Un exercitiu pentru a construi bicepsi si abdomen in acelasi timp

Publicat in

Aceasta variatie a flexiilor pentru biceps dezvolta bratele si intareste abdomenul in acelasi timp. Iata cum se face.

Mereu cand lucrezi unilateral un exercitiu - folosesti doar o mana sau doar un picior - iti soliciti abilitatea de a controla rotatia prin intermediul muschilor abdominali. Exercitiul de fata se face unilateral si necesita un scripete asezat in pozitia cea mai de jos. 

Unghiul de flexare al bicepsului creeaza o tensiune constanta pe muschi, pe cand folosirea unui singur brat stand in piciore te face sa te lupti si cu forta de rotatie. 

In caz ca nu poti folosi o greutate suficient de mare pentru a lucra eficient bicepsul, din cauza ca te trage intr-o parte, foloseste o pozitie defazata a picioarelor, adica un picior inainte si unul inapoi. 
Iata cum se face exercitiul despre care vorbim.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ce sunt, cum se fac si cu ce te ajuta repetarile fortate Repetari fortate Repetarile fortate reprezinta o tehnica veche de antrenament, si, ca orice lucru care a trecut testul timpului, o tehnica foarte eficienta in a dezvolta masa musculara. 14 Feb, 2016
testul barbatiei: provocarea genuflexiunilor Provocarea genuflexiunilor Aceasta antrenament (provocare mai bine spus) dureaza doar 9 minute. Cele mai grele 9 minute din viata ta! Provoaca-te pe tine sau provoacati prietenii! 11 Apr, 2016
antrenament pentru piept facut cu gantere Antrenament cu gantere pentru piept, in stil vechi Un antrenament foarte eficient pentru piept, care implica doar folosirea de gantere. A fost conceput de Ed Corney in anii '70. 07 Aug, 2018
invata cum sa faci flotari intr-o mana Flotari intr-o mana Flotarile intr-o mana reprezinta un exercitiu foarte greu care necesita tehnica si indemanare. Ajuta la coordonarea mai buna dintre muschi, fiind un exercitiu functional si de echilibrare a fortei. 14 Feb, 2016
Crestere musculara rapida si sigura 2 mecanisme pentru crestere musculara rapida Va place ca la fiecare antrenament sa dati tot ce puteti si sa folositi cele mai mari gantere si discuri cat mai multe? Sau va place sa va pompati muschii si sa ii simtiti cum ard? Care din cele doua metode este cea mai buna pentru o crestere musculara rapida? A da, si cand ati schimbat ultima data exercitiile pe care le folositi? 14 Feb, 2016
Fa exercitii pliometrice pentru masa musculara, viteza si definire Cum sa profiti de exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice ar trebui facute de oricine vrea masa musculara, definire, viteza, forta, putere si conditie fizica superioara. Pentru a fi cat mai eficiente si a nu te accidenta este bine sa urmezi cateva reguli simple. Iata despre ce este vorba! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.