Impins la aparatul Smith

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucratitriceps, umeri
Echipamentaparat Smith
Mecanicacompusa

Este o varianta buna de impins din orizontal pentru piept atunci cand nu ai pe cineva care sa te asiste si vrei sa folosesti greutati mari sau sa fortezi.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o banca orizontala sub bara aparatului Smith. Aseaza bara la o inaltime care sa iti permita sa o apuci bine cu mainile atunci cand stai intins pe banca. Incarca aparatul cu greutatea dorita si intinde-te pe banca. Apuca bara cu o priza ceva mai larga decat umerii, si ridic-o de pe suporti. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara usor bara pana cand iti atingi zona de mijloc a pieptului.

3. Ridica bara inapoi impingand cu muschii pieptului. Mentine contractia o secunda si coboara greutatile din nou. Repeta. 

Sfat: Daca simti ca nu mai poti ridica greutatile, agata bara de suport prin rotirea incheieturilor. Odihneste-te cat ai nevoie si incearca sa ridici bara; daca tot nu reusesti roaga pe cineva din jur sa te ajute. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.