Forta si marime pentru sportivi

Publicat in

Orice sportiv va beneficia de pe urma cresterii fortei si in functie de disciplina sportiva si de pe urma cresterii masei musculare. Iata 7 reguli simple pentru forta si marime.

Regula de 99%

99% din atentia ta ar trebui sa fie catre mancat, dormit si antrenamente intense. Daca ai impresia ca luand creatina vei compensa ca dormi doar 5 ore pe noapte, te indrepti catre o dezamagire crunta. 

Suplimenteaza-te doar cu ce esti deficient

O intrebare des intalnita este "ce suplimente ar trebui sa iau?". Si raspunsul corect este mereu acelasi: "ce deficiente ai?"

Multi sportivi iau prea multe suplimente, irosind bani si crescand presiunea pe organism fara motiv. Fa un test metabolic complet si apoi suplimenteaza-te cu ceea ce iti lipseste.

Pentru masa musculara, creste frecventa meselor mici apoi creste volumul meselor

Daca vrei sa mananci pentru a te face mare, invata de la culturisti. Incepi cu 8 mese mici pe zi si apoi, progresiv, creste marimea portiilor. Antreneaza-ti metabolismul la fel cum iti antrenezi corpul cu greutati, adaugand mai mult saptamana de saptamana si luna de luna, fortand corpul sa se adapteze. 

20 de repetari pentru cresterea picioarelor

Picioarele mari sunt si puternice. O metoda sigura de a iti creste picioarele este cu genuflexiunile de 20 de repetari. Adica sa faci seturi de genuflexiuni a cate 20 de repetari fiecare; greutatea trebuie aleasa in asa fel incat ultimele repetari sa fie iadul pe pamant.

Nu se vor folosi greutati mari, dar tot este nevoie de o buna incalzire. Fa 2-3 seturi de 20 de repetari. 

Creste progresiv pana ce ajungi sa faci 8 seturi de 20 de repetari, la un antrenament! Este brutal de greu daca alegi greutatea corespunzatoare. 

Mancarea solida bate shakeurile

Nu te baza pe shakeuri proteice. Mananca mancare adevarata la fiecare masa. Revistele de culturism spun tot timpul ca daca vrei sa fii mare ai nevoie de suplimente. Dar adevarul este ca mai bine investesti in alimente de calitate decat in suplimente. De exemplu, cumpara vita crescuta cu iarba in loc sa incerci vre un supliment magic. 

Cu cat esti mai puternic, cu atat trebuie sa te antrenezi mai rar

Daca faci genuflexiuni cu 180 de kg, probabil trebuie sa faci genuflexiuni de doua ori pe saptamana ca sa devii si mai puternic de atat. Daca ajungi sa faci cu 300 de kg, sa faci genuflexiuni o data la 2 saptamani iti va aduce rezultate mai bune. 

Fi ahtiat dupa informatii

Cauta mereu infornatii noi si metode de a deveni mai bun. Cauta mentori si persoane de la care sa inveti. Nu te culca pe o ureche, mintindu-te ca stii destule si nu mai ai ce invata! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament pentru boxeri cu scopul de intarire a gatului Antrenamentul gatului la boxeri Multi boxeri se concentreaza doar pe antrenamentele specifice boxului si muschilor necesari generarii de forta cand se loveste cu pumnul si ignora unele grupe musculare precum cele ale gatului. Dar aceasta grupa musculara este vitala pentru un boxer, protejandu-l de comotii. 15 Feb, 2017
Micronutrientii din dieta unui ciclist Importanta micronutrientilor in dieta ciclistilor Fie ca esti un ciclist profesionist sau unul amator, cand te antrenezi trebuie sa te gandesti si la alcatuirea dietei. Dar alcatuirea dietei merge dincolo de zaharuri, grasimi si proteine. Exista si alte elemente nutritionale la fel de importante, si despre acestea vom discuta in acest articol. 21 Apr, 2016
cum sa iti cresti anduraanta sportiva prin forta Sistemele energetice si testul la smuls Un sportiv adevarat ar trebui sa poata trece testul la smuls cu lejeritate. Daca inca nu poti, iata aici un antrenament pentru asta si cum utilizeaza acesta sistemele energetice ale corpului pentru a iti transforma corpul intr-o masinarie mai eficienta. 15 Mar, 2018
cum sa devii un fotbalist mai rapid si eficient Fotbalisti mai rapizi: 8 metode de antrenament Iti place sa joci fotbal? Esti un fotbalist profesionist? Esti un antrenor de fotbal? Iata 8 lucruri care te pot face mai rapid, pentru a juca si a performa la un nivel superior, sau pentru a crea fotbalisti cu o viteza mai mare. 25 Jan, 2017
folosiera steroizi are efecte negative asupra inimii Utilizarea cronica de steroizi poate leza inima Sportivii, si in special culturistii si cei din sporturile de forta, tind sa utilizeze cantitati mari de steroizi pentru perioade extinse de timp. Dar aceste practici pot fi foarte periculoase. 16 Aug, 2017
ce sa nu faci inainte sa mergi cu bicicleta 5 lucruri pe care nu trebuie sa le faci inainte de a merge cu bicicleta Vrei sa profiti la maxim de urmatoarea tura pe bicicleta? Evita aceste greseli de incepator. 04 Aug, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.