Vrei patratele pe abdomen? Evita aceste 3 greseli

Publicat in

Evita aceste trei greseli, si esti pe drumul cel bun catre un abdomen de vis.

Daca esti serios in ceea ce priveste topirea grasimii de pe abdomen, si scoaterea la lumina a patratelelor, pentru un abdomen vizibil si sexy, atunci citeste in continuare acest articol! Voi clarifica cateva greseli comune pe care lumea le face cand tin o dieta pentru a reliefa abdomenul si cum sa le eviti. Greselile sunt foarte frecvente, iar daca le faci cu siguranta iti vei da peste cap planurile de definire abdominala.

Cel mai important aspect pentru a avea abdomenul definit este DIETA! Nu ma refer la diete de scolarite, sau citite prin reviste. Acelea sunt mai degraba regimuri, nu diete. Dieta este un mod de viata; inseamna ce mananci, cat manaci si cum mananci pe termen lung, nu pentru cateva saptamani. 90% din succes atunci cand te lupti sa ai un abdomen de revista, vine din alimentele pe care le consumi si modul in care le consumi.

Este bine sa te concentrezi pe totalul caloriilor. Aceasta sa provina din alimente dense caloric. Este necesar si ca dieta sa contina multe fibre alimentare, surse bune de proteine, carbohidrati complecsi si grasimi sanatoase.

Si acum sa vedem cele trei gerseli de evitat.

Greseala #1 -  nu iti setezi un obiectiv realist

Este atat de frecventa incat trebuie sa fie prima discutata. Obiectivele sunt elementul principal cand vrei sa obtii ceva. Obiectivele ar trebui sa fie clare si notate undeva. Ar trebui sa fie si realiste! Daca iti stabilesti obiective care sunt prea mari de atins pentru tine, te vei indrepta direct spre esec.

Da, trebuie sa te provoci in ceea ce priveste obiectivele, dar totusi sa tii lucurile sub control, bine ancorate in realitate. Daca nu reusesti sa iti atingi obiectivul sau obiectivele propuse, poate fii o situate distructiva pe mai multe planuri, si iti poate distruge motivatia si scopurile pe termen lung. De asemenea, poate face ca obiceiurile rele de care ai scapat cu greu cand te-ai apucat de treaba, sa revina. Cum poti evita aceste greseli?

Stabileste obiective in ceea ce priveste slabitul care sunt realiste pentru TINE! La ce nivel esti acum, ce procent de grasime corporala ai, nivelul conditiei fizice, etc. Fii realist, ok? Uite un exemplu: au trecut 10 ani de cand nu te-ai mai antrenat, ai obiceiuri alimentare proaste, si un surplus de 20 si ceva de kilograme -  setarea unui obiectiv de a scapa de cele 20 de kilograme in 60 de zile pur si simplu nu este realist. Dar, setarea unui obiectiv de a scapa de cele 20 de kilograme intr-o perioada de 8-9 luni este mult mai accesibil. Este un obiectiv mult mai usor de atins, si pe care sa te setezi, crezand ca este posibil de atins.

Ideea este sa fii cinstit cu tine, si la ce nivel te afli. Ai grija sa iti urmaresti progresul cu ajutorul unui jurnal. O data atinse obiectivele, este timpul pentru altele! Vei avea nevoie de ele, ca sa te ajute sa iti mentii corpul nou dobandit.

Greseala #2 - privesti dieta ca pe un scarificiu pe termen scurt

O alta greseala majora, atunci cand alergi dupa patratelele pe abdomen, este sa crezi ca dieta va fii pe termen scurt. Problema este ca, atunci cand obtii ce vrei, un abdomen bine definit, te vei opri din a mai face toate lucrurile care te-au adus aici (majoritatea nu reusesc sa isi impuna noi obiective, pentru a mentine rezultatele obtinute - vezi punctul 1).

Daca privesti dieta ca pe un sacrificu pe termen scurt, cel mai probabil vei reveni la vechile obiceiuri proaste. Toata grasimea pe care ai alungat-o cu atata truda, se va intoarce pentru razbunare. Nu vreau sa ma iau de nimeni, dar este principalul motiv pentru care oamenii se ingrasa la loc -  nu au descoperit cum sa isi transforme schimbarile din dieta in stil de viata permanent.

