3 retete de smoothiuri pentru mic dejun

Publicat in

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, nu? Aici ai trei retete rapide pentru un mic dejun lichid, hranitor si gustos.

Te chinui sa mananci micul dejun dimineata? Poate ca esti o femeie de cariera care nu are timp sa il prepare. Sau o mamica care este prea ocupata sa aibe grija de cei mici incat sa isi mai faca si ea micul dejun. Sau poate ca nu iti place micul dejun bogat in proteine? In acest articol o sa gasesti 3 retete de smoothiuri pline de proteine, grasimi sanatoase, vitamine si minerale, si care se fac extrem de rapid. 

Le poti face de seara si sa le pastrezi in frigider. Tot ce ai nevoie este un blender. 

Smoothie numarul 1 - fructe de padure

  • o mana de afine
  • o mana de spanac
  • o lingura unt de de migdale
  • o cupa de proteina din zer
  • apa dupa gust

Smoothie numarul 2 - unt de arahide si banane

  • o banana
  • o mana de spanac
  • o lingura unt de arahide
  • o cupa de proteina din zer
  • apa dupa gust

Smoothie numarul 3 - piersici sexy

  • doua piersici cu samburii scosi
  • o mana de spanac
  • jumatate de avocado
  • o cupa de proteina din zer
  • apa dupa gust

Preparare

Alege reteta care iti face cu ochiul (iti recomand sa le incerci pe toate trei), pune toate ingredientele in blender si porneste-l! 

Proteina din zer este bine sa fie cu gust de vanilie, aceasta fiind oarecum neutra ca aroma si poti simti gustul celorlalte ingrediente. Dar poti folosi orice aroma iti place. 

Daca nu vrei sa consumi proteina din zer din diferite motive, o poti inlocui cu proteina din orez sau mazare sau cu hidrolizat de vita. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

a slabi nu este acelasi lucru cu a scadea in greutate Diferenta dintre a scadea in greutate si a slabi Multa lume nu intelege diferenta profunda dintre acesti doi termeni, iar femeile in special sunt foarte axate pe cantar si scaderea in greutate, neintelegand ca a slabi inseamna altceva. 12 Jan, 2017
pentru a slabi femeile trebuie sa isi reduca nivelele de cortizol 8 semne ca trebuie sa iti reduci nivelurile de cortizol Femeile sunt mai predispuse la stres si niveluri ridicate de cortizol decat barbatii. Chiar daca cortizolul este un hormon benefic la baza, nivelurile mult prea mari pot ridica probleme serioase de santate si iti pot influenta negativ aspectul fizic si calitatea vietii. Afla care sunt semnalele unor niveluri prea mari de cortizol si ce sa faci. 16 Nov, 2017
antrenament fund bombat si tonifiat Hipertrofie pentru fesieri Un antrenament simplu dar extrem de eficient pentru cresterea si tonifierea fesierilor. Ideal pentru doamne si domnisoare dar si pentru barbatii care au curajul sa il incerce. 15 Dec, 2016
Antrenamente la rower pentru femei Antrenamente la rower pentru femei Vrei sa slabesti rapid si nu iti este frica de ceva intensitate fizica? Incearca aceste antrenamente pe rower. 24 Sep, 2020
Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Ok, femeile si barbatii se pot antrena impreuna, dar exista unele diferente in felul cum se antreneaza, in special legate de odihna dintre seturi. 22 Nov, 2018
7 motive sa nu urmezi un regim de slabire 7 motive sa NU urmezi un regim de slabire Cum vara este aici, regimurile de slabire incep sa fie din ce in ce mai utilizate, in special in randul femeilor. Din pacate regimurile alimentare de slabire rareori au rezultate pe termen lung. Iata despre ce este vorba. 25 Jul, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.