Antrenamentul bicepsilor pentru powerlifteri si strongmen

Publicat in

Astfel de sportivi nu vor doar brate mari, vor brate care sunt la fel de puternice precum arata. Iata cum se pot obtine.

Flexii pentru biceps in powerifting? Da! Unele federatii de powerlifting chiar au reintrodus flexiile stricte in competitii. Este un eveniment individual, si nu se pune la finalul "celor 3 ridicari de baza", dar este distractiv. Si orice strongman respectabil ar trebui sa poate face flexii cu greutati mari, nu? Iata o metoda pentru a te antrena pentru asta.

 

 

Regulile: Spatele si fundul trebuie sa fie in contact permanent cu peretele. Sa tii picioarele mai departate scade sansele de a desprinde fundul de pe zid. Calcailele sa fie la 30 cm de zid, sau mai putin. Capul si partea de sus a bratelor se pot misca in voie. 

Dupa incalzire vei face 3 seturi descrescatoare:

  • Fa o repetare grea si pune bara jos.
  • Da jos 2,5 - 5 kg. 
  • Fa o noua repetare si pune bara jos pentru a mai da jos aceeasi greutate ca inainte.
  • Repeta procesul pana ce ai facut 4 repetari totale. 
  • Odihneste-te si mai fa doua seturi.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament cu greutati pentru luptatorii de MMA Cum se antreneaza un luptator de MMA Luptatorii de MMA sunt printre cei mai duri sportivi din lume. Ca sa castige in cusca au nevoie de o serie intreaga de abilitati. Invata cele mai bune metode pentru a te antrena precum un luptator de MMA. 10 Jan, 2017
implementeaza aceste schimbari in viata ta si devino un sportiv mai eficient si performant 39 de modalitati sa nu fii un sportiv ca toti ceilalti Atitudinea pe care o ai zi de zi te defineste ca om si ca sportiv. Nu fii ca toti ceilalti, ia deciziile grele in privinta vietii, antrenamentelor si nutritiei si evolueaza ca om si ca sportiv. 21 Feb, 2018
Proteinele sunt foarte importante si pentru ciclisti. Invata totul despre ele Nutritie si suplimentatie pentru ciclisti: Carbohidrati O serie de articole dedicate ciclistilor. Astazi vom discuta despre necesarul de carbohidrati al unui ciclism, si cand trebuie sa ii consume. 14 Feb, 2016
6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara in sezonul competitional 6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara in sezonul competitional Antrenamentele cu greutati ar trebui facute tot anul, de orice sportiv. Dar febra musculara care poate aparea in urma lor iti poate compromite antrenamentele specifice si competitiile. Iata 6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara, dar sunt foarte eficiente. 06 Feb, 2019
Nu separa flexibilitatea de mobilitate Nu separa flexibilitatea de mobilitate Un sportiv desavarsit are nevoie si de flexibilitate, dar si de mobilitate, cei doi termeni definind lucruri diferite. 22 Mar, 2019
cum sa iti dezvolti abdomenul daca faci arte martiale si MMA Antrenamentul abdomenului pentru arte martiale Artele martiale te duc cu gandul la pumni, la procedee si disciplina. Dar miezul antrenamentelor de arte martiale sta in abdomen: un abdomen puternic creeaza un luptator puternic. 02 Aug, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.