Alimente pentru testosteron mai mult

Publicat in

Un articol pentru barbati! Nu baieti, nu copii, nu femei! Pentru a iti dezvolta la maxim fizicul masculin, mananca cat mai des aceste alimente!

Femeile si barbatii sunt diferiti din punct de vedere biochimic, asa ca o sa iti spun direct ce trebuie sa mananci tu, ca barbat in toata firea, pentru a iti creste cat mai mult nivelurile de testosteron. Nu o sa reiau aici beneficiile nivelurilor mai mari de testosteron. Daca nu le stii, ar trebui sa te informezi. Asa vei fi mai motivat sa mananci cum trebuie pentru a ti le creste! 

Mananca precum un barbat

Este timpul sa incepi sa mananci precum un barbat! Nu ma refer la chipsuri si bere, covridoguri sau trei BigMac-uri. Este timpul sa incepi sa mananci pentru a iti optimiza productia de testosteron, ceea ce te va face mare si definit, dar si mai sanatos. 

Vrei sa scapi de manerele iubirii si sa ai in loc de ele pectorali scluptati si un abdomen cu 6 patratele? Vrei sa ai un corp care intoarce priviri la plaja, chiar si cand ai 40-50 de ani? Atunci aduna-te si incepi sa mananci ca un barbat, nu ca un adolescent!

Andropauza: lupta-te cu ea cu mancare

Te poti simti grozav, poti arde grasime si sa ai performante fizice de top, doar daca mananci ce trebuie. Ma refer la alimente care cresc testosteronul - hormonul care te face barbat! Doar nu ai impresia ca cei care fac culturism mananca chipsuri si beau Coca-Cola. Asta duce la burta si sani de barbat, nu la patratele pe abdomen! 

Iata care este adevarul: cand te apropii de varsta mijlocie, testosteronul incepe sa scada! Pe masura ce treci de 30 de ani si te apropii de 40, incepi sa te inmoi; ai energie mai putina, anduranta scade si performantele fizice generale tind sa se reduca. In dormitor cum te descurci?

Cum iti dai seama daca pufosenia si letargia ta sunt cauzate de reducerea testosteronului? Poti face analize de sange (testosteron total si liber, dar si alti hormoni sexuali precum estradiol, progesteron, etc.) si sa le corelezi cu urmatoarele simptome:

  • Libidou scazut
  • Ingrasare
  • Pierderi de memorie
  • Iritabilitate
  • Depresie
  • Disfunctii erectile
  • Masa musculara mai mica
  • Letargie
  • Schimbari bruste de dispozitie
  • Oligospermie

Iti suna cunoscut? Testosteronul face parte dintr-un grup de hormoni numiti androgeni - responsabili de cresterea masei musculare, agresivitate si dorinta sexuala. Intelegi de ce este atat de important? 

Cu riscul de a te ofensa: este timpul sa iti pui testiculele la locul lor! Femeile ajung la menopauza - cand incep sa piarda estrogen! Barbatii, si ei trec prin ceva asemanator. Se numeste andropauza, cand nivelurile de testosteron scad mult. Dar nu trebuie sa renunti fara lupta! 

hormon de crestere natural

Alimente barbatesti pentru abdomen de gladiator

Alimentele care cresc testosteronul ar trebui sa fie prezente mereu in dieta oricarui barbat flamand! Aceste alimente contin cantitati mari de nutrienti precum zinc, vitamina D, magneziu, colesterol, acid folic si acid arahidonic - toti extrem de importanti pentru productia de testosteron! 

Cele mai bune alimente pentru cresterea nivelurilor de testosteron

Nuci: Bogate in grasimi sanatoase, proteine si minerale, nucile sunt printre cele mai bune surse naturale de seleniu, un mineral care actioneaza si ca un puternic antioxidant. Seleniul creste testosteronul la barbati si imbunatateste productia si motilitatea spermei. Nucile sunt bogate si in arginina, care creste fluxul de sange catre organele genitale. Da, gasesti viagra naturala chiar in supermarket! 

Friptura: Ma refer la carnea rosie, in special de vita! Carnea rosie este plina de zinc, un mineral care sustine productia testosteronului.

Oua: Da, oua intregi cu tot cu galbenus! Colesterolul a capatat o reputatie proasta - dar este o rotita importanta in productia de testosteron. Ouale sunt si bogate in vitamina D; daca nu ai intolerante la oua, sunt printre cele mai benefice alimente pe care le poti manca.

