3 suplimente obligatorii pentru powerlifteri

Publicat in

A incorpora suplimentele care trebuie in cadrul nutritiei iti va creste sansele de succes, si iti va permite sa misti greutati mai mari.

Pentru multi din cei care se antreneaza cu greutati, vine un moment cand pentru a continua sa creasca trebuie sa apeleze la suplimente sportive. A incorpora suplimentele care trebuie in cadrul nutritiei iti va creste sansele de succes, si iti va permite sa misti greutati mai mari. Asa ca, iata mai jos 3 dintre cele mai bune suplimente pe care sa le folosesti atunci cand vrei forta mai mare pentru a putea lucra cu greutati mai mari.

Creatina

Am listat creatina pe primul loc pentru ca este in capul listei la majoritatea culturistilor si powerlifterilor, dar si a oamenilor obisnuiti care vin la sala. Este suplimentul numarul unu pentru a creste in mod natural masa musculara, forta musculara, performanta sportiva si anduranta. Creatina joaca un rol cheie in transferul energiei catre muschi prin convertirea in fosfocreatina. Acest proces permite corpului sa produca mai mult ATP care ajuta in timpul antrenamentului cu greutati prin furnizarea de impulsuri energetice. Mai simplu spus, suplimentarea cu creatina este obligatorie pentru oricine vrea sa construiasca masa musculara fara grasime si sa isi mareasca forta musculara. Mai mult, toate studiile indica ca este sigura, creatina neavand niciun efect secundar care sa puna sanatatea utilizatorilor in pericol. Cand cumperi un astfel de supliment, orienteaza-te catre creatina clasica, monohidrat, de la producatori seriosi si cu vechime. 

Pudrele proteice

Cand vine vorba de construirea de nou tesut muscular, pudrele proteice sunt calea de a reusi. Aceste pudre proteice reprezinta o modalitate usoara si convenabila (si uneori mai ieftina decat mancarea) de a adauga calorii si proteine dietei. Cea mai populara pudra proteica in prezent este cea din zer (whey), care este derivata din lapte. Formata in mare parte din aminoacizi cu lanturi scurte, proteina din zer este rapid absorbita si digerata. Mai mult, are un profil al aminoacizilor aproape ideal pentru a sustine noi cresteri musculare. 

Parerea generala este ca proteinele din zer au un gust mai bun si se dizolva mai bine decat restul pudrelor proteice, asa ca proteinele din zer stapanesc prezentul si probabil si viitorul. Cand cumperi un astfel de supliment nu fa rabat de la calitate, pentru ca ea face toata diferenta. Mergi pe firme consacrate, care au produse care si-au dovedit eficienta de-a lungul anilor, si cumpara izolate proteice din zer. 

Suplimente pentru articulatii

Dupa o sedinta dura de powerlifting (in cazul nostru de un antrenament cu greutati mari), probabil ca vei resimti efectul fiarelor asupra corpului. Cu siguranta ca deja stii ca ridicarea unor greutati mari are un efect brutal asupra articulatiilor. Folosirea unui supliment bun pentru articulatii este extrem de importanta pentru a reduce inflamatiile. Aceasta reducere a inflamatiilor va usura durerea si va descreste sansele de accidentari. O formula eficienta pentru sustinerea articulatiilor cuprinde gelatina, colagen, glucozamina si condroitina. Un astfel de supliment de calitate va avea efecte notabile si dupa doua saptamani, reducand durerile si inflamatiile, dar si nevoia de a apela la alte anti-inflamatorii medicamentoase.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

suplimente sportive pentru antrenamente intense Suplimente nutritive pentru antrenamente de mare intensitate Exercitiile de mare intensitate iti permit sa te antrenezi mai mult si mai intens intr-o perioada de timp mai scurta. Invata cum sa profiti la maxim de aceste antrenamente folosind suplimentele nutritive corespunzatoare. 14 Feb, 2016
apa - beneficiile hidratarii corecte Apa - beneficiile hidratarii corecte Curios sa gasesti apa la sectiune de suplimente nutritive, nu? Dar apa este atat de importanta, si consumarea cantitatii corecte in functie de greutatea ta poate avea un impact atat de mare asupra performantelor si felului in care arati, incat poate fi trecuta cu usurinta in capul listei cu suplimente nutritive care trebuie folosite! 09 Aug, 2016
antiinflamatoare non-steroidiene dupa efort fizic - nocive Cat de nocive sunt antiinflamatoarele non-steroidiene pentru sportivi Aspirina si ibuprofenul sunt medicamente des folosite de sportivi pentru a combate inflamatiile si a reduce durerile care pot aparea la antrenamente. Dar acestea nu sunt benefice cuiva care face sport si ar trebui evitate. 13 Apr, 2016
curcumina sporeste efectele pozitive ale exercitiilor fizice asupra vaselor de sange Curcumina sporeste efectele pozitive ale exercitiilor fizice asupra vaselor de sange Antrenamentele cardiovasculare iti fac vasele de sange mai sanatoase. Cresterea pulsului reintinereste stratul epitelial care captuseste vasele de sange. Acest proces este incurajat nu numai de exercitii fizice dar si prin administrarea de curcumina, un compus al turmenicului. 22 Jun, 2016
Nu exista nicio epidemie de steroizi Nu exista nicio epidemie de steroizi Daca citesti presa, este evident ca utilizarea de steroizi reprezinta o problema de interes public, care risca sa scape de sub control. Dar daca te uiti pe cifre observi ca asta nu este adevarat! 23 Sep, 2019
citrulina malat lupta cu oboseala Citrulina malat - ghidul Acest ghid expune beneficiile suplimentarii cu citrulina si dozele eficiente. Invata ce este citrulina si citrulina malat, si cum te pot ajuta sa iti atingi mai repede obiectivele in privinta aspectului fizic si performantelor sportive. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.