Cel mai anabolic mediu

Publicat in

Mediul cel mai anabolic nu tine de o substanta exotica sau de un supliment minune. Are de-a face cu locul unde te antrenezi si cu cine te antrenezi!

Poate ca multi o sa fie dezamagiti. Cel mai anabolic mediu nu tine de un steroid nemaiauzit tinut secret in fosta URSS. Majoritatea sportivilor si antrenorilor de top sustin ca cel mai anabolci mediu este acesta: antrenamentele facute in echipa de trei

Iata si de ce:

1) Nu toata lumea este gata sa se antreneze cu implicare zi de zi, la fiecare antrenament. Prin legea probabilitatilor unul va fi foarte motivat, altul va fi mai putin motivat si altul isi va tari picioarele prin sala! Aceste roluri trec de la unul la altul in functie de zile. Liderul zilei va ajuta la mentinerea ridicata a mediei antrenamentelor. Dinamica grupului va ajuta mereu la cresterea chefului de antrenamente, mai ales cand se fac pariuri sau exista o competitie prietenoasa. Competitia onesta scoate ce e mai bun din oameni!

2) Este echipa ideala pentru orice sistem de antrenament. Sa zicem ca faci flotari la paralele si tractiuni pentru forta relativa. Ion incepe primul, apoi Bogdan al doilea si la final Catalin, apoi se repeta. Cel cu cea mai putina forta incepe primul si apoi se adauga greutati pana ce face ultimul, cel cu cea mai multa forta. 

La fel si pentru hipertrofie, intervalul de odihna fiind mai scurt. Astfel de rotatii mentin intervalele de odihna in timpul optim.

Intotdeauna exista cineva mai bun ca ceilalti la anumite exercitii sau grupe musculare, asa ca se pastreaza o atmosfera de competitie prietenoasa.

3) In echipe de 3, schimbatul greutatilor si pusul greutatilor la locul lor este floare la ureche. Lucrurile vo rmerge mult mai repede in 3 cand vrei sa schimbi greutatile, sa faci seturi descrescatoare, sa te ajuti, etc. 

Neajunsul la a lucra in echipa este daca scopurile sunt diferite. Daca cineva se antreneaza precum un culturist iar altul vrea sa fie bun la powerlifting, antrenamentele difera mult asa ca nu sunt compatibile.

Sa gasesti doi colegi cu aceleasi obiective ca tine este o scurtatura spre succes!

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Masa musculara mai mare asociata cu risc mai scazut de mortalitate Masa musculara mai mare asociata cu risc mai scazut de mortalitate Culturistii si cei care urmaresc sa isi creasca masa musculara au si un motiv legat de sanatate, pe langa aspectul fizic: masa musculara mai mare este asociata cu un risc mai mic de a muri de boli de inima. 18 Aug, 2016
stresul iti distruge antrenamentele Stresul iti distruge antrenamentele Cand vine vorba de antrenamente toti se concentreaza pe intensitate, pe exercitii, pe repetari, pe scop, dar putini isi pun problema unui element care face cu adevarat diferenta in ceea ce priveste aspectul fizic: stresul. Stresul iti poate da total peste cap munca din sala de forta! 02 Aug, 2016
Cum sa iti protejezi spatele cand faci indreptari Cum sa iti protejezi spatele cand faci indreptari Indreptarile au inceput sa revina in forta in salile de fitness, si asta este bine. Dar sunt inca multi care le fac incorect sau se tem ca isi vor accidenta spatele. Aici gasesti explicatii privind tehnica corecta de a face indreptari in siguranta. 06 Feb, 2018
Fa incalzirea cu o haltera goala Incepi intotdeauna cu o bara goala Cei mai puternici oameni de pe planeta isi incep antrenamentele cu o bara goala. Iata de ce si tu ar trebui sa faci la fel. 27 Sep, 2016
ce pauze intre seturi sunt optime pentru cresterea bratelor Timpul optim de odihna pentru cresterea bratelor Cat ar trebui sa te odihnesti intre seturi daca marimea bicepsilor si tricepsilor este ce te preocupa? Iata un mic ghid. 20 Feb, 2018
Trebuie sa stai o ora in sala de forta ca sa ai rezultate? Mituri: regula de o ora Poate ca ati auzit ca un antrenament de culturism nu trebuie sa dureze mai mult de o ora, ideal 45 de minute, pentru a nu favoriza aparitia hormonilor catabolici.. Dar este doar un mit, sau exista ceva real in aceasta afirmatie? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.