Bea kefir pentru a te simti si a arata mai bine

Publicat in

Patru motive pentru a consuma kefir, un aliment puternic care ar trebui sa faca parte din dieta oricarui pasionat de fitness.

Kefirul este un hibrid intre iaurt si lapte. Iata de ce ar trebui sa fie o parte importanta din dieta ta:

  1. Kefirul este plin de bacterii benefice care iti ajuta digestia sa fie perfect sanatoasa si sa poti extrage toate caloriile si nutrientii din mancare. Bacteriile bune iti intaresc sistemul imunitar, iti scad poftele de mancare proasta si te mentin mai sanatos in general. 
  2. Kefirul are mai multe proteine decat iaurtul sau laptele. 
  3. Lactoza, care poate cauza probleme unora, nu exista in kefir pentru ca bacteriile din el o digera. 
  4. Este plin de calciu si vitamina D, doi nutrienti esentiali pentru oase si articulatii puternice, ca sa faci fata antrenamentelor intense. In general sportivii au deficiente ale acestor doi nutrienti.

Poti folosi kefirul in shakeuri proteice, in loc de apa, mai ales cand vrei ceva calorii de calitate in plus. Normal, este vorba de kefirul natural, fara zahar adaugat sau alte chimicale.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Mananci cat mai mult pentru a avea muschi? Ai grija sa nu te pacalesti singur Mirajul dietelor de acumulare de masa Niciun barbat nu trebuie sa depaseasca 12% grasime corporala pentru a acumula masa musculara. Daca treci de acest prag, doar iti pui singur piedici. 14 Feb, 2016
sfaturi nutritionale pentru sarbatorile de iarna si craciun 5 sfaturi nutritionale pentru sarbatorile de iarna Cea mai frumoasa parte a anului se apropie cu pasi repezi. Si probabil ca iti rozi unghiile de frica sa nu mananci alimente interzise si sa sa te ingrasi. Ca sa iti pastrezi sanatatea mentala si corpul la care ai muncit tot anul urmeaza aceste 5 sfaturi nutritionale pentru sarbatorile de iarna. 27 Nov, 2016
Cum mancau culturistii din trecut Dieta culturistilor moderni vs. dieta culturistilor din trecut Culturismul, ca sport, a evoluat mult in ultimele decenii. Desigur, aparitia de noi substante anabolizante a schimbat mult fata acestui sport, dar dieta a ramas la baza oricarui fizic reusit. Sa comparam farfuria unui culturist modern cu a unuia din era de aur a cultursimului. 26 Jun, 2016
cum iti afecetaza dieta nivelele testosteronului si altor hormoni Cum iti afecteaza dieta nivelurile testosteronului si altor hormoni Mai mult testosteron si mai multi hormoni anabolici este ceea ce cautam cu totii. Un impact foarte mare in aceasta privinta il are dieta. Ce mancam afecteaza in mod direct balanta hormonala. 14 Feb, 2016
dieta ketogenica pentru masa musculara si slabire Introducere in dieta ketogenica Daca nu ai trait intr-o pestera pana acum, probabil ca ai auzit de dieta ketogenica. Daca totusi ai trait pana acum intr-o pestera, este timpul sa iesi de acolo si sa fii atent: urmeaza cel mai complet ghid ketogenic. 19 Mar, 2018
toleranta la carbohidrati Cum stii cati carbohidrati poti manca Cei care fac sport pot face fata unor cantitati mai mari de carbohidrati chiar si cand vor sa slabeasca. Iata cum stii ce cantitati de carbohidrati poti manca fara probleme. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.