Sfaturi fitness care economisesc timp

Publicat in

Este important sa fii cat mai eficient in orice, si sa nu iti pierzi timpul facand lucruri inutile. La fel este si in fitness!

Timpul inseamna bani! Nu trebuie sa iti pierzi timpul pretios cu obiceiuri proaste, mai ales cand vine vorba de fitness si sanatate. Iata cele mai bune sfaturi pentru sala si sanatate. Utilizeaza-le pe aceastea si vei fi mai eficient si vei avea rezultate mai bune. 

1. Nu iti lucra zilnic abdomenul! Muschii abdominali sunt ca orice alti muschi din corp. Ar trebui sa ii antrenezi cu un protocol de hipertrofie, de doua ori pe saptamana. 

2. Nu fa stretching! In sensul de a face stretching excesiv. Este ok sa mai faci si stretching, dar daca ai un muschi care este constant incordat, probabil exista un motiv pentru asta pe care trebuie sa il descoperi; stretchingul nu va rezolva problema. 

3. Incalzirea: calitate nu cantitate. Incalzeste muschii pe care urmeaza sa ii lucrezi cu aceleasi exercitii pe care le vei face. Utilizeaza greutati mici, de 30-50% din greutatea si repetarile pe care urmeaza sa le faci, apoi creste-le treptat cu repetari putine pana la greutatea de lucru. Fa cateva seturi de incalzire si esti gata. Tocmai ai economisit 10-15 minute pe care le poti adauga la antrenament.

4. Daca cauti un motiv pentru a te apuca de antrenamente, fa unele de hipertrofie pentru a incetini imbatranirea. Cu cat esti mai activ fizic si mai fit, cu atat vei fi mai plin de viata.

5. Fa-ti o evaluare onesta. Cum stii catre ce vrei sa te indrepti daca nu stii unde te afli? Ceea ce ma duce la urmatorul punct.

6. Seteaza obiective. "Sa slabesc" sau "sa intru in forma" nu sunt obiective prea precise. 

7. Seteaza obiective precise. Sa slabesti 3 kg sau sa pui masa musculara pe tine sunt obiective bune, dar daca ai sarit peste punctul 5, te intorci mereu de unde ai plecat. 

8. Pune accent pe odihna! Atreneaza-te intens, odihneste-te si mai intens. Daca nu poti sa dormi bine nu te poti regenera. 

9. Trage la fel de mult pe cat impingi. Echilibrul structural precar este inrudit cu accidentarile. Suprauzura anumitor articulatii este foarte intalnita din cauza structurarii proaste a programelor de antrenament de forta si/sau conditionare. Ai grija sa faci la fel de multe exercitii de tras pe cate faci de impins!

10. Nu poti intrece prin antrenamente o dieta proasta. Doar iti irosesti timpul. Poate ca vei putea arde caloriile in exces o perioada, dar in cele din urma te va prinde din urma. Intotdeauna! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

se pot crea mai multe fibre musculare prin antrenamente? Poti crea mai multe fibre musculare? Cand spui ca iti cresti masa musculara, de fapt iti ingrosi fibrele musculare deja existente (hipertrofie). Dar exista si un fenomen mai rar, de a crea mai multe fibre musculare (hiperplastie). Poate hiperplastia fi atinsa de oricine? 25 Apr, 2017
stresul iti distruge antrenamentele Stresul iti distruge antrenamentele Cand vine vorba de antrenamente toti se concentreaza pe intensitate, pe exercitii, pe repetari, pe scop, dar putini isi pun problema unui element care face cu adevarat diferenta in ceea ce priveste aspectul fizic: stresul. Stresul iti poate da total peste cap munca din sala de forta! 02 Aug, 2016
Geneticul te impiedica sa construiesti masa musculara? Geneticul te impiedica sa construiesti masa musculara? Esti curios sa afli cat de mare te poti face daca mergi la sala de forta? Citeste acest articol si testeaza formulele din el pentru a iti face o idee despre potentialul tau genetic. 14 May, 2019
construirea de masa musculara este foarte usoara Sa construiesti masa musculara este usor Am incercat orice si nu reusesc sa cresc. Este o afirmatie pe care o auzi des. Dar adevarul este ca a avea o masa musculara mai mare este cel mai usor proces din lumea sportului. 28 Nov, 2017
sfaturi despre cum sa cresti eficienta antrenamentelor la sala de forta 10 sfaturi pentru imbunatatirea antrenamentelor de forta Te duci la sala doar ca sa te duci la sala, fara a deveni mai puternic si mare? Inseamna ca undeva gresesti. Pune putin efort in antrenamentele tale si urmeaza sfaturile de aici pentru a progresa cat mai rapid. 17 Oct, 2017
cei care iau steroizi anabolizanti trebuie sa se antreneze diferit 3 motive pentru care nu te poti antrena precum cineva care ia steroizi De ce nu te poti antrena ca cineva care ia steroizi anabolizanti si cum sa te antrenezi daca esti natural pentru a progresa intr-un ritm optim. 15 Jan, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.