Proteine la conserva

Publicat in

Desfa capacul la 5 surse de proteine calitative, ieftine si gustoase. Da, poti construi muschi si cand ai un buget limitat!

Fara indoiala, costul de a hranii muschii infometati poate fi ridicat. Mai ales cand cosul de cumparaturi atarna greu din cauza fileurilor de somon, fileurilor de ton si pieptilor de pui, in cautarea neincetata a celor mai bune surse de proteine pentru muschi. 

Pentru cei cu un buget limitat, carnea la conserva poate fi solutia pentru a avea proteine de calitate, fara a a ramane falit. Si sa nu uitam ca proteinele la conserva sunt si usor de transportat si mancat oriunde. Cand zici proteine la conserva, multi se gandesc la conservele de ton. Dar in acest articol o sa sarim peste ele, fiind evidente pentru toata lumea. 

O sa vorbim despre 5 surse de proteine la conserva, altele decat tonul. Pot fi mancate ca atare, sau folosite in diferite retete!

1) Pui la conserva

Desigur, puiul la conserva nu suna atat de apetisant precum un pui rumenit in cuptor, dar nu exista niciun motiv pentru a evita conservele de pui de la producatori de calitate. Producatorii care se respecta isi umplu conservele cu piept de pui, asa ca fiecare furculita cu aceasta carne este plina de proteine si putine grasimi. Pieptul de pui este si o sursa excelenta de seleniu, un puternic antioxidant. Daca te chinui putin, poti gasi conserve din carne de pui fara adaos de sare, daca vrei sa ai grija la cantitatea de sodiu pe care o consumi.

2) Conserva de ansoa

Ansoa este un peste mic, argintiu, de origine mediteraneana, plin de savoare umami (considerat al cincelea gust). Acesti mici inotatori furnizeaza o multime de nutrienti precum omega-3, calciu si niacina, pe care corpul ii foloseste pentru a converti mancarea in energie, pe care sa o folosesti in sala de forta. Fiind mici, si avand o durata de viata redusa, ansoa nu acumuleaza toxine precum pestii din speciile mari. 

Ansoa pot fi folositi in salate, paste, pizza, omlete si aproape orice preparat pentru a ii ridica cu mult gustul. Pentru a reduce gustul sarat, poti tine ansoa in apa timp de 30 de minute si apoi sa le scurgi si sa le zvanti cu prosoape de hartie. 

Gama de conserve cu ansoa este variata, chiar si la noi, si preturile la fel. Nu este cea mai ieftina optiune din lista noastra, dar poti gasi conserve de ansoa la preturi decente.

3) Fasole la conserva

Despre fasole stim deja ca este un aliment plin de proteine, ideal pentru culturisti. Fasolea este si ieftina, foarte versatila in bucatarie si plina de nutritenti. O conserva de fasole alba furnizeaza 13 grame de proteine alaturi de folat, fier, fosfor si o cantitate impresionanta de 14 grame de fibre alimentare. Studiile sugereaza ca un aport crescut de fibre alimentare ajuta la combaterea balonarii, regleaza glicemia si produc satietate, ceea ce te poate ajuta sa iti ti in frau poftele culinare.

4) Scoici afumate la conserva

Sau neafumate, daca preferi asa. Conservele cu scoici sunt deseori trecute cu vederea, desi sunt foarte gustoase si fragede. Mai mult, te pot ajuta sa acumulezi rapid masa musculara. O conserva de 90 de grame are aproximativ 14 grame de proteine si este plina de grasimi omega-3. 

Acizii grasi omega 3 continuti de fructele de mare precum scoicile ajuta la declansarea sintezei proteinelor si combat afectiunile cardiace. Pentru un pranz regesc, pune niste crema de branza cu hrean peste un biscuite din orez si deasupra scoici afumate!

5) Conserva de somon

Mai ieftine decat bucatile proaspete de somon, conservele confera o multime de proteine si vitamina D. Si, se pare ca vitamina D este secretul unor muschi mai mari.

Un studiu publicat in revista "Medicine & Science in Sports & Exercise" a descoperit ca persoanele cu nivele mai mari de vitamina D tind sa aibe muschi mai mari si mai puternici. Se crede ca vitamina D afecteaza pozitiv testosteronul.

Somonul la conserva contine si mai multi acizi grasi omega 3 decat tonul la conserva, atat de utilizat de culturisti, si are un continut mai mic de mercur. Mananca si oasele moi din conserva, si vei avea suficient calciu incat sa ai un sistem osos sanatos. Pentru cea mai buna calitate, citeste eticheta conservelor de somon, si alegele pe cele care contin somon salbatic. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

alimente utilecelor care fac sport si culturism Alimente calitative pentru performante si aspect fizic Alimentele de aici sunt legate de sanatate optima, performante fizice superioare si aspect mai bun. Fiind relativ ieftine poti profita de proprietatile lor cat mai des. 12 Nov, 2017
ciocolata neagra creste performantele fizice Ciocolata neagra poate mari performanta fizica Ciocolata neagra este deja recunoscuta pentru beneficiile pe care le are asupra sistemului cardiovascular, si acum un nou studiu a aratat ca ciocolata neagra poate creste si performantele sportive la impatimitii de fitness. 24 Jul, 2016
lucruri utile despre carbohidratii din dieta 5 lucruri despre carbohidrati Carbohidratii sunt complicati. Se pot scrie carti depsre ei. Dar este cert, ca atunci cand vrei masa musculara, ai nevoie de ei. Aici gasesti 5 fapte despre carbohidrati, care sa te ajuta sa ii incorporezi mai eficient in dieta. 26 Mar, 2017
Dieta paleo adapta pentru culturisti. Masa musculara si forta! Dieta Paleo pentru culturisti Dieta Paleo este cunoscuta mai ales ca o dieta pentru slabit. Dar lucrurile nu stau chiar asa. Cu putine modificari, dieta Paleo se pare ca este dieta optima pentru orice culturist care vrea sa castige cat mai multa masa musculara, fara ados de grasime. 14 Feb, 2016
mancare pentru muschi mari Alimente uitate care construiesc muschi Vrei masa musculara fara grasime si pentru asta mananci aceleasi lucruri zi de zi? Daca te-ai plictisit pana peste cap de dieta ta actuala, iata cateva alimente uitate care sa te ajute sa construiesti masa musculara de calitate, fara sa te ingrasi. 02 Jul, 2017
Internetul este plin de alimente care cresc testosteronul. Aici gasesti alte 6 astfel de alimente. Alte 6 alimente pentru testosteron mai mult Ai auzit de superalimente? Iata aici 6 superalimente care cresc testosteronul, altele decat ce gasesti de obicei pe astfel de liste. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.