Antrenament pentru arderea grasimilor

Publicat in

Topeste grasimea de pe abdomen cu o abordare desteapta si sinergetica a antrenamentului cu greutati.

Un avantaj in a folosi superseturi la antrenamente este ca faci un volum mare de antrenament intr-un timp scurt. Si cu cat volumul unui antrenament este mai mare cu atat sunt arse mai multe grasimi. Din nefericire, multe din antrenamentele cu superseturi nu sunt construite corect pentru a arde cat mai multe kilograme de grasime. Sa aruncam o privire mai in detaliu.

Problema cu antrenamentele cu superseturi este ca te pun sa faci intai exercitiul cel mai greu, si la final pe cele usoare. Iata un exemplu: A) genuflexiuni cu bara in spate, B) indreptari C) fandari cu gantere D) hiperextensii inverse. Daca mai adaugi si cateva exercitii de impins si tras pentru partea superioara, antrenamentul arata astfel:

A1) Genuflexiuni cu bara in spate
A2) Tractiuni la helcometru
B1) Indreptari
B2) Presa militara cu gantere
C1) Fandari cu gantere
C2) Ramat din sezut
D1) Hiperextensii inverse
D2) Impins cu gantere din inclinat

Toate exercitiile de mai sus sunt alegeri bune, fiind multiarticulare, si care solicita metabolismul. Dar efectuarea lor in aceasta ordine creeaza si unele provocari fizice si mentale care pot fii evitate. 

Problema este ca primul superset (compus din exercitiile A1 si A2) duce la crearea unei cantitati atat de mari de acid lactic incat este greu sa mai depui un efort maximal in timpul celorlalte exercitii de ars grasimi. Alta problema este ca dupa cateva seturi grele de genuflexiuni, mai ales cu repetari multe, este greu sa iti atingi limitele la indreptari, un alt exercitiu foarte solicitant. Care este solutia? Odihneste-te atat fizic cat si mental prin introducerea unui superset usor intre cele doua grele (A1-A2 si B1-B2). Iata un mod mai bun de a crea un program de antrenament pentru ars grasimile, care este eficient si sinergetic:

A1) Genuflexiuni cu bara in spate
A2) Tractiuni la helcometru
B1) Fandari cu gantere
B2) Presa militara cu gantere
C1) Indreptari
C2) Ramat din sezut
D1) Hiperextensii inverse
D2) Impins cu gantere din inclinat

Ati prins ideea? Dintre cele patru exercitii pentru partea inferioara, fandarile si hiperextensiile inverse sunt cele mai usoare, iar genuflexiunile si indreptarile cele mai grele. Reducand intensitatea, prin introducerea supersetului mai usor in fata, iti permite atat fizic cat si mental sa te recuperezi mai bine si sa dai totul la indreptari. 

Acum sa ducem programul de antrenament un pas in fata, si sa adaugam si alti parametrii:

A1) Genuflexiuni cu bara in spate 3 seturi x 10-12 rep, tempo 4010, odihna 30 de secunde
A2) Tractiuni la helcometru 3 seturi x 12-15 rep, tempo 3010, odihna 90 de secunde

B1) Fandari cu gantere 3 seturi x 10-12 rep, tempo 4010, odihna 30 de secunde
B2) Presa militara cu gantere 3 seturi x 12-15 rep, tempo 3010, odihna 90 de secunde

C1) Indreptari 3 seturi x 10-12 rep, tempo 4010, odihna 30 de secunde
C2) Ramat din sezut 3 seturi x 12-15 rep, tempo 3010, odihna 90 de secunde

D1) Hiperextensii inverse 3 seturi x 15-20 rep, tempo 2010, odihna 30 de secunde
D2) Impins cu gantere din inclinat 3 seturi x 12-15 rep, tempo 3010, odihna 90 de secunde

De notat ca dupa fiecare superset te odihnesti cate 90 de secunde, in loc de 30 de secunde cat este pauza dintre exercitiile din superset. Aceasta odihna in plus iti permite sa prestezi mai bine la exercitiile pentru partea inferioara. Si chiar daca numarul de repetari pentru partea inferioara este mai mare decat pentru partea superioara, durata exercitiilor este aproximativ aceeasi pentru ca de obicei dureaza mai mult pana termini un exercitiu pentru partea inferioara. 

Tempo, pentru cei care nu stiu, se masoara in secunde, si reprezinta cadenta exercitiului. De exemplu un tempo de 4010, inseamna ca partea negativa a exercitiului, (coborarea greutatilor), dureaza 4 secunde, nu se face niciun pic de pauza si se incepe urcarea lor, care dureaza o secunda si apoi, fara pauza, se incepe din nou coborarea. 

Pentru a beneficia de efectele maxime ale unui antrenament de definire trebuie sa fii atent la detalii si la ordinea exercitiilor. Urmeaza exemplul de mai sus si vei atinge rapid rezultatele dorite.

Incinereaza grasimile

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ai nevoie de un supliment sportiv care arde grasimi? De ce ai nevoie de un arzator de grasimi ? Cat de necesar este cu adevarat un arzator de grasimi? Afla daca aceste suplimente sunt cu adevarat utile sau arunci banii pe fereastra! 14 Feb, 2016
cel mai bun program de sprinturi pentru slabit Cel mai bun program de sprinturi pentru a slabi Afla care este cea mai buna modalitate de a face sprinturi pentru a slabi intr-un ritm foarte rapid si a construi masa musculara. Aceste antrenamente nu dureaza deloc mult si sunt foarte eficiente, dar nu usor de facut. 14 Feb, 2016
Sfaturi pentru un consum optim de carbohidrati cand vrei sa slabesti Sfaturi pentru un consum optim de carbohidrati cand vrei sa slabesti Sa nu mananci carbohidrati usureaza mult procesul de slabire, dar in toata nebunia dietelor low-carb s-a uitat de un aspect foarte important, si anume aportul optim de carbohidrati, pentru ca a il reduce la zero este o mare greseala. 01 Jun, 2016
fa sprinturi in panta de mare intensitate pentru a slabi rapid Sprinturi in panta pentru a slabi Cauti o metoda rapida si eficienta de antrenament care sa arda o groaza de grasime? Felicitari, ai gasit. Bun venit in lumea sprinturilor in panta! 21 Feb, 2018
iti este greu sa slabesti? iata unde gresesti De ce nu slabesti desi crezi ca faci tot ce trebuie Sa slabesti este mai la moda ca oricand. Aproape toata lumea incearca sa faca asta, dar putini reusesc. Multi cred ca fac tot ce trebuie, devin frustrati si in final renunta. Iata 10 motive pentru care nu slabesti, desi tu CREZI ca faci totul ca la carte. 14 Feb, 2016
5 feluri inc are sa cresti arderea caloriilor din corp Cinci metode puternice de a mari arderea grasimilor Cinci metode de antrenament, toate avand ca scop sporirea numarului de calorii arse si de grasimi topite, plus un program structurat pe baza acestor antrenamente. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.