Antrenamentul bicepsilor pentru powerlifteri si strongmen

Publicat in

Astfel de sportivi nu vor doar brate mari, vor brate care sunt la fel de puternice precum arata. Iata cum se pot obtine.

Flexii pentru biceps in powerifting? Da! Unele federatii de powerlifting chiar au reintrodus flexiile stricte in competitii. Este un eveniment individual, si nu se pune la finalul "celor 3 ridicari de baza", dar este distractiv. Si orice strongman respectabil ar trebui sa poate face flexii cu greutati mari, nu? Iata o metoda pentru a te antrena pentru asta.

 

 

Regulile: Spatele si fundul trebuie sa fie in contact permanent cu peretele. Sa tii picioarele mai departate scade sansele de a desprinde fundul de pe zid. Calcailele sa fie la 30 cm de zid, sau mai putin. Capul si partea de sus a bratelor se pot misca in voie. 

Dupa incalzire vei face 3 seturi descrescatoare:

  • Fa o repetare grea si pune bara jos.
  • Da jos 2,5 - 5 kg. 
  • Fa o noua repetare si pune bara jos pentru a mai da jos aceeasi greutate ca inainte.
  • Repeta procesul pana ce ai facut 4 repetari totale. 
  • Odihneste-te si mai fa doua seturi.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenamente in sala de forta pentru mers pe bicicleta mai eficient Cum sa devii un ciclist mai bun Nu numai sa te antrenezi in sala de forta de poate face un ciclist mai bun, dar si sa ai o nutrite si suplimentatie corecte. Iata cum! 20 Apr, 2016
cum sa iti dezvolti abdomenul daca faci arte martiale si MMA Antrenamentul abdomenului pentru arte martiale Artele martiale te duc cu gandul la pumni, la procedee si disciplina. Dar miezul antrenamentelor de arte martiale sta in abdomen: un abdomen puternic creeaza un luptator puternic. 02 Aug, 2017
antrenament cu greutati pentru luptatorii de MMA Cum se antreneaza un luptator de MMA Luptatorii de MMA sunt printre cei mai duri sportivi din lume. Ca sa castige in cusca au nevoie de o serie intreaga de abilitati. Invata cele mai bune metode pentru a te antrena precum un luptator de MMA. 10 Jan, 2017
Downhill - antrenament cu greutati in sala de forta pentru ciclistii extremi VIDEO! Antrenament cu greutati pentru Downhill Downhillul este un sport extrem facut cu bicicleta. Dar pentru a il putea practica in siguranta si cu placere, trebuie sa ai o conditie fizica de exceptie. 12 May, 2016
6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara in sezonul competitional 6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara in sezonul competitional Antrenamentele cu greutati ar trebui facute tot anul, de orice sportiv. Dar febra musculara care poate aparea in urma lor iti poate compromite antrenamentele specifice si competitiile. Iata 6 exercitii pentru partea inferioara care nu provoaca febra musculara, dar sunt foarte eficiente. 06 Feb, 2019
Micronutrientii din dieta unui ciclist Importanta micronutrientilor in dieta ciclistilor Fie ca esti un ciclist profesionist sau unul amator, cand te antrenezi trebuie sa te gandesti si la alcatuirea dietei. Dar alcatuirea dietei merge dincolo de zaharuri, grasimi si proteine. Exista si alte elemente nutritionale la fel de importante, si despre acestea vom discuta in acest articol. 21 Apr, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.