Cele mai enervante persoane din sala de forta

Publicat in

Trebuie sa apreciem pe oricine se afla intr-o sala de forta in loc sa stea pe o canapea. Dar unii din cei care vin la sala te scot pur si simplu din minti. Iata cele mai enervante persoane din sala de forta.

Zombi cu telefon

Draga zombie de telefon, am vrea sa iti facem cunostinta cu restul lumii. Restul lumii fiind toti ceilalti oameni din jurul tau, care asteapta sa eliberezi banca pe care stai de 15 minute vorbind la telefon. Si daca ai nevoie de telefon pentru a iti nota ce faci la antrenamente (jurnal de antrenament), foloseste strict aplicatia pentru asta, fara facebook, messenger si mesaje cu iubi! 

Te intrebi probabil ce sa faci intre seturi daca nu stai de vorba pe facebook? Cum ar fi sa te gandesti la urmatorul set, sa iti notezi greutatile si repetarile, sa faci stretching sau sa iei o gura de BCAA-uri? Daca te-ai plictisit este clar timpul pentru un alt set. 

Stai departe de telefon intre seturi. Vei progresa mai bine si te vei antrena mai intens.

Utilizatorul de steroizi incepator

In ciuda stereotipurilor, utilizatorii de steroizi nu sunt tipi violenti care vor sa intimideze pe ceilalti din sala de forta. Majoritatea utilizatorilor seriosi de steroizi sunt tipi calmi, care stiu ce fac si stiu clar sa se antreneze. Problemele apar cu incepatorii care folosesc steroizi, sau cei care vad steroizii ca pe o scurtatura catre succes. Vorbesc de cei care dupa o injectie de testosteron se cred cei mai buni din sala. 

Din fericire nu stau mult prin sala. Nu invata nimic despre cum sa se antreneze corect si au din start un handicap din moment ce se bazeaza pe substante anabolizante inca de la inceput. Practic orice progres au in sala de forta, este vorba un "corp inchiriat", nu o sa il poata pastra mult timp.

Cel care blocheaza suportul cu gantere

Ramatul pe un brat cu gantera este grozav. Fa-l! Dar nu il fa sprijinit de suportul cu gantere blocand accesul pentru restul. La fel si flexiile pentru bicepsi cu gantere. Sunt belea, dar ia ganterele si indeparteaza-te de supot, nu le fa lipit de el. 

Asa ca daca stai in fata suportului de gantere si cineva iti scapa o gantera pe picior nu te supara...e un accident, doar erai in drum. Nu?

hormon de crestere natural

"Fratii"

Cei care vorbesc intre ei cu "bro", ca sa fiu mai exact. Nu vreau sa va strict al cincelea antrenament de piept/bicepsi pe saptamana asta dar uite care e treaba: cand vii cu gasca de 8 "bros" ocupi un aparat timp de o ora. 

Ai si parte de un antrenament jalnic, avand in vedere ca te odihnesti jumatate de ora intre seturi! Invata despre densitatea antrenamentelor - cauta pe google!

Cand adaugi si folosirea telefonului, poze, selfiuri si glume de autobaza cu fratii de gasca, eventual si glumele la adresa fetelor din sala, ai pierdut doua ore din viata in sala de forta pentru a face 3 seturi! 

Si apropo, nu este adevarat ca "am dus-o singur, frate", 30% din greutate ti-a luat-o cel care te ajuta si tragea de greutati de ii sareau ochii din cap. 

Incearca asta: scapa de fratii de gasca o perioada si antreneaza-te singur. Vei invata multe si vei face mai mult de 3 seturi de piept pe antrenament. Poate iti va ramane timp sa faci si picioare! (e vorba de chestiile alea lungi de sub talie, care intamplator au si ele muschi).

Tipul care face circuite in toata sala

Antrenamentele cu circuite sunt grozave si eficiente si ar trebui facute de mai multi. Dar iata care  e treaba: astfel de circuite trebuie gandite putin. Nu poti face un circuit la 8 aparate diferite si sa ocupi un sfert de sala. Si nu te enerva daca cineva iti ocupa un aparat pana ajungi tu la el. 

Daca trebuie sa faci multe exercitii la rand utilizeaza gantere sau fa complexe, nu te baza pe aparate individuale. Astfel poti face mai multe exercitii folosind aceleasi echipament si stand in acelasi loc.

Antrenorul personal care are nevoie de un antrenor personal

Incerci sa te concentrezi pe antrenamentele tale si sa il ignori dar este ca si cum ai fi la circ si ai incerca sa ignori elefantii care jongleaza pe mingii. 

Exista multi antrenori de fitness buni in majoritatea salilor, si toti sunt facuti de ras de claunii cu fizic de gaina care se cred antrenori personali. 

