Ridicari pe varfuri cu haltera in spate

Publicat in

Principala grupa musculara lucratagambe
Alti muschi lucrati-
Echipamenthaltera
Mecanicaizolare

Un exercitiu de baza in antrenamentul gambelor, si probabil cel mai bun exercitiu pentru dezvoltarea acestei grupe musculare.

pozitie de start
pozitie de final

1. Aranjeaza o haltera pe suport in functie de inaltimea ta. Intra sub haltera si ridica bara de pe suport pe spatele umerilor, imediat sub gat. Fa un pas in spate. 

2. Tine spatele drept, privirea inainte si genunchii ficsi. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Ridica-te pe varfuri cat de sus poti, prin extinderea gleznelor si flexia gambelor. 

4. Mentine o secunda si revino la pozitia de start. Repeta.

Sfat: Pentru o raza de miscare mai mare, poti aseza in fata ta o bucata de lemn sau doua discuri groase pe care sa pui varfurile picioarelor. Dar ai grija, aceasta presupune si un echilibru mai bun.

ATENTIE! Daca ai probleme cu spatele un exercitiu mai indicat este ridicarea pe varfuri din sezut. De asemenea, trebuie sa tii spatele drept tot timpul exercitiului, altfel exista riscul accidentarii zonei lombare. 

Variatii: Acest exercitiu se poate face si la un cadru Smith.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.