33 de motive pentru a face antrenamente strongman

Publicat in

Adevaratele antrenamente functionale sunt cele de tip strongman. Aceste antrenamente te fac mai puternic decat credeai ca este posibil. Iata 33 de motive pentru a folosi antrenamentele strongman.

Mai jos sunt 33 de motive simple pentru care orice sportiv trebuie sa includa si antrenamente strongman in programul sau.
 
1. Misti greutati mari pe distante lungi, rapid - Aceasta este esenta strongman si fundatia miscarilor functionale.
 
2. Realitate - Ridici obiecte din viata de zi cu zi. Antrenamentele strongman te pregatesc pentru viata in general.
 
3. Miscari de baza - Toate miscarile de baza sunt acoperite: impins, tras, fandari, genuflexiuni, indoiri de trunchi, rasuciri si mers - toate cu greutate. Sa ridici obiecte ciudate si sa faci aceste miscari este scris in ADN-ul tau.
 
4. Forta de fermier - Strongman iti construieste forta pe care ti-ai ori sa o ai. Forta bruta, old school, care poate fi construita doar in activitati din viata de zi cu zi...sau print acest fel de antrenamente. 
 
5. Carat - Mersul ingreunat este specific strongman. Caratul de obiecte grele ar trebui sa faca parte din antrenamentele tuturor sportivilor. 
 
6. Transferabilitate - Antrenamentele strongman au o mare transferabilitate in alte sporturi. Sa faci genuflexiuni nu iti va imbunatati neaparat performanta la caratul plugului. Dar caratul plugului sigur iti va imbunatati genuflexiunile. 
 
7. Distractie - Este greu! Este intens! Implica sange, transpirartie si ceva lacrimi. Dar, stii deja ca asta iti place! Si nu tipul de distractie "este placut la final cand am terminat". Nu, este tipul de distractie "este placut in timp ce faci". 
 
8. Masa musculara si slabire - In acelasi timp. Dap, este posibil!
 
9. Te surprinde - Poti cara pe plug mai multa greutate decat ai tinut vreodata in spate. Poti cara mai multa greutate la mersul frmierului decat ai ridicat vreodata de jos. Invinge aceste bariere mentale - poti ridica mai mult decat crezi!
 
10. Fara parte negativa - Un aspect pozitiv al antrenamentelor strongman este ca multe exercitii nu au parte negativa/excentrica, asa ca te recuperezi usor dupa ele.
 
11. Ce ai facut in weekend? - Binisor, am pus de 3 ori greutatea mea pe spate si am mers putin! 
 
12. Numele spune tot - Se numeste STRONGMAN. Strong, in engleza, daca nu stiai, inseamna puternic! 
 
13. Detonare nervoasa - Nimic nu iti incarca sistemul nervos mai mult decat de a cara rapid greutati mari pe distante lungi. Nu ma crezi? Fa carat cu un volum ridicat!
 
14. Indeparteaza-te de haltera - Haltera este o unealta de baza a antrenamentelor de forta, partial si datorita uniformitatii. Dar este si un dezavantaj. Tehnicile strongman sunt variate si deloc uniforme. Iti ofera o punte intre haltera si lumea reala.
 
15. Simplitate - Este misto sa ai mult echipament specific, dar strongman poate fi facut cu un minim de echipamente speciale - de regula se folosesc obiecte grele la indemana, de orice fel, de la electrocasnice la piese de masini (sau masinile in sine).
 
16. Accesibil - Strongman este accesibil oricui. Este usor de inteles si usor de executat.
 
17. Low-tech - Intr-o lume despre ultimele tendinte in tehnologie, strongman este extrem de simplu si low-tech. Este despre a cara cat mai multe greutati!
 
18. Solduri si rasturnari - Sa rastorni un cauciuc imens sau sa ridici o piatra Atlas, sunt doar doua din felurile in care strongman dezvolta o forta incredibila a soldurilor, ceea ce te va ajuta in orice alta activitate fizica.
 

masa musculara mai mare

19. Putere de tragere - In ce alt sport mai tragi un camion?
 
20. Uita-te la mine - Hai ca iti palce sa postezi pe Facebook sau Instagram poze cand faci activitati care arata cool! Putine lucrurui sunt mai impresionante decat antrenamentele strongman! 
 
