Cea mai neglijata grupa musculara

Publicat in

Un exercitiu pentru gat pe care oricine merge la sala trebuie sa il faca.

Sa iti intaresti muschii gatului iti va corecta postura si iti va da un aspect mai placut. Dar sunt prea putini cei care isi antreneaza in mod direct gatul. Uneori e vorba doar de lene sau de lipsa de timp. Iata un exercitiu rapid, care isi face bine treaba: flexia gatului cu banda elastica

 

 

Ai nevoie de o banda cu rezistenta usoara spre moderata, o haltera fara greutati asezata pe suport la o inaltime sub nivelul genunchilor si o pernita/protectie pentru haltera. 

Coboara usor gatul si lasa benzile sa iti intinda muschii la finalul miscarii. Ai grija sa nu extinzi prea mult gatul. In partea de sus mentine o secunda si apasa-te pe haltera pentru sprijin, mentinand coloana vetebrala intr-o pozitie cat mai neutra. 

Fa 4 seturi de cate 8-10 repetari, cu un tempo de 5011 (5 secunde pe coborare, incepi sa ridici imediat gatul, ridici gatul intr-o secunda si in partea de sus faci pauza o secunda). Daca este prima data cand iti antrenezi gatul in mod direct, redu volumul, 3 seturi fiind suficiente. O sa faci febra musculara! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

9 reguli de conduita in sala de forta 9 reguli de conduita in sala de forta Sala este sanctuarul tau. Poarta-te frumos cand esti in ea si vei avea o karma buna, cu progrese bune. Poarta-te urat si iti vei strica "karma muschilor". 15 Jan, 2019
sfaturi pentru a te antrena precum un campion Sfaturi pentru un fizic de campion - antrenamente A doua parte din seria de articole privind cele mai bune sfaturi pentru a avea un fizic de campion. De data aceasta toate sfaturile tin de antrenamente. 16 May, 2017
Cum te ajuta culturismul sa faci un sex mai calitativ Despre sex si culturism In ce mod ne afecteaza sexul performantele sportive si ne poate el ajuta sa avem un corp mai bun si sa fim mai sanatosi, atat fizic cat si mental? 14 Feb, 2016
utilitatea antrenamentelor cu gantere Ghid pentru antrenamentele cu gantere Ganterele fac parte din lumea antrenamentelor de forta. Dar cati stiu avantajele si dezavantajele folosirii ganterelor si cum se folosesc cel mai eficient pentru a dobandi masa musculara si forta maxima. Afla totul din acest mic ghid despre antrenamentele cu gantere. 10 Apr, 2018
Geneticul si succesul in culturism Adevarul despre genetic in culturism Probabil nu asta vrei sa auzi asta, dar progresul tau este dependent intr-o masura mare de genetic.Mostenirea genetica joaca un rol important in dezvoltarea ta viitoare. 14 Feb, 2016
Accidentari la umeri si cum sa le eviti 8 modalitati prin care sa eviti accidentarile la umeri Sanatatea umerilor si evitarea durerilor articulare sunt lucruri la fel de importante precum alegerea celor mai bune exercitii sau suplimentarea cea mai eficienta. Accidentarile umerilor iti pot da toate planurile peste cap, si iti pot opri progresele in ceea ce priveste masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.