Alimente pentru testosteron mai mult

Publicat in

Un articol pentru barbati! Nu baieti, nu copii, nu femei! Pentru a iti dezvolta la maxim fizicul masculin, mananca cat mai des aceste alimente!

Femeile si barbatii sunt diferiti din punct de vedere biochimic, asa ca o sa iti spun direct ce trebuie sa mananci tu, ca barbat in toata firea, pentru a iti creste cat mai mult nivelurile de testosteron. Nu o sa reiau aici beneficiile nivelurilor mai mari de testosteron. Daca nu le stii, ar trebui sa te informezi. Asa vei fi mai motivat sa mananci cum trebuie pentru a ti le creste! 

Mananca precum un barbat

Este timpul sa incepi sa mananci precum un barbat! Nu ma refer la chipsuri si bere, covridoguri sau trei BigMac-uri. Este timpul sa incepi sa mananci pentru a iti optimiza productia de testosteron, ceea ce te va face mare si definit, dar si mai sanatos. 

Vrei sa scapi de manerele iubirii si sa ai in loc de ele pectorali scluptati si un abdomen cu 6 patratele? Vrei sa ai un corp care intoarce priviri la plaja, chiar si cand ai 40-50 de ani? Atunci aduna-te si incepi sa mananci ca un barbat, nu ca un adolescent!

Andropauza: lupta-te cu ea cu mancare

Te poti simti grozav, poti arde grasime si sa ai performante fizice de top, doar daca mananci ce trebuie. Ma refer la alimente care cresc testosteronul - hormonul care te face barbat! Doar nu ai impresia ca cei care fac culturism mananca chipsuri si beau Coca-Cola. Asta duce la burta si sani de barbat, nu la patratele pe abdomen! 

Iata care este adevarul: cand te apropii de varsta mijlocie, testosteronul incepe sa scada! Pe masura ce treci de 30 de ani si te apropii de 40, incepi sa te inmoi; ai energie mai putina, anduranta scade si performantele fizice generale tind sa se reduca. In dormitor cum te descurci?

Cum iti dai seama daca pufosenia si letargia ta sunt cauzate de reducerea testosteronului? Poti face analize de sange (testosteron total si liber, dar si alti hormoni sexuali precum estradiol, progesteron, etc.) si sa le corelezi cu urmatoarele simptome:

  • Libidou scazut
  • Ingrasare
  • Pierderi de memorie
  • Iritabilitate
  • Depresie
  • Disfunctii erectile
  • Masa musculara mai mica
  • Letargie
  • Schimbari bruste de dispozitie
  • Oligospermie

Iti suna cunoscut? Testosteronul face parte dintr-un grup de hormoni numiti androgeni - responsabili de cresterea masei musculare, agresivitate si dorinta sexuala. Intelegi de ce este atat de important? 

Cu riscul de a te ofensa: este timpul sa iti pui testiculele la locul lor! Femeile ajung la menopauza - cand incep sa piarda estrogen! Barbatii, si ei trec prin ceva asemanator. Se numeste andropauza, cand nivelurile de testosteron scad mult. Dar nu trebuie sa renunti fara lupta! 

hormon de crestere natural

Alimente barbatesti pentru abdomen de gladiator

Alimentele care cresc testosteronul ar trebui sa fie prezente mereu in dieta oricarui barbat flamand! Aceste alimente contin cantitati mari de nutrienti precum zinc, vitamina D, magneziu, colesterol, acid folic si acid arahidonic - toti extrem de importanti pentru productia de testosteron! 

Cele mai bune alimente pentru cresterea nivelurilor de testosteron

Nuci: Bogate in grasimi sanatoase, proteine si minerale, nucile sunt printre cele mai bune surse naturale de seleniu, un mineral care actioneaza si ca un puternic antioxidant. Seleniul creste testosteronul la barbati si imbunatateste productia si motilitatea spermei. Nucile sunt bogate si in arginina, care creste fluxul de sange catre organele genitale. Da, gasesti viagra naturala chiar in supermarket! 

Friptura: Ma refer la carnea rosie, in special de vita! Carnea rosie este plina de zinc, un mineral care sustine productia testosteronului.

