Suplimente pentru refacerea dupa accidentari

Publicat in

Accidentarile fac parte din sport. Dar este important sa te recuperezi corect si rapid, pentru a te putea antrena cat mai curand si cat mai eficient, fara sechele. Progresele tale viitoare depind de asta!

Cand corpul este in refacere dupa o accidentare, prioritatile nutritionale ti se schimba. Sunt doua lucruri pe care le poti face cand te-ai accidentat si vrei sa te refaci cat mai repede: sa consumi mai multe proteine pentru a preveni pierderea masei musculare din cauza inactivitatii si sa te suplimentezi cu nutrienti care au proprietati antiinflamatoare. 

Cand spun sa descresti raspunsul inflamatoriu la accidentare ma refer la a ajuta corpul sa scape de metabolitii si deseurile care se acumuleaza atunci cand un tesut este vatamat. Cel mai simplu este sa folosesti suplimente cu ulei de peste si antioxidanti precum extract de ceai verde si curcumina.

Studiile arata ca toate 3 suplimentele pot ajuta la descresterea inflamatiilor acute in muschi si tesuturi conjunctive, ceea ce duce la o vindecare mai rapida. Si cremele cu curcumina duc la accelerarea semnificativa a vindecarii. Da-ti zilnic cu crema care contine curcumina pe zona afectata pentru a diminua durerea si a scadea inflamatia

Daca nu mai faci activitate fizica din cauza accidentarii (mai ales daca esti imobilizat la pat), ai nevoie de proteine in plus si doze regulate de aminoacizi cu lanturi ramificate (BCAA). O dieta foarte bogata in proteine ajuta la reconstruirea tesutului conjunctiv (precum articulatii si tendoane) si tesutului osos, aminoacizii fiind materia prima din care sunt alcatuite aceste tesuturi. 

Suplimentarea cu BCAA creste rata de reparare a tesuturilor, diminuand si pierderea masei musculare in perioada de convalescenta. Un aport mai mare de aminoacizi esentiali a fost legat si de scaderea timpului de care are nevoie un muschi accidentat pentru a isi recupera forta pe care o avea inainte de accidentare. 

Pentru a te reface cat mai rapid dupa o accidentare utilizeaza urmaotarele strategii si suplimente nutritive:

  • Ia BCAA intre mese.
  • Mananca cel putin 20 g de aminoacizi esentiali la fiecare masa (din carnuri, lactate integrale, peste, oua, etc.)
  • Ia doze mari de ulei de peste bogat in omega-3 (3-5 g/zi).
  • Suplimenteaza-te cu extract din ceai verde si curcumina.
  • Foloseste creme cu curcumina pe zona accidentata.
  • Bea cat mai multa apa - minim 3 litrii pe zi.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

noua viagra ghimbir negru Noua viagra naturala - ghimbirul negru Probabil ca nu ai mai auzit de ghimbir negru. In est are un renume legendar fiind folosit pentru efectele sale asupra sexualitatii masculine, libidoului, andurantei si proprietatilor benefice asupra sanatatii. Se poate spune despre ghimbirul negru ca este noua viagra naturala. 23 Jul, 2018
Acizii grasi omega-3 te ajuta sa faci exercitii fizice intense Acizii grasi omega 3 si exercitiile de intensitate Inflamatia tendoanelor si tendinita pot fii probleme serioase pentru sportivii care fac in mod frecvent exercitii fizice intense. Afla de ce acizii grasi omega-3 sunt o solutie foarte buna la aceasta problema. 14 Feb, 2016
ce suplimente nutritive sa iei in timpul si dupa antrenamente Suplimentatie peri-antrenament pentru efect anabolic maxim Ce nutrienti aduci in corp peri-antrenament (inainte, in timpul si dupa antrenament) poate face diferenta dintre a avea masa musculara si a incerca sa ai masa musculara! Iata ce trebuie sa folosesti in aceasta perioada pentru a avea parte de un efect anabolic maxim. 10 Oct, 2016
Ce trebuie sa stie incepatorii despre steroizi Steroizi pentru incepatori Un ghid pentru cei care vor sa foloseasca steroizi anabolizanti, dar nu stiu multe despre ei. Inainte de a va asuma anumite riscuri, este bine sa stiti la ce va inhamati. 14 Feb, 2016
noile medicamente de doping sportiv - micro-arn Micro-ARN. Ce este si cum poate schimba fata sportului Micro-ARN sau miARN este o molecula mica de ARN care se pare ca este implicata intr-o multitudine de procese fiziologice din corp, unele de interes si pentru sportivi. Deja se speculeaza ca va fi noua substanta de doping pentru olimpiadele din 2020. 13 Apr, 2016
Shake proteic fara carbohidrati pentru cei grasi Shake proteic fara carbohidrati Shake-ul numit "Fat Boy" este un shake proteic fara carbohidrati care se bea dupa antrenamente, gandit pentru persoanele care au peste 10% grasime corporala si vor sa isi mai reduca acest procent. 20 Aug, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.