Cea mai tare metoda de a arde grasimi

Publicat in

Aceasta metoda de antrenament arde nu mai putin de 400 de calorii in doar 20 de minute. Vezi despre ce este vorba.

Intr-o zi te trezesti, te uiti in oglinda si iti spui:"la naiba, gras mai sunt!". Ai abdomen de zeitate....doar ca zeitatea este Buddha. Te gandesti ca este cazul sa scoti cardio din dulap! Trebuie sa faci ceva care sa duca la naduseala, suflu greu si transpiratie multa! Problema este ca nu functioneaza.

Sa mergi 30 de minute pe bicicleta statica arde 150 de calorii. Pana si mersul alert in panta sau ridicatul de greutati, ard abia 220 de calorii in 30 de minute. Sa faci cate o ora din aceste activitati va arde doar 500 g de grasime pe saptamana. 

Dar se pare ca exista o activitate fizica care se abate de la aceasta regula. Ganterele kettlebell, folosite intr-un anumit fel, pot arde 400 de calorii, in doar 20 de minute.

Studiul

Cativa cercetatori sportivi de la Universitatea din Wisconsin au vrut sa vada cate calorii poti arde facand smuls pe un brat cu gantera kettlebell, asa ca au conceput o formula si un protocol.

  1. Subiectii - un amestec de femei si barbati, toti utilizatori experimentati de gantere kettlebell - au putut alege intre greutati de 12, 16 si 20 kg. 
  2. Subiectii au facut un test complicat care pe scurt le-a aratat cate repetari pot face intr-un minut. Cercetatorii au descris ca o leganare a ganterei kettlebell intre picioare si complet deasupra capului. Asta suna a leganari cu gantera kettlebell in stil american (adica greutatea nu se ridica doar pana in dreptul fetei, ci deasupra capului). Dar exercitiul in sine nu este la fel de important ca metoda. 
  3. Au impartit numarul de repetari la 4 pentru a obtine valoarea X. Sa zicem ca au facut 24 de astfel de repetari intr-un minut. Daca imparti la 4 obtii 6. 
  4. Apoi subiectii au fost pusi sa faca valoarea lui X in repetari de smuls cu gantera kettlebell (6 in exemplul nostru), timp de 15 secunde cu mana dreapta.
  5. Apoi a urmat o pauza de 15 secunde.
  6. Apoi au facut 6 repetari cu mana stanga, apoi s-au odihnit alte 15 secunde. 
  7. Au continuat astfel pentru un total de 20 de minute. 

Ce s-a descoperit

Masurand oxigenul consumat, s-a evaluat ca au ars 13,6 calorii pe minut, dar li s-a masurat si lactatul din sange si s-a descoperit ca ardeau 6,6 calorii in plus pe minut. Asadar, ardeau cel putin 20,2 calorii pe minut, lucru incredibil, conform declaratiilor unuia din cercetatori. Singura activitate fizica care mai arde atat de multe calorii este schiul de tura, in panta, intr-un ritm rapid. 

Ce sa faci

Daca vrei sa slabesti rapid, nu te mai scarpina in buricul tau gras si pune mana pe o gantera kettlebell. Combina acest protocol de antrenament cu un deficit caloric si vei vedea rapid rezultatele. Nu te lasa prins in matematica; nu iti bate capul cu cate repetari trebuie sa faci in 15 secunde. Fa cat de multe poti...important este sa lucrezi suficient de intens. Mai jos este un mic videoclip cu executia smulsului cu gantera kettlebell.

Referinte

  1. ACE Fitness Matters Magazine, January/February 2010, pp. 6-16.

Articole din aceiasi categorie

exercitii fizice care iti vor definii abdomenul 10 exercitii pentru un abdomen definit Un top al celor mai bune exercitii pentru a lucra si defini abdomenul. Folositi aceste 10 exercitii si veti avea muschi abdominali tari ca piatra. 14 Feb, 2016
My Fitness Pal  cum sa il folosesti MyFitnessPal: cum sa il folosesti MyFitnessPal este cea mai cunoscuta si utilizata aplicatie pentru numararea caloriilor. Dar multi se incurca in optiunile si detaliile aplicatiei; aici gasesti un ghid despre cum sa folosesti MyFitnessPal fara batai de cap. 19 Jun, 2019
ce sa faci pentru a avea un abdomen foarte definit Abdomen mortal: 5 pasi catre patratele Iti doresti un abdomen definit si cu patratele. Vrei asta de mult, faci tot ce crezi ca trebuie, si tot nu reusesti. Vestea buna este ca ceea ce vrei se poate obtine relativ simplu; vestea proasta este ca probabil inca iti pierzi timpul facand exercitii inutile pentru abdomen in speranta de a slabi si a te defini. 04 Oct, 2017
Sa faci prea mult cardio iti poate afecta negativ sanatatea dar iti compromite si eforturile de a slabi Efectele negative ale efortului aerob Efortul aerob este cel mai adesea folosit pentru a slabi. Dar poate avea multe efecte negative asupra corpului; beneficii mai mari, fara aceleasi efecte negative se pot obtine si din antrenamentele anaerobe, fie cu greutati sau fara. 14 Feb, 2016
Slabeste usor fara sa iti fie foame tot timpul 10 modalitati de a slabi fara a te infometa 10 sfaturi care te vor ajuta sa slabesti rapid si eficient fara a fii chinuit de foame si pofte culinare nesanatoase. 14 Feb, 2016
Ai grija de glanda tiroida pentru a slabi si a avea un metabolism rapid Tiroida, seful suprem al metabolismului O glanda tiroida sanatoasa si functionala te ajuta atat sa fii sanatos, dar si tine departe si surplusul de grasime corporala, si iti usureaza viata atunci cand vrei sa slabesti. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.