Proteine la conserva

Publicat in

Desfa capacul la 5 surse de proteine calitative, ieftine si gustoase. Da, poti construi muschi si cand ai un buget limitat!

Fara indoiala, costul de a hranii muschii infometati poate fi ridicat. Mai ales cand cosul de cumparaturi atarna greu din cauza fileurilor de somon, fileurilor de ton si pieptilor de pui, in cautarea neincetata a celor mai bune surse de proteine pentru muschi. 

Pentru cei cu un buget limitat, carnea la conserva poate fi solutia pentru a avea proteine de calitate, fara a a ramane falit. Si sa nu uitam ca proteinele la conserva sunt si usor de transportat si mancat oriunde. Cand zici proteine la conserva, multi se gandesc la conservele de ton. Dar in acest articol o sa sarim peste ele, fiind evidente pentru toata lumea. 

O sa vorbim despre 5 surse de proteine la conserva, altele decat tonul. Pot fi mancate ca atare, sau folosite in diferite retete!

1) Pui la conserva

Desigur, puiul la conserva nu suna atat de apetisant precum un pui rumenit in cuptor, dar nu exista niciun motiv pentru a evita conservele de pui de la producatori de calitate. Producatorii care se respecta isi umplu conservele cu piept de pui, asa ca fiecare furculita cu aceasta carne este plina de proteine si putine grasimi. Pieptul de pui este si o sursa excelenta de seleniu, un puternic antioxidant. Daca te chinui putin, poti gasi conserve din carne de pui fara adaos de sare, daca vrei sa ai grija la cantitatea de sodiu pe care o consumi.

2) Conserva de ansoa

Ansoa este un peste mic, argintiu, de origine mediteraneana, plin de savoare umami (considerat al cincelea gust). Acesti mici inotatori furnizeaza o multime de nutrienti precum omega-3, calciu si niacina, pe care corpul ii foloseste pentru a converti mancarea in energie, pe care sa o folosesti in sala de forta. Fiind mici, si avand o durata de viata redusa, ansoa nu acumuleaza toxine precum pestii din speciile mari. 

Ansoa pot fi folositi in salate, paste, pizza, omlete si aproape orice preparat pentru a ii ridica cu mult gustul. Pentru a reduce gustul sarat, poti tine ansoa in apa timp de 30 de minute si apoi sa le scurgi si sa le zvanti cu prosoape de hartie. 

Gama de conserve cu ansoa este variata, chiar si la noi, si preturile la fel. Nu este cea mai ieftina optiune din lista noastra, dar poti gasi conserve de ansoa la preturi decente.

3) Fasole la conserva

Despre fasole stim deja ca este un aliment plin de proteine, ideal pentru culturisti. Fasolea este si ieftina, foarte versatila in bucatarie si plina de nutritenti. O conserva de fasole alba furnizeaza 13 grame de proteine alaturi de folat, fier, fosfor si o cantitate impresionanta de 14 grame de fibre alimentare. Studiile sugereaza ca un aport crescut de fibre alimentare ajuta la combaterea balonarii, regleaza glicemia si produc satietate, ceea ce te poate ajuta sa iti ti in frau poftele culinare.

4) Scoici afumate la conserva

Sau neafumate, daca preferi asa. Conservele cu scoici sunt deseori trecute cu vederea, desi sunt foarte gustoase si fragede. Mai mult, te pot ajuta sa acumulezi rapid masa musculara. O conserva de 90 de grame are aproximativ 14 grame de proteine si este plina de grasimi omega-3. 

Acizii grasi omega 3 continuti de fructele de mare precum scoicile ajuta la declansarea sintezei proteinelor si combat afectiunile cardiace. Pentru un pranz regesc, pune niste crema de branza cu hrean peste un biscuite din orez si deasupra scoici afumate!

5) Conserva de somon

Mai ieftine decat bucatile proaspete de somon, conservele confera o multime de proteine si vitamina D. Si, se pare ca vitamina D este secretul unor muschi mai mari.

Un studiu publicat in revista "Medicine & Science in Sports & Exercise" a descoperit ca persoanele cu nivele mai mari de vitamina D tind sa aibe muschi mai mari si mai puternici. Se crede ca vitamina D afecteaza pozitiv testosteronul.

Somonul la conserva contine si mai multi acizi grasi omega 3 decat tonul la conserva, atat de utilizat de culturisti, si are un continut mai mic de mercur. Mananca si oasele moi din conserva, si vei avea suficient calciu incat sa ai un sistem osos sanatos. Pentru cea mai buna calitate, citeste eticheta conservelor de somon, si alegele pe cele care contin somon salbatic. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

um proteinele cresc muschii prin sinteza proteinelor Sinteza proteinelor: ghid pratic Daca vrei sa afli mai multe despre sinteza proteinelor, cum afecteaza cresterea masei musculare, si cum sa iti cresti sinteza proteinelor pentru a iti mari muschii si forta, atunci trebuie sa citesti acest articol! 30 Sep, 2018
Vrei sa fii un mascul alfa autentic? Mananca precum unul pentru a avea masa musculara si forta cat mai mari. Alimentatia masculului alfa Tot ce trebuie sa stii despre alimentatie ca sa construiesti masa musculara si sa arzi surplusul de grasimi. 14 Feb, 2016
Poti construi masa musculara tinand post intermitent? Poti construi masa musculara tinand post intermitent? Postul intermitent este foarte la moda, dar cei impatimiti de fiare care vor sa il incerce au o mare dilema: se poate dezvolta masa musculara cu o dieta bazata pe post intermitent? 24 Jan, 2021
Alimente care te pot ajuta sa iti cresti nivelele de igf-1, un puternic hormon anabolic. Alimentatie pentru cresterea IGF-1 Factorul de crestere de tip insulinc 1, sau IGF-1 pe scurt, este o componenta foarte puternica din mecanismul anabolic al organismului. Nivelele sale pot fii crescute prin alimentatie si suplimentatie, intr-un mod 100% natural. 14 Feb, 2016
manancamult ca sa iti creasca muschii Nu te mai juca! Mananca sa cresti Esti la inceput de drum si vrei sa pui cati mai multi muschi pe tine, fara grasime? Atunci trebuie sa iei in serios dieta si sa te gandesti putin la ce sa mananci! 07 May, 2017
dieta pentru masa musculara pentru incepatori - mananca ca sa cresti Alimentatie pentru culturistul incepator - partea I Alimentatia este cel putin la fel de importanta precum ce faci in sala de forta. Dar multi culturisti incepatori (si nu numai) habar nu au ce sa manance pentru a isi sustine antrenamentele si a creste. Aceasta serie de doua articole iti va explica cat mai simplu si complet ce sa mananci, cum sa mananci si cand sa mananci. 25 Feb, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.