Ridicarea picioarelor deasupra capului din atarnat

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: abdomen
Alti muschi lucrati-
Echipament-
Mecanicacompusa

Daca ridicarea picioarelor din atarnat este un exercitiu pentru avansati, ridicarea picioarelor deasupra capului din atarnat este un exercitiu pentru experti, care necesita o conditie fizica de fier.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai atanrnat de o bara de tractiuni , cu picioarele ridicate in fata si genunchii indoiti la 90 de grade. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Ridica picioarele in sus, pana ce aproape atingi cu fluierele picioarelor bara de tractiuni. In pozitia de sus incearca sa indrepti cat poti de mult picioarele. 

3. Revino pe cat de lent posibil la pozitia de start. Repeta. 

ATENTIE! Este un exercitiu pentru avansati si nu ar trebui incercat de cei cu probleme de sanatate la zona lombara. 

Variatii: Daca vreti sa faci exercitiul si mai provocator, iti poti atasa greutati in jurul gleznelor. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.