Cum sa slabesti la picioare

Publicat in

Un articol care este de interes in special pentru cititoarelor noastre, si mai putin pentru reprezentatii sexului viril.

Pentru a arde grasimea de pe coapse este nevoie de o combinatie de exercitii fizice si dieta. A fi in forma si a manca corect inseamna ca vei pierde grasime si de pe alte parti ale corpului. Daca vrei cu adevarat sa dai jos grasimea de pe coapse, citeste in continuare.

Exercitiile fizice

Antreneaza-ti intregul corp. Fara a intra prea mult in detalii, organismul arde grasimi prin conversia lor in energie. Procesul se numeste ketoza. Dar cand converteste grasimea in energie, foloseste grasime de pe tot corpul, nu doar dintr-un anumit loc, precum coapsele. Asadar, pentru a scapa de grasimea de pe coapse trebuie sa iti lucrezi tot corpul.

O metoda buna de a arde grasimi si de a fi in forma, dar fara a pune prea multa presiune pe articulatii, este practirea unui sport precum ciclismul sau inotul, mai ales ca este sezonul cald. Sunt metode bune pentru cei cu probleme articulare, nefiind sproturi de impact, precum alergatul. Practicati-le minim o ora, de trei ori pe saptamana.

O alta metoda este de a te juca cu prietenii un anumit sport. Competitia te motiveaza si efortul fizic pare mai usor, arzand multe calorii fara sa iti dai seama. Inchiriaza un teren de fotbal cu prietenii, sau joaca baschet ori tenis; si ciclismul sau emrsul cu rolele se pot practica in mai multi; optiuni exista.

Cum stiti deja, si antrenamentul cu greutati poate arde ceva calorii, dar pe langa asta, stimuleaza metabolismul, astfel incat sunt arse calorii si dupa terminarea antrenamentului.

Daca nu iti place sa practici niciun sport in general (poate in afara de sala), atunci mergi. Mersul este un exercitiu fizic deseori trecut cu vederea. In functie de greutatea ta si de viteza cu care mergi, poti arde intre 100 si 400 de calorii pe ora. Si dupa cum sti, mersul nu este atat de solicitant precum alergatul, inotul sau ciclismul.

Tinteste coapsele prin exercitii fizice. Poate ca ai coapsele mai putin tonifiate decat ai vrea. Este ok, se poate remedia usor prin efectuarea de exercitii care vizeaza in mod direct coapsele.

pastile de slabit


Genuflexiuni. Exista o sumedenie de variatiuni ale genuflexiunilor dar ideea de baza este aceeasi: cu picioarele departate la nivelul umerilor coboara fundul catre pamant pana cand coapsele sunt paralele cu solul. Apoi revino la pozitia initiala.

Fandari. La acest exercitiu este indicat sa folositi si gantere, tinute in maini, pentru a spori dificultatea si tensiunea exercitata pe muschi.

Presa pentru abductori. Stati intinsi pe spate, cu genunchii indoiti si talpile pe sol. Puneti intre picioare o minge mica de cauciuc si strangeti timp de 30 de secunde. Relaxati picioarele si repetati.

Extensia soldurilor. Ingenunchiati pe o saltea, cu coatele indoite pe sol. Ridicati piciorul si extindeti-l in spate, indreptandu-l complet. Reveniti si repetati si cu celalalt picior.

Asigura-te ca te odihnesti suficient. Dupa atatea exercitii fizice te vei simti obosit si fara energie. Ceea ce este normal, ai nevoie si de odihna. Ce este grozav este ca daca te odihnesti suficient slabesti mai mult.

Cand nu dormi suficient organismul produce un hormon numit ghrelina care diminueaza nivelele altui hormon, numit leptina. Leptina da semnalul de satul si stimuleaza metabolismul. Ghrelina incetineste metabolismul si da senzatia de foame. Cu alte cuvinte, daca nu dormi suficient esti mai flamand si arzi mai putina energie.

Dieta

Elimina dulciurile din dieta ta lichida. Multe persoane sunt aproape dependente de bauturi indulcite, ceea ce face ca slabitul sa fie foarte dificil. Evitati sucurile acidulate,bauturile energizante, sucurile din fructe si tot ce este inrudit cu acestea. Toate contin foarte mult zahar, care va zadarnici efortul depus in timpul antrenamentelor.

