Nu te mai juca! Mananca sa cresti

Publicat in

Esti la inceput de drum si vrei sa pui cati mai multi muschi pe tine, fara grasime? Atunci trebuie sa iei in serios dieta si sa te gandesti putin la ce sa mananci!

Care este cea mai mare greseala pe care o fac incepatorii? Aproape orice incepator care abia vine la sala si afla ca trebuie sa si manance ca sa construiasca muschi nu intelege de fapt cat trebuie sa manance pentru asta! 

Data viitoare cand un incepator vine la tine si se vaita ca nu creste desi mananca toata ziua, intreaba-l ce a mancat la micul dejun. De regula raspunsul este tacere! 

Primele saptamani de antrenament sunt magice pentru ca nu este neobisnuit sa vezi cresteri de forta foarte rapide. Anumite persoane isi pot dubla greutatile cu care fac genuflexiuni sau indreptari in cateva saptamani, datorita adaptarilor neuronale. Dar frustrarile apar cand schimbarile nu se vad si in oglinda.

Mananca sa cresti

Daca esti serios in privinta salii si dobandirii aspectului fizic la care visezi, trebuie sa iei foarte in serios si ceea ce mananci. Nu te vaita, nu cauta scuze! Nu exista asa ceva, trebuie sa iti faci timp sa mananci des si sa mananci bine!

Iata un exemplu al unei zile dintr-o dieta de acumulare de masa musculara.

Mic dejun

  • 90-180 g terci de ovaz cu afine si o cupa de proteina
  • Omleta din 5 oua cu branza si spanac

Gustare matinala

  • 170-230 g carne de vita slaba
  • Legume (orice legume in orice cantitate doresti)

Inainte de antrenament

In timpul antrenamentului

Prima masa dupa antrenament (la o ora dupa)

A doua masa dupa antrenament (la o ora dupa prima masa)

  • Paste integrale
  • Piept de pui

A treia masa dupa antrenament (o ora mai tarziu dupa a doua masa)

  • 200 g terci de ovaz (optional ceva fructe de padure)

Pentru restul zilei

  • Mananca o masa solida seara pe la ora 20

Joaca-te cu aportul caloric in functie de zilele cu antrenament si fara antrenament, pentru a nu te ingrasa. Pentru unii poate fi dificil sa manance asa mult, dar pana la urma te obisnuiesti. Daca vrei masa musculara trebuie sa te fortezi putin. Corpul nu poate construi masa musculara din nimic!

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Creste volumul celulelor musculare pentru a avea muschi mai mari Cresterea volumului celulelor pentru masa musculara mai mare Invata cum sa maresti volumul celulelor musculare si vei creste sinteza proteinelor si vei opri degradarea tesutului muscular. 14 Feb, 2016
dieta pentru masa musculara pentru incepatori - mananca ca sa cresti Alimentatie pentru culturistul incepator - partea I Alimentatia este cel putin la fel de importanta precum ce faci in sala de forta. Dar multi culturisti incepatori (si nu numai) habar nu au ce sa manance pentru a isi sustine antrenamentele si a creste. Aceasta serie de doua articole iti va explica cat mai simplu si complet ce sa mananci, cum sa mananci si cand sa mananci. 25 Feb, 2018
pentru muschi mai mari mananca brocolli si conopida Doua legume care iti maresc muschii Cercetarile arata ca aceste doua legume dezactiveaza inhibitorul de crestere al masei musculare, miostatina. Vezi despre ce e vorba. 20 Aug, 2017
O lista cu alimente foarte bogate in proteine, ideale pentru culturisti si cei care vor masa musculara mai mare. 20 de alimente bogate in proteine Cand vrei masa musculara, proteinele sunt primordiale. Si cele mai calitative proteine vin din alimente si mai putin din suplimente. Nu poti consuma doar pudre proteice, ai nevoie de alimente bogate in proteine. Aici gasesti 20 de sugestii de surse proteice delicioase. 14 Feb, 2016
bea suc de rodii pentru a fi un sportiv mai bun Rodia pentru peformante mai bune Ai vazut rodii la supermarket, ai auzit de aceste fructe si pe la televizor. Oamenii consuma rodii de mii de ani; profita si tu de nutrientii din aceste fructe, care cresc performantele sportive si intaresc sanatatea. 14 Feb, 2016
Vrei masa musculara mai multa? Iata 10 alimente care sa te ajute 10 surse proteice pentru masa musculara Imbunatateste-ti dieta de culturist cu 10 alimente pline de proteine. In acest articol vei gasi si sfaturi despre cum sa incorporezi fiecare sursa proteica in alimentatia de zi cu zi. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.