Provocarea flotarilor texane

Publicat in

Crezi ca esti bun la facut flotari? Iata o provocare pentru tine care iti va testa barbatia!

Cum functioneaza:

  1. Incepi stand in picioare.
  2. Pune-te in pozitie de flotare si fa o flotare.
  3. Ridica-te in picioare rapid.
  4. Pune-te iar in pozitie de flotare si fa doua flotari.
  5. Ridica-te in picioare rapid.
  6. Pune-te iar in pozitie de flotare si fa trei flotari, ridicandu-te din nou.

Fa astfel pana ce ajungi sa faci 10 flotari. In final vei face 55 de flotari, ridicandu-te in picioare intre seturi, aceasta fiind sigura pauza (cat te ridici si cat te pui inapoi in pozitia de flotare).

Provocarea

Obiectivul 1: Incearca sa termini toate seturile. Daca poti, felicitari, esti mediocru!

Obiectivul 2: Termina toate seturile in mai putin de doua minute. Daca reusesti te poti lauda...putin!

Obiectivul 3: Fa aceasta provocare saptamanal, sau la cateva zile si incearca de fiecare data sa o termini intr-un timp mai scurt. Sau aduna cativa prieteni si vezi care termina primul!

Indicatii

Fa complet flotarile; nu pe jumatate! Atinge cu pieptul podeaua si ridica-te pana ce ai bratele complet intinse. Majoritatea ating un plafon la seturile 7-8 asa ca nu te impauna daca setul 6 ti se pare usor. Daca trebuie sa te odihensti mai mult de cateva secunde intre seturi, ai esuat! Incearca altadata! 

Fa provocarea texana a flotarilor in zilele fara antrenamente sau ca prim exercitiu cand lucrezi piept sau alta grupa musculara din partea superioara a corpului. Si redu putin din volumul antrenamentului pieptului daca il antrenezi in aceeasi cu aceasta provocare, avand in vedere ca vei face 55 de flotari intense! Scrie-ne pe adresa de facebook steroizi.ro cat de bun ai fost! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament intens pentru bicepsi 21 invers pentru hipertrofie Exercitiul clasic 21 se adreseaza bicepsilor, si presupune impartirea rezei de miscare in 3, fiecare parte avand cate 7 repetari. 21 invers functioneaza ca un set descrescator mecanic, si spre deosebire de exercitiul de baza, poate fii aplicat la mai multe grupe musculare. 14 Feb, 2016
indreptari si genuflexiuni pentru barbati adevarati 3 provocari cu genuflexiuni si indreptari Dezvolta-ti forta. Capata conditie fizica. Emana putere. Suna bine? Vezi daca poti supravietui acestor teste sau mai bine zis provocari. 13 Jun, 2017
Creste-ti muschii intr-un timp cat mai scurt Muschi mari - timp scurt Daca iti doresti masa musculara cat mai multa, intr-un timp cat mai scurt, atunci trebuie sa citesti acest articol. Aici vei gasi solutia la problema ta! 14 Feb, 2016
Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
Construirea unui antrenament reusit in sala de forta Conceptele fundamentale pentru antrenamente reusite Nu exista o metoda care te va face imens peste noapte, nu exista o metoda care te va defini muscular in timp scurt si nu exista niciun echipament minune pe care sa il folosesti pentru a deveni mai puternic si mai musculos. Totul tine de vointa, perseverenta si antrenamente facute corect. 14 Feb, 2016
exercitiile olimpice te pot ajuta sa iti dezvoltati musculatura si forta Ridicarile olimpice Ridicarile olimpice sunt exercitii folosite in cadrul probelor olimpice de catre halterofili. Cele mai cunoscute sunt stilul smuls si stilul aruncat. Sunt exercitii cu un potential urias pentru cineva carea vrea sa isi dezvolte masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.