10 lucruri fundamentale in antrenamentul ciclistilor

Publicat in

Aici nu vei gasi ultimele tehnici de antrenament pentru ciclisti ci doar principiile de baza ale acestor antrenamente, pe care multi le uita.

1) Fa-ti un plan

Poti capata conditie fizica si fara un plan anume, doar iesind cu bicicleta, dar pentru a iti atinge potentialul maxim trebuie sa iti construiesti un plan bine gandit, cu perioade de intensitate mare si perioade mai putin intense.

2) Fii gata sa te abati de la plan

Ai programat un antrenament de 20 de minute de intervale piramidale, dar picioarele iti sunt de plumb. Schimba planul si fa plimbari lejere cu bicicleta. Trage mai tare a doua zi. Planul de antrenament trebuie sa fie flexibil, sa se adapteze nevoilor tale nu sa te puna la pamant din cauza oboselii.

3) Mergi la limite

O data pe saptamana atinge-ti limita maxima, chiar daca doare. Fa o iesire foarte intensa in care sa pedalezi pana iti ies ochii din cap. Apoi fa o plimbare lejera, in ritm lent, inapoi spre casa. Aceasta combinatie construieste picioare puternice.

4) Fii cumpatat

Ciclistii sunt "animale de haita". Le place camaraderia, dar nu iti lasa planul de antrenament dat peste cap de competitii si segmente pe Strava sau sprinturi spontane cu ceilalti. Nu te lasa atras de mentalitatea de grup de a trage tare tot timpul. Daca nu poti sa rezisti, atunci iesi singur cu bicicleta in zilele cand ai programat un antrenament lejer, pentru a nu fi tentat sa faci un efort mai mare decat ai programat.

5) Fa ce doare

Urasti catararile pentru ca dor si sunt grele. Ar trebui sa faci catarari pentru ca te dor si sunt grele!

pastile potenta

6) Gandeste-te la imbunatatiri

Vezi dincolo de cat mai multi kilometrii. Intervale, cadenta si alte antrenamente specifice sunt gandite sa iti puna la incercare progresiv corpul in feluri diferite, pentru ca acesta sa se adapteze si sa devina mai eficient. Fiecare iesire cu bicicleta ar trebui sa aibe un scop!

7) Nu uita de sala de forta

Sala de forta este un atelier pentru corpul tau. Mergi de doua ori pe saptamana la sala pentru a iti lucra abdomenul si muschii stabilizatori. Nu uita de stretching. Exista numeroase rutine de antrenament pentru ciclisti. Mentinerea unor muschi puternici si articulatii flexibile iti imbunatateste postura pe bicicleta si te ajuta sa ai performante mai bune.

8) Antreneaza-ti si creierul

Corpul poate face mai multe decat crezi. Convinge-ti corpul de asta prin gandire pozitiva si vizualizare. O sa fii surpins de ce poti realiza cand chiar crezi ca poti.

9) Mananca

Alimenteaza-ti corpul cu ce trebuie. Vei merge mai repede si te vei recupera mai bine. Experimenteaza! Exista multe alimente si suplimente pentru ciclisti din care sa alegi si nu exista niciunul care sa se potriveasca tuturor. Vezi ce functioneaza pentru tine.

10) Bucurate de mersul pe bicicleta

Ai deja o slujba. Munceste intens si pe bicicleta, dar nu transforma ciclismul intr-o obligatie. Este un hobby care sa te faca sa te simti bine.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

exercitii cu greutati pentru aruncatorii cu sulita Exercitii cu greutati pentru aruncatorii cu sulita Aruncatul sulitei face parte din probele atletice de aruncari. Ca in orice sport, este important si antrenamentul cu greutati pentru imbunatatirea performantelor. Iata aici cele mai utile exercitii cu greutati pentru un aruncator cu sulita. 10 May, 2017
circuite bazate pe saritulcorzii pentru sportivi Circuite pentru forta generala Circuitele de forta generala sunt ciurcuite facute cu greutatea corpului care cresc forta si conditia fizica, fiind utilizate in orice sport de performanta, de-a lungul intregului an. 08 Mar, 2017
tehnica corecta de a face sprinturi Cum faci un sprint corect Faci sprinturi fie pentru ca esti un sprinter si asta este sportul tau, fie ca vrei sa slabesti rapid sau/si sa iti cresti conditia fizica. Indiferent de motiv, este foarte important sa ai o tehnica corecta pentru a nu te accidenta! 16 Nov, 2016
Antrenamentele ciclistului Froome 3 ingrediente de baza in antrenamentele lui Christopher Froome Christopher Froome este un ciclist de elita, cu participari la Turul Frantei si alte curse de renume. Pentru a ajunge la succesul pe care il aare, antrenamentele sale au la baza 3 componente: consistenta, structura si intervale de intensitate. 21 Jul, 2016
Leacul contra crampelor poate fi ascuns intr-o gantera Leacul contra crampelor poate fi ascuns intr-o gantera Crampele musculare sunt inca un mister medical, dar dovezile arata ca antrenamentele cu greutati pot ajuta in diminuarea lor. 26 May, 2016
cum sa devii un fotbalist mai rapid si eficient Fotbalisti mai rapizi: 8 metode de antrenament Iti place sa joci fotbal? Esti un fotbalist profesionist? Esti un antrenor de fotbal? Iata 8 lucruri care te pot face mai rapid, pentru a juca si a performa la un nivel superior, sau pentru a crea fotbalisti cu o viteza mai mare. 25 Jan, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.