Inlocuiti sucurile, de orice natura, cu apa plata. Apa este sanatoasa si mult mai ieftina. Beti cel putin 2 L de apa pe zi. O alta optiune este consumul de ceai verde neindulcit. Este plin de antioxidnti si poate creste metabolismul cu cateva procente.
Un truc este de a bea o cana de apa sau cei verde chiar inainte de masa. Iti vei pacali corpul sa creada ca este mai plin cu mancare decat este de fapt.

anti-celulita

Ia in calcul o dieta saraca in carbohidrati. Teoria este ca oamenii supraponderali mananca prea multi carbohidrati. O dieta bogata in carbohidrati favorizeaza eliberarea de insulina. Corpul controleaza insulina prin productia de glucoza (zahar) care in cele din urma este converita in grasime. O dieta tip Atkins, iti structureaza mesele in jurul proteinelor, legumelor si grasimilor sanatoase.

Nu eliminati carbohidratii complet, pastratii astfel incat sa reprezinte 20% din dieta.

   Alimente permise intr-o astfel de dieta:

  • carnuri de pasare, porc, vita, oaie etc.
  • peste;
  • legume, in special cele verzi;
  • branzeturi grase;
  • seminte, alune, nuci, migdale;

   Alimente interzise:

  • paste faionoase (fara paine, paste si alte produse derivate);
  • fructe si sucuri de fructe;
  • alimente procesate; de regula contin zahar;
  • amidonoase (fara cartofi, porumb sau orez);
  • zahar sau margarina;

Ia in calcul o dieta cu calorii putine. Daca arzi mai multe calorii decat mananci, vei slabi. Redu caloriile astfel incat sa nu slabesti mai mult de 1 kg pe saptamana, astfel risti probleme de sanatate.

Ia in calcul o dieta ketogenica. Dietele ketogenice sunt ca cele fara carbohidrati, doar ca se bazeaza pe un consum mai mare de grasimi, si moderat de proteine. De ce sa substitui proteinele cu grasimi? Daca consumi prea multe proteine corpul va transforma excesul in glucoza, ceea ce incerci sa eviti in primul rand prin eliminarea carbohidratilor din dieta. Pe de alta parte, grasimile nu au niciun efect asupra glucozei si nivelelor de insulina.

70-75% din calorii sa provina din grasimi, 10-25% din proteine si 5-10% din crabohidrati. Limiteaza aportul de carbohidrati la 20-50 grame pe zi.

Cel mai important cand vine vorba de orice dieta, nu te infometa. Daca faci asta, metabolismul va incetini foarte mult; pe langa ca este ineficient este si nesanatos.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

exercitii pentru abdomen pentru femei Exercitii pe mingea elvetiana pentru abdomen Femeile iubesc sa isi antreneze abdomenul. Este un fapt. Dar daca tot o faci, fa-o cum trebuie. Aici gasesti 4 exercitii facute cu mingea elvetiana, exercitii care iti vor provoca tot corpul si iti vor intari abdomenul. 12 Oct, 2017
fitness femei la sala de forta Antrenament la aparate pentru incepatoare Greutatile la liber sunt grozave atat pentru barbati cat si pentru femei. Dar pot fi intimidante mai ales daca esti o domana sau domnisoara care abia a inceput sa mearga la sala de fitness. Asa ca pentru o incepatoare este mult mai simplu sa isi faca antrenamentele cu greutati la aparate. 09 Mar, 2017
femeile trebuie sa se antreneze cu greutati mari 5 motive pentru care femeile trebuie sa se antreneze intens Din ce in ce mai multe femei incep sa se antreneze cu greutati, dar inca sunt reticente in privinta intensitatii folosite in sala de forta. Aici gasesti 5 motive pentru care sa pui discuri pe bara si sa iti etalezi adevarata forta. 06 Oct, 2017
Femeile ar trebui sa acumuleze mai multa masa musculara pentru a fi mai sexy si mai sanatoase De ce femeile nu ar trebui sa se teama de muschi Cand vine vorba de a lucra cu greutati mai mari si de a construi masa musculara, majoritatea covarsitoare a femeilor au o fobie. Dar aceasta conceptie este profund gresita. Iata motivele pentru care femeile nu ar trebui sa se teama de a acumula masa musculara, ci din contra! 18 Apr, 2016
5 exercitii din crossfit pentru femei 5 exercitii din CrossFit pentru femei Vrei un corp care sa lase masca barbatii cand treci pe langa ei? Bun venit in lumea CrossFit. Aici gasesti 5 exercitii des utilizate in aceasta miscare sportiva care vor arde o groaza de grasime, iti vor tonifia musculatura si iti vor da un corp functional. 26 Jul, 2018
antrenament pentru picioare sexy si suple la femei Picioare atletice pentru femei Orice femeie isi doreste picioare tonifiate si sexy. Cu alte cuvinte, picioare atletice, fara grasime si celulita. Aici afli ce trebuie sa faci pentru a dobandi astfel de picioare. 17 May, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.