Iata cum sa evti aceste greseli: priveste schimbarile din dieta ca schimbari permanente. Cand ajungi sa ai abdomenul mult visat, stabileste noi obiective pe termen lung, care sa te ajute sa iti mentii abdomenul lucrat si reliefat.

Greseala #3 - vrei sa ai o dieta impecabila

La inceput esti entuziasmat de noua dieta pe care ai descoperit-o. Esti mai mult decat determinat in a urma, trai, dormi, manca si respira dupa noul plan nutritional. Si pentru cateva zile sau saptamani, o faci fara greseala.

Dar, apoi ceva se intampla! Ceva se intampla mereu cand ai o dieta de slabire. Ca urmare, mananci ceva ce nu ar trebui, precum pizza, ciocolata sau cateva bucati de pui de la KFC. Si te opresti din dieta, prentru ca ai impresia ca ai esuat, nu te-ai putut tine de ea pana la capat.

Greseala este de a incerca sa urmezi planul fara nicio abatere, si nu lasi loc de nicio greseala. Nu incorporezi zile de trisat in planul tau nutritional. Apoi, cand vezi ca nu poti urma dieta intocmai, renunti.

Asadar, pentru a evita aceasta greaseala, renunta la a fi perfect. Nu renunta doar pentru ca ai gustat din ceva ce nu trebuia. Nu apasa butonul de panica. Invata din greseala, treci mai departe, si urmeaza planul. Orice dieta de slabire trebuie sa includa zile de trisat, cand mananci ce vrei, ca o recompensa ca ai urmat planul pana atunci. Poti manca pizza sau ciocolata din cand in cand, si eventual sa compensezi caloriile in plus prin antrenamente.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

trucuri pentru a manca mai putin 13 sfaturi stiintifice despre cum sa mananci mai putin Cand vrei sa slabesti trebuie sa fii foarte atent la mancare. Ultimul lucru pe care il vrei este sa mananci prea mult fara sa iti dai seama. Aici gasesti 13 metode dovedite stiintific ca opresc mancatul instinctiv si te ajuta sa iti controlezi mai bine portiile. 10 Aug, 2016
slabesteca un barbat prin munca, vointa, dieta si sport Slabeste ca un barbat Te-ai hotarat ca este timpul sa dai slana jos? Vrei sa fii din nou in forma, un mascul alfa? In doar cateva luni iti poti transforma corpul si iti poti insusi obiceiuri care sa te tina o viata. Trebuie doar sa fii dispus sa slabesti ca un barbat adevarat! 17 Jan, 2018
Fa multe repetari la exercitiile cu greutati pentru a slabi si a iti defini musculatura 100 repetari pentru a te defini Seturi de 50-100 de repetari, facute cu un numar minim de pauze, pot fi folosite pentru a arde grasimea si a construi masa musculara. Iata cum! 14 Feb, 2016
antrenamente intense facute acasa sau la sala care ard grasimile Explozibili metabolici - exercitii calistenice sau cu greutati In doar zece minute iti poti face metabolismul sa explodeze pur si simplu. Exercitiile calistenice (cu greutatea corpului) pot fi facute oriunde intr-un spatiu mic si fara a avea nevoie de echipament. Nu trebuie sa mergi neaparat la sala pentru a avea parte de un antrenament exploziv! De asemenea, include si cateva circuite cu greutati! 14 Feb, 2016
De ce nu arzi grasimea in plus cand vrei sa slabesti 8 motive din cauza carora nu slabesti Multa lume vine la sala ca sa slabeasca, dar nu multi reusesc. Daca iti este greu sa slabesti, desi te straduiesti, poate ca motivul este una sau mai multe din aceste opt greseli. 14 Feb, 2016
Cum functioneaza exercitiile cardiovasculare si cum sa le folosesti eficient pentru a slabi Adevarul despre cardio si slabire Cardio ingrasa! Asta se aude din ce in ce mai mult, dar totul depinde de cum definesti antrenamentele cardio. Iata care sunt sistemele de antrenament cardiovascular. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.