E vorba de tipii aia de vad filmulete cu exercitii pe youtube si apoi isi pun clientele si clientii sa le faca, desi ei nu le-au facut niciodata si nu inteleg exact de ce sunt utile (sau nu) acele exercitii. Si mai isi tin si clientii de vorba intre seturi cate 5 minute, povestind ce au vazut seara la TV. Sa nu mai vorbim de exercitiile alea "high tech" cum ar fi genuflexiuni pe o minge BOSU. Pare ceva hardcore, dar nu este! Vorbesti la telefon si trimiti mesaje in timp ce clientul tau face un set? Atunci gaseste-ti alt loc de munca parti-time, de preferat in afara industriei fitness-ului.

pastile slabit rapid

Vorbaretul

Iti poti face multi prieteni misto la sala de forta, dar nu fii "acel tip". Il stii - cel de iti intrerupe antrenamentele ca sa vorbeasca cu tine...despre orice. 

Vorbaretul habar nu are de perioadele optime de odihna intre seturi si nu stie despre eticheta din salile de fitness, neavand notiuni despre spatiul personal si intimitate. 

Oricat de mult te chinui sa scapi de el intr-un mod politicos nu poti evada. Cei mai rai dintre ei se tin dupa tine si continua sa vorbeasca si cand incepi un set nou! 

Vorbaretule poate ca nu iti iei antrenamentele in serios dar altii o fac. 

Cum stii daca esti un vorbaret? Vezi ca lumea evita contactul vizual si pleaca in coltul opus al salii cand te vad. Este semn clar ca ai devenit "acel tip". Macar asteapta pana termina celalalt antrenamentul sau te intalnesti cu el la vestiar. Si in ultima instanta...nu incepe conversatii cand esti dezbracat!

Bonus: Persoane din sala de forta care merita respectate

  • Varstnicii: Sunt mai batrani decat Moise dar se antreneaza cu greutati si se mentin activi. Roaga-te sa imbatranesti ca ei.
  • Bestiile tacute: E vorba de tipii masivi care nu se incadreaza in niciuna din categoriile listate mai sus. Vin la sala, muncesc intens si pleaca. Sunt de treaba cand ii intrebi ceva, dar nu dau sfaturi fara sa fie intrebati. Ai grija sa nu ii tii de vorba in mijlocul unui set!
  • Femeile hardcore: In timp ce majoritatea barbatilor vin pensati si cu unghii lacuite la sala (poate au aruncat in mixt si o barba "cool") si folosesc greutati roz exista fete si femei care le dau lectii in privinta antrenamentelor. De cele mai multe ori se antreneaza mai dur si mai destept decat majoritatea pustilor de 20 de ani si au formele care sa demonstreze asta. "Te antrenezi precum o fata" a devenit un compliment pentru multi!
  • Supraponderalii: Au trecut de rusinea de a veni la sala unde se presupune ca sunt oameni in forma. Au decis sa faca o schimbare si sa isi indrepte viata. Merita sprijinul nostru!
  • Cei accidentati si cu handicapuri: Vrei ceva motivare? Uita-te la tipul fara picioare care se antreneaza serios. Sau fata cu o semipareza care te face de ras la orice exercitiu. Tu ce scuza ai? 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Accidentari la umeri si cum sa le eviti 8 modalitati prin care sa eviti accidentarile la umeri Sanatatea umerilor si evitarea durerilor articulare sunt lucruri la fel de importante precum alegerea celor mai bune exercitii sau suplimentarea cea mai eficienta. Accidentarile umerilor iti pot da toate planurile peste cap, si iti pot opri progresele in ceea ce priveste masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
traieste paleo, precum omul cavernelor, si fa-te mai mare si mai puternic Stilul de viata Paleo Dieta paleo este cunoscuta de multi. Sa mananci alimente cat mai primordiale, asa cum facea omul din paleolitic. Dar pe langa dieta, este necesar si sa ai un stil de viata apropiat omului din plaeolitic, inclusiv activitati fizice de zi cu zi. 31 May, 2016
5 tipuri de genuflexiuni pentru picioare mari si definite Regele exercitiilor fizice, genuflexiunile, vine sub multe forme si variante. Trebuie sa utilizezi cat mai multe din ele pentru a obtine cele mai bune rezultate. Iata 5 dintre cele mai utile variatiuni ale genuflexiunilor. 17 Dec, 2019
6 sfaturi pentru tricepsi mai mari 6 sfaturi pentru tricepsi mai mari Ai tricepsii mici si sfrijiti? Atunci probabil ai bratele mici - tricepsii fiind cei care dau marime bratelor. Iata cum sa rezolvi asta! 04 Jun, 2019
circuitele cu greutati pot afecta masa musculara Iti sunt afectate cresterile musculare de circuitele cu greutati? Antrenamentele de tip circuit sunt grozave cand vrei sa slabesti. Sunt folosite chiar si pentru acumularea de masa musculara. Dar sunt cu adevarat utile pentru asta sau din contra, pot afecta negativ cresterile musculare? 07 Nov, 2017
Cum sa te motivezi si sa ai vointa pentru a te antrena in sala de forta Mentinerea motivarii la antrenamente: ce sa faci cand vointa nu este suficienta Partea cea mai grea a antrenamentelor este sa mergi la sala. Dar ce faci atunci cand nu iti gasesti motivatia de a te antrena? Citeste mai departe... 18 Oct, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.