Construieste-ti spatele folosind acest exercitiu

Publicat in

Te va durea ingrozitor, dar astfel iti vei construi un spate mai mare decat l-ai avut vreodata. Vezi despre ce e vorba!

Este vorba de un exercitiu extrem de eficient, care aduce cele mai mari beneficii in raport cu efortul depus. Nu numai ca iti va mari masa musculara si forta, dar va contribui la o mai buna mobilitate a umerilor si spatelui. Oricine a intins un muschi pompat stie ca nu este deloc confortabil. Exercitiul de care vom vorbi nu este pentru incepatori! Este vorba de tractiunile la helcomnetru facute cu manerul in V! 

Priza neutra (palmele orientate una spre cealalta) permite ca dorsalii sa se intinda la finalul miscarii, si ajuta si articulatia umarului sa stea intr-o pozitie centrala. Ambele pozitii sunt grozave pentru longevitate, sanatate orotopedica si masa musculara.

Lasa-te usor pe spate cand faci acest exercitiu pentru a crea pe partea concentrica (tragerea greutatii) un unghi asemanator cu un ramat de sus; apoi revino si normalizeaza pozitia trunchiului la una neutra. Du capul inainte pentru a intinde cat mai mult muschii in partea excentrica (negativa) a exercitiului. 

Dupa ce stapanesti bine exercitiul, roaga pe cineva sa adauge si mai multa tensiune partii excentrice prin apasarea pe greutatile helcometrului cand lasi bratele sa duca lent greutatea in sus. Si subliniez lent! Daca esti sadic poti adauga la finalul seturilor un stretching de 10-30 secunde, mentinand pozitia neutra a umerilor si intinzand dorsalii cat de mult poti.

Fa exercitiul la finalul unui antrenament al partii superioare sau al spatelui. Daca il faci la inceput nu vei mai putea face nimic apoi! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Construirea unui antrenament reusit in sala de forta Conceptele fundamentale pentru antrenamente reusite Nu exista o metoda care te va face imens peste noapte, nu exista o metoda care te va defini muscular in timp scurt si nu exista niciun echipament minune pe care sa il folosesti pentru a deveni mai puternic si mai musculos. Totul tine de vointa, perseverenta si antrenamente facute corect. 14 Feb, 2016
pre-obosire musculara pentru masa mai mare Antrenamente cu pre-obosire Pre-obosirea este un sistem de antrenament care presupune executia unui exercitiu uniarticular, de izolare, urmat imediat de un exercitiu multiarticular de baza. Este o metoda avanasata de a forta muschii sa creasca sub stimulii oboselii metabolice si tensiunii musculare. 12 Apr, 2016
Complexe brutale pentru sportivi duri Complexe brutale Un complex reprezinta o serie de exercitii facute la rand, unde se trece de la un exercitiu la celalat cand toate repetarile primului au fost duse la capat, fara a lasa greutatile din maini si fara pauza intre ele. Un complex este cel mai greu lucru care il poti face intr-o sala de forta; de aceea este si atat de eficient. 14 Feb, 2016
fa aceasta provocare a indreptarilor pentru masa musculara mai mare Provocarea indreptarilor Poti face cate doua indreptari cu cel putin 140 kg la fiecare minut? Daca raspunsul este negativ, inseamna ca nu ai forta sau ca nu ai conditie fizica. Iata cum sa faci testul. 21 Feb, 2017
metoda dureroasa pentru a iti creste masa musculara Arzi pana esti mare O metoda de crestere a muschilor cu actiune rapida. Exista si vesti proaste: doare foarte rau! Incearc-o daca indraznesti. 25 Oct, 2017
cum sa revii dupa plafonari in sala de forta De ce nu mai raspunzi la antrenamente si ce sa faci Corpul tau nu mai raspunde la stimulii antrenamentelor? Stagnezi si nu stii de ce? Se poate intampla! Iata de ce si cum sa remediezi problema pentru a progresa din nou. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.