Sporeste-ti vointa atunci cand tii o dieta

Publicat in

Cand incepi o cura de slabire, esti motivata primele zile si rezisti, dar apoi apar din ce in ce mai multe tentatii si cedezi rapid. Ce poti face pentru a reusi? Incepi prin a citi acest articol.

Motivatia! Incepi in forta si te tine 1-2 zile, apoi...se duce! De ce nu te poti tine de program? Iti doresti mult si totusi intentiile tale bune se duc imediat. 

In primul rand intentiile sunt simpatice, dar nu sunt suficiente. Dorinta nu este suficienta cand vrei sa iti formezi noi obiceiuri. Trebuie sa schimbi cum gandesti, pentru ca asta va schimba ce faci. 

Cheia succesului este de a face lucrurile diferit fata de cum le faci acum. Ce faci in momentul de fata nu functioneaza asa ca trebuie sa treci peste partile grele si sa faci schimbarile necesare. N-ai de ales! 

Asta inseamna sa spui NU alimentelor care iti plac, dar care nu te duc catre obiectivul tau, sa te duci la antrenamente desi n-ai chef nici sa te dai jos din pat si sa te fortezi sa mananci alimente sanatoase, dar care nu iti plac foarte tare. Orice merita necesita efort. 

8 pasi prin care sa iti sporesti vointa

1. Educa-te. Afla exact ce contin alimentele dupa care poftesti. Cand afli ca un aliment are 50 g de grasimi pe portie nu mai iti vine sa il mananci. Si STII ca iti va da peste cap corpul. 

2. Indeparteaza tentatiile. Accepta-ti slabiciunile si implementeaza solutii drastice, precum a nu avea ceea ce iti place in preajma ta. Daca nu este aproape, nu poate fi mancat!

3. Intelege ca fara vointa nu vei reusi. Este adevarat in toate aspectele vietii, de la mersul la serviciu, la mersul la antrenamente si mancat. Poate ca esti motivata sa fii o persoana fit, dar este nevoie si de vointa pentru a reusi. Si retine ca vointa este limitata; nu te baza numai pe ea pentru ca se va epuiza. Gaseste modalitati de a te simti satula pentru a nu fi nevoita sa apelezi tot timpul la vointa (cel mai simplu pentru asta este sa mananci multe proteine).

4. Nu mai inventa scuze. Daca vocea din capul tau care rationalizeaza totul iti spune ca "este ok sa mananci X aliment", probabil ca nu este asa. Cand alegi proteine, legume sau fructe nu exista nicio voce care sa iti zica ca e ok. Nu inventa motive si scuze sa mananci ce nu trebuie. Nu este cazul! 

5. Aminteste-ti obiectivul in fiecare dimineata. Si scrie-l, pe hartie, cu un creion/pix. Faptul de a il scrie pe hartie il face mai concret si te face pe tine mai responsabila. Nu este o inventie. Incearca! 

6. Fii motivata sa reusesti, orice ar fi. Dezlantuie luptatoarea din tine si nu lasa pe nimeni si niciun aliment sa te dea inapoi. 

7. Recompenseaza-te cand atingi anumite obiective propuse, dar NU cu mancare. Cumpara-ti o haine noua, un ceas, un echipament nou de fitness, mergi la un spa, orice te face fericita. Meriti! 

8. Repeta pasii 1-7 zi de zi, pana ce reusesti. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Daca esti femei nu fa aceste greseli cand vrei sa tii o dieta de slabire 10 greseli facute de femei in privinta dietei Iata cele mai frecvente 10 greseli pe care le fac femeile cand isi alcatuiesc dieta, si cum sa fie corectate pentru a fi sanatoasa si a arata bine mereu. 09 Dec, 2016
femeile trebuie sa manance mai multe proteine Femeile au nevoie de mai multe proteine In fitness, cand vine vorba de a manca mai multe proteine, de regula lumea se gandeste la culturisti, sportivi si barbati. A devenit ceva macho sa mananci proteine, de parca acest macronutritent ar fi destinat exclusiv sexului tare. Dar ca femeie ai o multitudine de beneficii daca iti cresti aportul de proteine. 18 Apr, 2016
antrenament pentru modelarea unor picioare sexy Antrenament pentru picioare sexy si suple - faza 2 A doua parte a programului de antrenament pentru femeile care vor sa slabeasca la picioare. Aceasta faza se numeste faza de seturi agoniste. 06 Jul, 2017
Femeile ar trebui sa acumuleze mai multa masa musculara pentru a fi mai sexy si mai sanatoase De ce femeile nu ar trebui sa se teama de muschi Cand vine vorba de a lucra cu greutati mai mari si de a construi masa musculara, majoritatea covarsitoare a femeilor au o fobie. Dar aceasta conceptie este profund gresita. Iata motivele pentru care femeile nu ar trebui sa se teama de a acumula masa musculara, ci din contra! 18 Apr, 2016
exercitii fizice pentru un fund rotund si sexy Cum sa iti faci fundul sa creasca Un fund ferm si vizibil este visul oricarei femei. O sa disctam despre antrenamentul fesierilor si care sunt cele mai bune exercitii pentru a dezvolta acesti muschi. Fii gata pentru un fund sexy! 18 Apr, 2016
O femeie care vrea sa aratemai bine nu trebuie sa se lasa pacalita de aceste trucuri comerciale Nu te lasa pacalita de aceste trucuri comerciale Tot ce ti-au spus reclamele despre yoga, alergare, detoxifiere si sucuri naturale este gresit. Iata care este adevarul. 05 Jan, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.