Cum sa slabesti la picioare

Publicat in

Un articol care este de interes in special pentru cititoarelor noastre, si mai putin pentru reprezentatii sexului viril.

Pentru a arde grasimea de pe coapse este nevoie de o combinatie de exercitii fizice si dieta. A fi in forma si a manca corect inseamna ca vei pierde grasime si de pe alte parti ale corpului. Daca vrei cu adevarat sa dai jos grasimea de pe coapse, citeste in continuare.

Exercitiile fizice

Antreneaza-ti intregul corp. Fara a intra prea mult in detalii, organismul arde grasimi prin conversia lor in energie. Procesul se numeste cetoza. Dar cand converteste grasimea in energie, foloseste grasime de pe tot corpul, nu doar dintr-un anumit loc, precum coapsele. Asadar, pentru a scapa de grasimea de pe coapse trebuie sa iti lucrezi tot corpul.

O metoda buna de a arde grasimi si de a fi in forma, dar fara a pune prea multa presiune pe articulatii, este practirea unui sport precum ciclismul sau inotul, mai ales ca este sezonul cald. Sunt metode bune pentru cele cu probleme articulare, nefiind sporturi de impact, precum alergatul. Practicati-le minim o ora, de trei ori pe saptamana.

O alta metoda este de a te juca cu prietenii un anumit sport. Competitia te motiveaza si efortul fizic pare mai usor, arzand multe calorii fara sa iti dai seama. Inchiriaza un teren de fotbal cu prietenii (desi este un sfat rareori urmat de femei), sau joaca baschet ori tenis;fa si unele ore de grup precum body-pum - dar sa nu fie singura forma de acivitate fizica, ci doar sa suplimentezi antrenamentele de la sala! Si ciclismul sau mersul cu rolele se pot practica in mai multi; optiuni exista.

Cum stii deja, si antrenamentul cu greutati poate arde ceva calorii, dar pe langa asta, stimuleaza metabolismul, astfel incat sunt arse calorii si dupa terminarea antrenamentului.

Daca nu iti place sa practici niciun sport in general (poate in afara de sala), atunci mergi. Mersul este un exercitiu fizic deseori trecut cu vederea. In functie de greutatea ta si de viteza cu care mergi, poti arde intre 100 si 400 de calorii pe ora. Si dupa cum stii, mersul nu este atat de solicitant precum alergatul, inotul sau ciclismul.

Tinteste coapsele prin exercitii fizice. Poate ca ai coapsele mai putin tonifiate decat ai vrea. Este ok, se poate remedia usor prin efectuarea de exercitii care vizeaza in mod direct coapsele.

antrenamente slabire femei

Genuflexiuni. Exista o sumedenie de variatiuni ale genuflexiunilor dar ideea de baza este aceeasi: cu picioarele departate la nivelul umerilor coboara fundul catre pamant ca si cum te-ai aseza pe un scaun aflat in patele tau, pana cand coapsele sunt paralele cu solul. Apoi revino la pozitia initiala.

Fandari. La acest exercitiu este indicat sa folosesti si gantere, tinute in maini, pentru a spori dificultatea si tensiunea exercitata pe muschi.

Presa pentru abductori. Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti si talpile pe sol. Pune intre picioare o minge mica de cauciuc si strange timp de 30 de secunde. Relaxeaza picioarele si repeta. O alta optiune este de a folosi un aparat din sala de fitness sau o mini-banda elastica! 

Ridicari de bazin. Stai in genunchi pe o saltea, cu coatele indoite pe sol. Ridica piciorul si extinde-l in spate, indreptandu-l complet. Revino si repeta si cu celalalt picior.

Asigura-te ca te odihnesti suficient. Dupa atatea exercitii fizice te vei simti obosita si fara energie. Ceea ce este normal, ai nevoie si de odihna. Ce este grozav este ca daca te odihnesti suficient slabesti mai mult.

Cand nu dormi suficient organismul produce un hormon numit ghrelina care diminueaza nivelurile altui hormon, numit leptina. Leptina da semnalul de satul si stimuleaza metabolismul. Ghrelina incetineste metabolismul si da senzatia de foame. Cu alte cuvinte, daca nu dormi suficient esti mai flamanda si arzi mai putina energie.

Dieta

Elimina dulciurile din dieta ta lichida. Multe persoane sunt aproape dependente de bauturi indulcite, ceea ce face ca slabitul sa fie foarte dificil. Evita sucurile acidulate, bauturile energizante, sucurile din fructe si tot ce este inrudit cu acestea. Toate contin foarte mult zahar, care va zadarnici efortul depus in timpul antrenamentelor.

Inlocuieste sucurile, de orice natura, cu apa plata. Apa este sanatoasa si mult mai ieftina. Bea cel putin 2 L de apa pe zi. O alta optiune este consumul de ceai verde neindulcit. Este plin de antioxidnti si poate creste metabolismul cu cateva procente.
Un truc este de a bea o cana de apa sau cei verde chiar inainte de masa. Iti vei pacali corpul sa creada ca este mai plin cu mancare decat este de fapt.

anti-celulita

Ia in calcul o dieta saraca in carbohidrati. Teoria este ca oamenii supraponderali mananca prea multi carbohidrati. O dieta bogata in carbohidrati favorizeaza eliberarea de insulina. Corpul controleaza insulina prin productia de glucoza (zahar) care in cele din urma este converita in grasime. O dieta tip Atkins, iti structureaza mesele in jurul proteinelor, legumelor si grasimilor sanatoase.

Nu elimina carbohidratii complet, pastreaza o parte astfel incat sa reprezinte 20% din dieta.

   Alimente permise intr-o astfel de dieta:

  • carnuri de pasare, porc, vita, oaie etc.
  • peste;
  • legume, in special cele verzi;
  • branzeturi grase;
  • seminte, alune, nuci, migdale;

   Alimente interzise:

  • paste fainoase (fara paine, paste si alte produse derivate);
  • fructe si sucuri de fructe;
  • alimente procesate; de regula contin zahar;
  • amidonoase (fara cartofi, porumb sau orez);
  • zahar sau margarina;

Ia in calcul o dieta cu calorii putine. Daca arzi mai multe calorii decat mananci, vei slabi. Redu caloriile astfel incat sa nu slabesti mai mult de 1 kg pe saptamana, astfel risti probleme de sanatate.

Ia in calcul o dieta ketogenica. Dietele ketogenice sunt ca cele fara carbohidrati, doar ca se bazeaza pe un consum mai mare de grasimi, si moderat de proteine. De ce sa substitui proteinele cu grasimi? Daca consumi prea multe proteine corpul va transforma excesul in glucoza, ceea ce incerci sa eviti in primul rand prin eliminarea carbohidratilor din dieta. Pe de alta parte, grasimile nu au niciun efect asupra glucozei si nivelurilor de insulina.

70-75% din calorii sa provina din grasimi, 10-25% din proteine si 5-10% din crabohidrati. Limiteaza aportul de carbohidrati la 20-50 grame pe zi.

Cel mai important cand vine vorba de orice dieta, nu te infometa. Daca faci asta, metabolismul va incetini foarte mult; pe langa ca este ineficient, este si nesanatos.

 

Referinte

Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.