unor fesieri puternici

Cum am spus deja, fesieriii puternici au beneficii pentru intreg corpul. Daca esti ca majoritatea, stai mult timp jos, pe scaun. La ce crezi ca poate duce statul jos prelungit? Fesieri slabiti si ineficienti. In timp asta poate duce la risc crescut de accidentari. 

Fesierii puternici sunt esentiali pentru reducerea riscului de durei lombare si de genunchi, dar si pentru pefromante fizice mai bune la exercitii precum genuflexiuni, indreptari, alergat sau sarit

Sa ai un fund sexy este grozav, dar este doar un bonus fata de beneficiile de care te bucuri cand ai fesieri puternici. Un fund puternic are rol preventiv in accidentarile spatelui si genunchilor si te sustine in activitatile de zi cu zi. 

Esti gata sa iti incingi fesierii? Mai jos este un circuit criminal care ii tinteste in mod direct. 

Incalzirea

Inainte de a incepe circuitul fa o incalzire rapida prin efectuarea a doua runde ale urmatoarelor exercitii, facand fiecare exercitiu pentru aproximativ 30 de secunde.

Circuit pentru fesieri puternici si obraznici

Dupa incalzire, fa 3 runde ale urmatorului circuit, lucrand cat mai intens posibil si luand pauze minime intre circuite, cat sa iti recapeti suflul. 

Poti face circuitul ca antrenament de sine statator, sau dupa ce faci genuflexiuni cu bara in spate sau indreptari. Alege greutatile in asa fel incat sa nu poti depasi cu 2-3 repetari numarul prescris la fiecare exercitiu. Fiind vorba de un circuit, se face fiecare exercitiu unul dupa altul, fara odihna sau cu odihna minima. 

 

 

Pentru a creste intensitatea de la antrenament la antrenament pur si simplu creste greutatile folosite si/sau adauga greutati la exercitiile la care nu folosesti. De exemplu, poti face urcarile pe scarita cu gantere, genuflexiunile cu saritura tinand gantere in fiecare mana, si la ridicarile de bazin cu sprijin pe bancuta adauga o haltera sau gantera. La ridicarile de genunchi din culcat pe lateral poti adauga o banda elastica.

Lucreaza fiecare exercitiu cat mai intens, dar mentine executia corecta. Asta inseamna sa te odihnesti suficient intre cirucite, undeva la 2-3 minute. De asemena, daca obosesti prea tare intre exercitii fa pauze scurte. De la saptamana la saptamana incearca sa reduci aceste pauze. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenamentele femeilor si cele ale barbatilor Ar trebui femeile sa se antreneze precum barbatii? Una din cele mai intalnite intrebari in fitness este daca femeile trebuie sa se antreneze la fel ca barbatii. Exista mai multe pareri in aceasta privinta; in acest articol va prezint parerea unuia dintre cei mai renumiti si apreciati antrenori din lume, Charles Poliquin. 24 Aug, 2016
Cu ce gresesc femeile cand vor sa slabeasca si cum sa corecteze Slabire: 3 greseli pe care nu stiai ca le faci Cu atatea sfaturi contradictorii venite de la diversi experiti, este greu sa stii ce sa faci pentru a slabi. Este posibil sa faci aceste 3 greseli atunci cand incerci sa slabesti, fara macar sa iti dai seama. 18 Apr, 2016
De ce este indicat si sanatos ca femeile sa faca indreptari 4 motive pentru care femeile trebuie sa faca indreptari Indreptarile sunt grozave si pentru femei. Nu numai ca le transforma corpul, fancadu-le suple si puternice, dar corecteaza anumite probleme legate de postura, specifice sexului frumos. Si nu, indreptarile nu te vor face "butucanoasa". 17 Apr, 2016
Ce este amenoreea hipotalamica functionala Ce este amenoreea hipotalamica functionala Esti genul de femeie care te antrenezi zilnic? Mananci cum trebuie? Toti iti spun ca arati fantastic? Esti o imagine a sanatatii dar cu toate asta nu ai mai avut menstruatie de aproape un an. De ce? Faci tot ce trebuie, nu? 08 Nov, 2018
7 motive sa nu urmezi un regim de slabire 7 motive sa NU urmezi un regim de slabire Cum vara este aici, regimurile de slabire incep sa fie din ce in ce mai utilizate, in special in randul femeilor. Din pacate regimurile alimentare de slabire rareori au rezultate pe termen lung. Iata despre ce este vorba. 25 Jul, 2019
cum trebuie sa se antreneze femeeile fata de barbati Diferente intre sexe in fitness Cum afecteaza faptul ca esti femeie rezultatele in privinta fitnessului? Exista unele diferente subtile dar importante intre barbati si femei cand vine vorba de cum raspund la exercitiile fizice. 26 Apr, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.