Sporeste-ti vointa atunci cand tii o dieta

Publicat in

Cand incepi o cura de slabire, esti motivata primele zile si rezisti, dar apoi apar din ce in ce mai multe tentatii si cedezi rapid. Ce poti face pentru a reusi? Incepi prin a citi acest articol.

Motivatia! Incepi in forta si te tine 1-2 zile, apoi...se duce! De ce nu te poti tine de program? Iti doresti mult si totusi intentiile tale bune se duc imediat. 

In primul rand intentiile sunt simpatice, dar nu sunt suficiente. Dorinta nu este suficienta cand vrei sa iti formezi noi obiceiuri. Trebuie sa schimbi cum gandesti, pentru ca asta va schimba ce faci. 

Cheia succesului este de a face lucrurile diferit fata de cum le faci acum. Ce faci in momentul de fata nu functioneaza asa ca trebuie sa treci peste partile grele si sa faci schimbarile necesare. N-ai de ales! 

Asta inseamna sa spui NU alimentelor care iti plac, dar care nu te duc catre obiectivul tau, sa te duci la antrenamente desi n-ai chef nici sa te dai jos din pat si sa te fortezi sa mananci alimente sanatoase, dar care nu iti plac foarte tare. Orice merita necesita efort. 

8 pasi prin care sa iti sporesti vointa

1. Educa-te. Afla exact ce contin alimentele dupa care poftesti. Cand afli ca un aliment are 50 g de grasimi pe portie nu mai iti vine sa il mananci. Si STII ca iti va da peste cap corpul. 

2. Indeparteaza tentatiile. Accepta-ti slabiciunile si implementeaza solutii drastice, precum a nu avea ceea ce iti place in preajma ta. Daca nu este aproape, nu poate fi mancat!

3. Intelege ca fara vointa nu vei reusi. Este adevarat in toate aspectele vietii, de la mersul la serviciu, la mersul la antrenamente si mancat. Poate ca esti motivata sa fii o persoana fit, dar este nevoie si de vointa pentru a reusi. Si retine ca vointa este limitata; nu te baza numai pe ea pentru ca se va epuiza. Gaseste modalitati de a te simti satula pentru a nu fi nevoita sa apelezi tot timpul la vointa (cel mai simplu pentru asta este sa mananci multe proteine).

4. Nu mai inventa scuze. Daca vocea din capul tau care rationalizeaza totul iti spune ca "este ok sa mananci X aliment", probabil ca nu este asa. Cand alegi proteine, legume sau fructe nu exista nicio voce care sa iti zica ca e ok. Nu inventa motive si scuze sa mananci ce nu trebuie. Nu este cazul! 

5. Aminteste-ti obiectivul in fiecare dimineata. Si scrie-l, pe hartie, cu un creion/pix. Faptul de a il scrie pe hartie il face mai concret si te face pe tine mai responsabila. Nu este o inventie. Incearca! 

6. Fii motivata sa reusesti, orice ar fi. Dezlantuie luptatoarea din tine si nu lasa pe nimeni si niciun aliment sa te dea inapoi. 

7. Recompenseaza-te cand atingi anumite obiective propuse, dar NU cu mancare. Cumpara-ti o haine noua, un ceas, un echipament nou de fitness, mergi la un spa, orice te face fericita. Meriti! 

8. Repeta pasii 1-7 zi de zi, pana ce reusesti. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

beneficiile meditatiei 5 minute de meditatie pe zi te ajuta sa arati si sa te simti mai bine Reducerea stresului este extrem de importanta pentru a arata mai bine si a te simti mai bine. Nu subestima puterea concentrarii asupra corpului. Cu doar 5 minute pe zi iti poti face viata mai buna. 30 Mar, 2017
dietele sarace in calorii mai rau ingrasa decat sa te ajute sa slabesti De ce curele de slabire te ingrasa in loc sa te ajute sa slabesti Curele de slabire sunt in toate revistele de femei si iti promit corpul la care visezi intr-un timp foarte scurt. Din pacate nu functioneaza si mai rau, pe termen lung pot cauza chiar cresterea in greutate si procente de grasime mai mari. Iata despre ce este vorba. 09 Nov, 2017
Cu ce gresesc femeile cand vor sa slabeasca si cum sa corecteze Slabire: 3 greseli pe care nu stiai ca le faci Cu atatea sfaturi contradictorii venite de la diversi experiti, este greu sa stii ce sa faci pentru a slabi. Este posibil sa faci aceste 3 greseli atunci cand incerci sa slabesti, fara macar sa iti dai seama. 18 Apr, 2016
5 exercitii din crossfit pentru femei 5 exercitii din CrossFit pentru femei Vrei un corp care sa lase masca barbatii cand treci pe langa ei? Bun venit in lumea CrossFit. Aici gasesti 5 exercitii des utilizate in aceasta miscare sportiva care vor arde o groaza de grasime, iti vor tonifia musculatura si iti vor da un corp functional. 26 Jul, 2018
Program de antrenament intens pentru femei si sportive Antrenament dur pentru femei Pentru femeile care stiu ce vor si nu se feresc sa munceasca in sala de fitness, un program de antrenament de 10 saptamani, care le va transforma complet corpul. Este ideal pentru sportive, dar poate fi folosit si de amatoarele de fitness. 14 Jul, 2016
sprinturi in apa pentru femei - slabire si conditie fizica Sprinturi in apa pentru femei Sa inoti pentru a arata mai bine poate adauga varietate antrenamentelor tale, sau te poate salva atunci cand din diferite motive (medicale sau nu) nu te poti antrena la sala sau pe pista de alergare. 06 Sep, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.