Cum sa iti cresti pofta de mancare

Publicat in

Metode si trucuri prin care iti poti creste pofta de mancare pentru a reusi sa mananci suficient pentru cresterea masei musculare.

Pentru cei care nu s-au nascut binecuvantati cu un genetic bun pentru masa musculara, a manca mai multe calorii de calitate pentru a te mari se poate transforma intr-o obsesie. Si chiar este un lucru foarte greu; daca ar fi usor, am vedea pe strada numai tipi musculosi si masivi.

Din pacate procedeul de a ingera mai multe calorii este chiar nasol. In cele mai multe cazuri trebuie sa te fortezi si chiar sa iti planifici intreaga zi dupa orarul meselor. Trebuie sa petreci mult timp in magazine sa cumperi mancarea, si mult timp in bucatarie sa o prepari. Iar mesele trebuie planificate cu o zi inainte, poate chiar cu o saptamana inainte. Nu tratati subiectul lejer; a avea aportul caloric necesar sa ajungi la 100 de kg, fara procent ridicat de grasime, presupune dedicatie si munca enorma.

Multe persoane lenese si obeze ar spune ca ar da orice sa fie in locul cuiva nevoit sa consume 6000 de calorii pe zi si 800 de grame de carbohidrati. Dar pun pariu pe orice suma, ca aceste persoane nu ar putea nici macar intr-o saptamana sa consume 500 de grame de carbohidrati "curati", de buna calitate.

Majoritatea persoanelor care incep un program de masa musculara obtin rezultate decente indiferent de ce mananca. De fapt, cu un program bun de antrenament pot obtine rezultate foarte bune. Dar, pe masura ce progreseaza, totul se va reduce la ceea ce pun in gura. Cand vrei sa depasesti cele 4-5 kg obtinute la inceput, trebuie sa iei alimentatia mai in serios.

   Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa te obisnuiesti sa mananci mai mult si mai des. Simplu! Stomacul ti se va mari, metabolismul va creste si el si in cele din urma vei putea face fata caloriilor, si te vei obisnui cu cantitatile mai mari de alimente. Incepi usor, si creste treptat, adaugand cate 100 de calorii de-a lungul zilei la diferite mese. Axeaza-te pe mancaruri care nu baloneaza prea tare si care se digera usor. Asta inseamna ca pentru o perioada limitata de timp trebuie sa reduci consumul de fructe si legume. Acestea tind sa te umple, dar fara a oferi foarte multe calorii, asa cum ai nevoie. In special legumele sunt grozave cand vrei sa te definesti, dar nu foarte cand vrei cat mai multa masa.

Sa ai mereu la indemana nuci, migdale, arahide, etc, crude, si sa le mananci cand ti se face foame. Nuciferele sunt alimente dense caloric si hranitoare, si numai din cateva maini poti aduce un aport ridicat de calorii. O alta practica buna este de a folosi lapte de cocos la shake-urile proteice; este plin de grasimi saturate si calorii, toate necesare cand vrei sa devi mare.

Uleiul extravirgin de masline este un aliment excelent, care iti poate furniza 1000 de calorii pe zi, fara sa iti dai seama. Foloseste cate 2-3 linguri la fiecare masa.

In ceea ce priveste carbohidratii, cea mai buna sursa ramane orezul alb. De 3 ori pe zi ar trebui sa mananci orez alb amestecat cu fasole, pui, peste sau vita. Orezul alb se digera rapid si peste 2-3 ore dupa ce l-ai consumat te poti simti din nou flamand. Si asta este exact ceea ce vrei! Raspunsul la intrebarea: "cum sa iti cresti pofta de mancare?" poate fi atat de simplu ca orezul alb. Este foarte eficient in acumularea de masa musculara.

Daca vrei sa ramai cu un procent de grasime cat mai mic, sau esti o persoana mai predispusa la ingrasare, atunci trebuie sa limitezi pe cat posibil consumul de grasimi in zilele cand mananci multi carbohidrati. Ciclizeaza carbohidratii, avand 2-3 zile pe saptamana cu un consum mic spre deloc de carbohidrati.

Pentru cei slabi de la natura, sau cei cu un metabolim foarte rapid, carora le este usor sa ramana definiti, si vor sa mai construiasca ceva masa musculara, cea mai buna abordare ar fi sa manance zilnic cantitati mari de carbohidrati, moderate de proteine si mari de grasimi (cu exceptia grasimilor trans - hidrogenate).

Acum sti ce sa faci ca sa iti maresti apetitul. Ramai dedicat si persevereaza. Alta cale usoara nu exista!

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Aport proteic pentru masa musculara si forta Aport proteic pentru masa musculara si forta De multe ori nu reusesti sa iti cresti masa musculara si forta din cauza proastei planificari a dietei, planificare care trebuie sa tina cont de efortul depus in sala. 17 Sep, 2018
manancamult ca sa iti creasca muschii Nu te mai juca! Mananca sa cresti Esti la inceput de drum si vrei sa pui cati mai multi muschi pe tine, fara grasime? Atunci trebuie sa iei in serios dieta si sa te gandesti putin la ce sa mananci! 07 May, 2017
mancare pentru muschi mari Alimente uitate care construiesc muschi Vrei masa musculara fara grasime si pentru asta mananci aceleasi lucruri zi de zi? Daca te-ai plictisit pana peste cap de dieta ta actuala, iata cateva alimente uitate care sa te ajute sa construiesti masa musculara de calitate, fara sa te ingrasi. 02 Jul, 2017
Alimente care te pot ajuta sa iti cresti nivelele de igf-1, un puternic hormon anabolic. Alimentatie pentru cresterea IGF-1 Factorul de crestere de tip insulinc 1, sau IGF-1 pe scurt, este o componenta foarte puternica din mecanismul anabolic al organismului. Nivelele sale pot fii crescute prin alimentatie si suplimentatie, intr-un mod 100% natural. 14 Feb, 2016
Inflamatiile,  importanta lor in cresterile musculare Inflamatiile: importanta lor in cresterile musculare Inflamatiile sunt foarte importante in cresterea muschilor, desi multi nu stiu asta, si sunt unul din principalele motoare anabolice ale corpului, despre care nimeni nu vorbeste. 06 May, 2018
Daca esti hardgainer invata cum sa mananci Nutritie pentru hardgaineri: Cum sa mananci pentru cresteri musculare uriase Daca te antrenezi din greu la sala, dar rezultatele intarzaie sa apara si acul cantarului parca a inghetat, este posibil sa fii un hardgainer. Invata cum sa mananci corect pentru a progresa. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.