Construieste-ti spatele folosind acest exercitiu

Publicat in

Te va durea ingrozitor, dar astfel iti vei construi un spate mai mare decat l-ai avut vreodata. Vezi despre ce e vorba!

Este vorba de un exercitiu extrem de eficient, care aduce cele mai mari beneficii in raport cu efortul depus. Nu numai ca iti va mari masa musculara si forta, dar va contribui la o mai buna mobilitate a umerilor si spatelui. Oricine a intins un muschi pompat stie ca nu este deloc confortabil. Exercitiul de care vom vorbi nu este pentru incepatori! Este vorba de tractiunile la helcomnetru facute cu manerul in V! 

Priza neutra (palmele orientate una spre cealalta) permite ca dorsalii sa se intinda la finalul miscarii, si ajuta si articulatia umarului sa stea intr-o pozitie centrala. Ambele pozitii sunt grozave pentru longevitate, sanatate orotopedica si masa musculara.

Lasa-te usor pe spate cand faci acest exercitiu pentru a crea pe partea concentrica (tragerea greutatii) un unghi asemanator cu un ramat de sus; apoi revino si normalizeaza pozitia trunchiului la una neutra. Du capul inainte pentru a intinde cat mai mult muschii in partea excentrica (negativa) a exercitiului. 

Dupa ce stapanesti bine exercitiul, roaga pe cineva sa adauge si mai multa tensiune partii excentrice prin apasarea pe greutatile helcometrului cand lasi bratele sa duca lent greutatea in sus. Si subliniez lent! Daca esti sadic poti adauga la finalul seturilor un stretching de 10-30 secunde, mentinand pozitia neutra a umerilor si intinzand dorsalii cat de mult poti.

Fa exercitiul la finalul unui antrenament al partii superioare sau al spatelui. Daca il faci la inceput nu vei mai putea face nimic apoi! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Cum sa iti antrenezi eficient abdomenul 10 lucruri pe care nu le stiai despre antrenamentul abdomenului A avea un abdomen plat si bine definit este visul oricui vine la sala de forta. De aceea multi isi fac o prioritate din antrenarea abdomenului. Orice exercitii ai face, nu poti reliefa abdomenul daca este acoperit de grasime. Dar exista si metode de a face antrenamentele abdomenuluii mai eficiente si interesante. 14 Feb, 2016
100 de repetari pentru un spate mare 100 de repetari pentru un spate mare Vrei o modalitate noua sa iti maresti spatele? Aceasta metoda intensa te ajuta sa faci asta. Si nu este nevoie decat de...100 de repetari! 16 Oct, 2018
Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Bara hexagonala este o piesa de echipament fantastica. Indreptarile facute cu ea permit mai multor oameni sa se bucure de trasul unor greutati mari, fara dureri. Merita sa fie prezenta in orice sala de forta. Iata de ce si cum sa te antrenezi cu ea. 28 Nov, 2018
Cum sa te antrenezi pentru a trai mai mult Cum sa te antrenezi pentru a trai mai mult Vrei sa traiesti mult si mai bine chiar si la varste inaintate? Atunci trebuie sa adaugi aceasta metoda de antrenament in rutina ta. 29 Oct, 2019
Urcari pe scarita pentru dezvoltarea picioarelor Un exercitiu ignorat de multi, dar care te poate ajuta sa iti dezvolti mai rapid picioarele, si te tine departe de accidentari. 14 Feb, 2016
cresteri musculare specializate pentru piept, triceps si umeri Hipertrofie specifica muschiului: piept, umeri si triceps Pentru a stii cum sa antrenezi eficient un anumit muschi trebuie sa ii cunosti structura pentru a adapta numarul de repetari, seturi si odihna la specificul sau. In aceasta prima parte a seriei o sa vorbim de cum sa iti cresti cat mai eficient si rapid pectoralii, deltoizii si tricepsii. 08 Aug, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.