21. Strongman este strongman - Toti stiu despre ce este vorba, oricine a vazut macar din greseala o astfel de competitie, chiar daca pe fuga. Nu face nimeni confuzie daca este culturism sau powerlifting sau haltere! 
 
22. Distractie la soare - Strongman se face cel mai bine afara. Normal, in functie de anotimp, partea cu afara este optionala. 
 
23. Oricand, oriunde - Nu ai nevoie de platforme, de cadre, de nimic. Nici macar de acoperis deasupra capului. Multi astfel de sportivi se antreneaza in curti sau parcari.
 
24 - Toata ziua, zi de zi - Poti incepe acum cu obiecte pe care le ai prin preajma garajului sau prin curte.
 
25. Iesit din comun - Nu este un antrenament prea clasic asa ca poti fi mandru ca faci ceva ce majoritatea nu o face. 
 
26. Apocalipsa zombi - Cand o sa vina apocalipsa zombi, o sa fii pregatit! 
 
27. Baza - Prin natura sa, antrenamentele strongman o sa antreneze miscarile de baza, adica mentinerea unor greutati mari si miscarea cu ele in spatiu.
 
28. Vechi de cand pamantul - Oameni cu o forta iesita din comun au existat mereu si au fost mereu spectacole organizate cu ei. 
 
29. Scurt si eficient - Pentru cei care nu vor sa aloce mult timp unor antrenamente suplimentare, strongman este ideal, pentru ca aduce multe beneficii, si exerciitile nu dureaza mult. 
 
30. Rapiditate- Poate ca esti in mijlocul ciclului tau de antrenament si nu ai timp de altceva. Nu trebuie sa faci antrenamente strongman complete. Poti include cateva exercitii tipice strongman la finalul antrenamentelor tale. 
 
31. Cocktail de forta - Strongman este un amestec frumos intre diferite aspecte ale fortei: forta statica, anduranta a fortei, forta maxima, ca sa amintim doar cateva.
 
32. Oameni puternici - Unicitatea acestor evenimente atrage lumea si aduna oameni cu aceeasi pasiune la un loc. 
 
33. Este vorba doar depsre un lucru - Este vorba doar de cat poti ridica, nu cum arati si ce forma are corpul tau! Este vorba doar de performanta! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

redu febra musculara pentru a merge pe bicicleta mai bine Ciclism: reducera febrei musculare dupa sala Stii deja ca pentru a fi un ciclist cat mai bun trebuie sa mergi si la sala de forta. Dar urasti febra musculara care apare dupa antrenamentele cu greutati. Iata cum sa reduci durerile pentru a nu iti fi afectate antrenamentele pe bicicleta. 28 Mar, 2018
antrenament cu greutati pentru luptatorii de MMA Cum se antreneaza un luptator de MMA Luptatorii de MMA sunt printre cei mai duri sportivi din lume. Ca sa castige in cusca au nevoie de o serie intreaga de abilitati. Invata cele mai bune metode pentru a te antrena precum un luptator de MMA. 10 Jan, 2017
5 exercitii de gimnastica pentru imbunatatirea mobilitatii 5 exercitii de gimnastica pentru imbunatatirea mobilitatii Aceste exercitii din gimnastica te vor face mai flexibil si mobil, iti vor intari centura mediana si te vor ajuta sa eviti accidentarile. 07 Feb, 2020
cresterea cazurilor de rupturi de ligament anterior in randul sportivilor tineri si cum sa le previi Cresterea cazurilor de rupturi de ligamente incrucisate anterioare in randul sportivilor tineri Rupturile de ligamente incrucisate anterioare in randul sportivilor tineri este in crestere. Care sunt cauzele si ce se poate face? Iata ce spun expertii. 21 Jun, 2017
ce muschi sunt implicati cand pedalezi pe bicicleta Principalele grupe de muschi cu care pedalezi si cum sa le antrenezi Orice sport are anumiti muschi de baza. In cazul ciclismului acestia se gasesc pe solduri si picioare. Iata care sunt acestia si cum sa ii antrenezi corect. 04 Oct, 2017
Antrenamentele ciclistului Froome 3 ingrediente de baza in antrenamentele lui Christopher Froome Christopher Froome este un ciclist de elita, cu participari la Turul Frantei si alte curse de renume. Pentru a ajunge la succesul pe care il aare, antrenamentele sale au la baza 3 componente: consistenta, structura si intervale de intensitate. 21 Jul, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.