Studii asupra metodelor de slabit

Publicat in

Cateva studii stiintifice despre probleme legate de slabire si arsul grasimilor, dar si despre acumularea de strat adipos.

1. Studiul asupra acizilor grasi Omega-3

Dovezile ca acizii grasi Omega-3 ar ajuta la slabit, sunt din ce in ce mai numeroase. Iata un studiu recent, asupra acestor "grasimi minune"; acestea pot duce la o pierdere mult mai mare in greutate atunci cand sunt asociate cu un program de dieta si antrenament.

20 de femei obeze au fost puse la intamplare sa tina o dieta calorica foarte stricta, unele din ele primind si un supliment cu Omega-3, altele primind placebo. S-a constatat ca dupa numai 3 saptamani grupul care lua Omega-3, au scazut in greutate cu 1.5 kg mai mult decat grupul care lua placebo. De asemenea, si talia celor care foloseau Omega-3 a scazut mai mult.

Doza recomandata pentru astfel de rezultate intra in raza de 1-2 grame pe zi, pentru un individ sanatos. Desi studiul de mai sus a fost facut pe persoane obeze, totul arata ca aceleasi efecte apar si in cazul persoanelor mai slabe, dar care au nevoie sa dea cateva kilograme jos.

2. Diete de slabit, puse cap la cap

Jurnalul Asociatiei Medicale Americane, a publicat un studiu, in care au fost comparate cele mai cunsocute si eficiente diete pentru slabit. Dietele Atkins (cantitati mari de grasimi), Ornish (cantitati mari de carbohidrati), Controlul caloriilor ( cum ii spune si numele, un control strict al numarului de calorii) si Zone (carbohidrati moderati, si multe proteine), au fost comparate pe o perioada de un an de zile.

160 de pacienti supraponderali sau obezi au fost pusi sa urmeze una din cele 4 diete, la intamplare, si dupa au fost comparate rezultatele in ceea ce priveste rata de abatere de la dieta si kilogramele scazute.

S-a constata ca cei care au urmat dieta Atkins au slabit 2 kg, cei cu Ornish si Controlul caloriilor au slabit 3.5 kilograme, air cei cu Zone au slabit putin peste 3.5 kilograme.

Niciuna din scaderile in greutate nu au fost considerate satisfacatoare ca si marja intre diete. Dietele Zone si Controlul caloriilor au avut o rata de abandon de 65%, iar Atkins si ornish de 50%.

Morala povestii este ca dietele extreme ( bazate pe grasimi multe sau pe grasimi prea putine) sunt cele mai greu de urmat. Dietele moderate, care permit o gama mai variata de alimente, se pot tine pe termen mai lung, si cum in ceea ce priveste pierderea kilogramelor, toate dietele sunt aproximativ la fel, cu cat este tinuta o dieta pe un timp mai indelungat, cu atat si kilogramele pierdute sunt mai multe.

3. Studiu asupra ingrasarii

Mai ales printre cei care frecventeaza salile de forta si fitness, este stiut ca pentru cineva incepator este mult mai usor sa puna kilograme de muschi pe el, fata de cineva mai experimentat. Gasirea programului de masa musculara optim, este precum cautarea taramului fagaduintei.

Asa ca, si in acest domeniu, a fot efectuat un studiu, care a concluzionat ca pentru cineva antrenat, efectuarea a 8 repetari pe set, cu o greutate reprezentand 80% din forta maxima ( greutatea cu care poti efectua o singura repetare), duce la cresterea fortei. Pentru cei care sunt noi in acest sport, castigurile de masa maxime sunt atunci cand efectueaza 12 repetari, cu 60% din forta maxima. S-a mai constata si ca cei experimentati raspund mai bine antrenamentului cand grupa musculara este antrenate de doua ori pe saptamana (de exemplu, pieptul Luni si Joi).

Atat cei experiemntati cat si cei noi in sala, au avut cele mai bune rezultate cu 4 seturi pe grupa musculara (atunci cand grupa musculara este antrenata de 2-3 ori pe saptamana).

4. Nutritia post-antrenament

Chiar daca vreti sa slabiti sau sa puneti ceva muschi pe voi, indiferent daca sunteti femeie sau barbat, trebuie sa faceti sport. Si dupa un antrenament, foarte important este consumul unei mese care sa va refaca rezervele de energie si sa va mentina metabolismul ridicat.

Si aici s-au efectuat studii, si s-a aratat ca cea mai buna combinatie dupa un antrenament intens, sunt aminoacizii si carbohidratii, ei actionand sinergetic, pentru a creste sinteza proteinelor, si refacerea rezevelor de glicogen din muschi.

Asa ca dupa antrenament este bine sa consumati, un baton proteic, un shake proteic sau chiar si cioclata cu lapte degresata, avand un raport optim de proteine si carbohidrati.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenamente intense facute acasa sau la sala care ard grasimile Explozibili metabolici - exercitii calistenice sau cu greutati In doar zece minute iti poti face metabolismul sa explodeze pur si simplu. Exercitiile calistenice (cu greutatea corpului) pot fi facute oriunde intr-un spatiu mic si fara a avea nevoie de echipament. Nu trebuie sa mergi neaparat la sala pentru a avea parte de un antrenament exploziv! De asemenea, include si cateva circuite cu greutati! 14 Feb, 2016
Slabeste facand miscare la tine acasa Antrenamente pentru slabit facute acasa Un antrenament pentru a arde cat mai multe grasimi, compus din exercitii care nu necesita niciun echipament, si pot fii facute oriunde ai putin spatiu, chiar si in dormitorul sau sufrageria de acasa. 14 Feb, 2016
daunele metabolice si rezistenta la insulina Daunele metabolice si rezistenta la slabire Cat de repede slabesti, sau cat de repede te ingrasi, tine foarte mult de sistemul digestiv. Sanatatea gastrointestinala este un factor extrem de important in procesul de slabire si ingrasare, si aceasta sanatate este legata direct de sistemul nervos. 07 Sep, 2016
Foloseste corect banda de alergat din sala de fitness Banda de alergat - cel mai utilizat echipament din salile de fitness Banda de alergat a devenit un echipament absolut obligatoriu intr-o sala de fitness. Nu de putine ori lumea sta la coada pentru a alerga 10 minute. Iata cateva sugestii cum sa utilizezi cel mai eficient banda de alergat. 14 Feb, 2016
Cum folosesc sportivii testosteronul injectabil pentru a ii ajuta sa slabeasca Folosirea testosteronului pentru a slabi Se pot arde grasimi si obtine o definire musculara folosind cel mai de incredere steroid: testosteronul? Unii spun ca da! 14 Feb, 2016
fa-ti dieta de slabire mai usoara Cum sa iti usurezi dieta Modalitati prin care iti poti face dieta de slabire mai eficienta si mai usor de suportat. invata noile reguli ale dietelor de slabire. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.