Crustacee: Un cadou al marii pentru barbati!  - homar, raci, stridii, scoici, creveti, etc. Toate sunt bogate in zinc, si foarte gustoase. 

Usturoi: Poate ca nu iti da o respiratie foarte placuta, dar usturoiul proaspat este foarte bun pentru cum arati. Sporeste productia de testosteron, deci o sa ai mai multi muschi. 

Broccoli, varza si varza de bruxelles: Legumele crucifere sunt un fel de antiestrogeni naturali - inclina balanta in favoarea testosteronului. 

Spanac, kale si mangold: Magneziul este cheia aici - manaca-le ca salate sau bea-le ca smoothiuri. 

Avocado: Grasimi sanatoase, vitamine, minerale si gust! 

Sparanghel: Poate ca iti da un miros ciudat urinei, dar cui ii pasa? Pe langa cresterea testosteronului, sparanghelul iti poate ridica si metabolismul.

Mananca asta, fii barbat! 

Acum stii ce sa mananci - dar cum incluzi toate aceste alimente in dieta? 

  • Mic dejun: Oua si friptura - le frigi in tigaie, nu trebuie sa fii bucatar! Smoothie verde: ceva avocado, spanac, fructe de padure congelate si lapte de migdale; toate puse in blender.
  • Pranz: Salata Taco - gateste carne tocata de vita sau bizon cu ceva condimente si pune-o peste niste legume verzi si ceva guacamole. 
  • Cina: Fructe de mare, pregatite in felul tau preferat! 

Nu este greu! Mancarea de calitate este simpla. Asa ca fii barbat si treci in bucatarie. Este cel mai masculin lucru pe care il poti face pentru tine. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

grasimile un ghid despre cel mai neinteles macronutrient Grasimile: un ghid despre cel mai neinteles macronutrient Invinge frica si preconceptiile depsre grasimi, si paseste catre calea spre o viata mai buna, o sanatate mai mare a inimii si un profil lipidic mai bun. O analiza detaliata a grasimilor din dieta si efectul lor asupra organismului uman. 14 Feb, 2016
inlocuitoarele sanatoase ale zaharului sunt uneori la fel de nocive sau chiar mai rau decat zaharul alb 6 zaharuri sanatoase care iti pot face rau Zaharul este cel mai nociv ingredient din dieta moderna. Lumea a devenit din ce in ce mai constienta de acest lucru si pe piata au aparut o multime de alternative "sanatoase" la zahar. Dar multe din acestea sunt la cel putin la fel de rele, uneori chiar mai nocive. Iata 6 din ele! 06 Nov, 2016
Alimentele saanatoase trebuie sa faca parte din dieta oricui, dar si ele pot avea unele efecte secundare...ciudate! 11 efecte secundare ciudate ale unor alimente sanatoase Alimentele pe care le mananci zi de zi iti influenteaza mai mult decat sanatatea si felul in care arati. Vezi ce reactii ciudate pot aparea daca mananci unele alimente considerate foarte sanatoase. 14 Feb, 2016
de ce dietele vegetariene si vegane sunt o idee proasta De ce dietele vegane si vegetariene sunt o idee proasta Chiar daca este optiunea fiecaruia, dietele vegane si vegetariene (adica lipsite complet de alimente de provenienta animala) au unele avantaje dar foarte multe dezavantaje. In acest articol vom discuta obiectiv despre dietele vegane si de ce multi oameni de stiinta le considera daunatoare sanatatii. 14 Feb, 2016
Sa incluzi grasimi in dieta este foarte important si nu poti avea masa musculara si arata bine fara ele. Beneficiile grasimilor din dieta Grasimile au fost mereu blamate si catalogate ca nocive. Nutritionistii au inceput sa se prinda ca totusi grasimile nu sunt atat de rele pe cat se spune, dar totusi exista multa reticenta in privinta consumului lor. Iata de ce ar trebui sa incluzi suficiente grasimi in dieta, si cum te pot ajuta ele. 14 Feb, 2016
De ce se tem oamenii de proteine Frica de proteine Proteinele nu sunt periculoase si nu iti afecteaza rinichii sau ficatul. Dar exista situatii in care trebuie sa limitezi cantitatea mancata de proteine. 12 Jun, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.