Oua: Da, oua intregi cu tot cu galbenus! Colesterolul a capatat o reputatie proasta - dar este o rotita importanta in productia de testosteron. Ouale sunt si bogate in vitamina D; daca nu ai intolerante la oua, sunt printre cele mai benefice alimente pe care le poti manca.

Crustacee: Un cadou al marii pentru barbati!  - homar, raci, stridii, scoici, creveti, etc. Toate sunt bogate in zinc, si foarte gustoase. 

Usturoi: Poate ca nu iti da o respiratie foarte placuta, dar usturoiul proaspat este foarte bun pentru cum arati. Sporeste productia de testosteron, deci o sa ai mai multi muschi. 

Broccoli, varza si varza de bruxelles: Legumele crucifere sunt un fel de antiestrogeni naturali - inclina balanta in favoarea testosteronului. 

Spanac, kale si mangold: Magneziul este cheia aici - manaca-le ca salate sau bea-le ca smoothiuri. 

Avocado: Grasimi sanatoase, vitamine, minerale si gust! 

Sparanghel: Poate ca iti da un miros ciudat urinei, dar cui ii pasa? Pe langa cresterea testosteronului, sparanghelul iti poate ridica si metabolismul.

Mananca asta, fii barbat! 

Acum stii ce sa mananci - dar cum incluzi toate aceste alimente in dieta? 

  • Mic dejun: Oua si friptura - le frigi in tigaie, nu trebuie sa fii bucatar! Smoothie verde: ceva avocado, spanac, fructe de padure congelate si lapte de migdale; toate puse in blender.
  • Pranz: Salata Taco - gateste carne tocata de vita sau bizon cu ceva condimente si pune-o peste niste legume verzi si ceva guacamole. 
  • Cina: Fructe de mare, pregatite in felul tau preferat! 

Nu este greu! Mancarea de calitate este simpla. Asa ca fii barbat si treci in bucatarie. Este cel mai masculin lucru pe care il poti face pentru tine. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

de ce dietele vegetariene si vegane sunt o idee proasta De ce dietele vegane si vegetariene sunt o idee proasta Chiar daca este optiunea fiecaruia, dietele vegane si vegetariene (adica lipsite complet de alimente de provenienta animala) au unele avantaje dar foarte multe dezavantaje. In acest articol vom discuta obiectiv despre dietele vegane si de ce multi oameni de stiinta le considera daunatoare sanatatii. 14 Feb, 2016
Culturistii arunca galbenusurile oualelor de decenii? Dar este asta necesar sau pur si simplu arunca nutrienti pe apa sambetei? Albusul si galbenusul de ou Stim despre oua ca este un aliment de calitate. Stim despre albusul de oua ca este o sursa excelenta de proteine. Si mai stim despre galbenus ca este bine sa il evitam pentru a nu ne ingrasa si mari colesterolul. In privinta primelor afirmatii toata lumea este de acord; dar in ceea ce priveste galbenusul, exista anumite dezbateri. 14 Feb, 2016
dieta sanatoasa cu polifenoli pentru a arata mai bine si a te simti mai bine Dieta cu polifenoli Intr-o dieta sanatoasa este vorba de mai mult decat fructe si legume. Devino nemuritor cu dieta cu polifenoli. 04 Feb, 2018
Mananca oua impreuna cu legume pentru o asimilare mai buna Consumul oualelor alaturi de legume crude creste valoarea nutritiva Toata lumea stie ca ouale sunt un adevarat aliment minune. Dar se pare ca aportul nutritiv poate fi crescut si mai mult, prin consumul de legume crude alaturi de oua. 14 Feb, 2016
Evita consumul de indulcitori artificiali pentru a avea intestine sanatoase Indulcitorii artificiali pot schimba negativ flora intestinala Substante precum zaharina sau sucraloza pot altera tipul de bacterii care traiesc in intestinele noastre, ceea ce poate duce la obezitate si probleme de sanatate. 09 Oct, 2016
nu mesteca guma daca vrei sa fii sanatos Nu mesteca guma Guma de mestecat nu ar trebui sa existe pentru sportivi si pentru cineva care vrea sa arate bine. Iata de ce! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.