Mananca colorat pentru a slabi

Publicat in

O metoda usoara de a manca ce trebuie pentru a reusi sa scapi de grasimea de pe burta.

Sa recunoastem. Nicio femeie nu isi doreste sa aibe grasime pe abdomen. Pe fund, la picioare...poate fi tolerata. Dar cand o femeie incepe sa acumuleze grasime pe burta, atunci lucrurile devin serioase. Nu numai asta, astfel de grasime este foarte periculoasa pentru sanatate. 

Daca este cazul tau si tot iti spui ca trebuie sa incepi sa mananci mai bine pentru a scapa de grasimea de pe burta, acest articol este pentru tine. Este vorba despre un sistem usor de urmat si distractiv, care sa te ajute sa iti alcatuiesti o dieta prietenoasa cu talia. 

Dieta se bazeaza pe culori. Practic mananci alimente care au o anumita culoare. Iata despre ce este vorba.

Mananca rosu

Cand esti la magazin si te uiti la alimente, cauta-le pe cele rosu deschis sau rosu inchis. Fructele rosii au mai multi nutrienti numiti antacianine, care opresc activitatea genelor care stocheaza grasimi. Cauta mere rosii, capsune, struguri rosii si afine (da, sunt mov, care este tot un fel de rosu..sa zicem!).

Ca tot suntem la culoarea rosie, pune in cos si niste ardei gras rosu si niste ardei iute rosu. 
Nu uita de carnea rosie, precum cea de vita sau somon.

Mananca verde

Avocado este un fruct verde foarte indragit. Este gras, plin de grasimi mononesaturate care reduc foamea si te mentin satula mai mult timp. Incearca sa folosesti avocado cat mai des, in salate sau alte preparate. O alta idee este sa faci guacamole si sa il mananci cu carne sau felii crocante de castravete

Verdeturile, broccoli si alte legume verzi sunt pline de fibre care te mentin satula si sanatoasa. Un sistem digestiv fericit este extrem de important pentru un metabolism eficient. 

Mananca maro

Oleaginoasele si semintele maro iti mentin stabila glicemia si sunt bogate in proteine. Cei care iau gustari formate din oleaginoase (in moderatie) au mai putina grasime abdominala. 

Tot aici pot intra si semintele de chia si cele de in. Sunt pline de fibre alimentare, dar fibre diferite de cele continute de legume. 

Leguminoasele sunt o alta sursa de fibre si proteine si carbohidrati complecsi. Tot la aceasta culoare poti trece organele, acestea fiind printre cele mai nutritive alimente de pe pamant. 

Mananca alb

Peste, pui, oua, toate sunt surse excelente de proteine. Sa mananci suficiente proteine este principala metoda de a combate grasimea abdominala. Iar femeile au nevoie de mai multe proteine!

Ciupercile (atat cele albe cat si cele maro) sunt bogate in vitamina D. Nivelurile mici de vitamina D sunt legate de grasimea abdominala. Uleiul din nuca de cocos este o alta grasime alba care reduce stratul adipos de pe abdomen si stabilizeaza glicemia. O modalitate usoara de a folosi ulei de cocos extravirgin este de a gati cu el sau de a il pune in smoothiuri sau cafea. 

cetone din zmeura pentru repartitionare nutritionala

Bea incolor

Tot ce bei ar trebui sa fie incolor (cu exceptia cafelei si ceaiului verde). Asta nu inseamna ca nu poate avea arome. De exemplu poti prepara aceasta apa aromata:

  • 1 grapefruit mare
  • o lamaie mare
  • o portocala mare
  • 2 cm radacina de ghimbir
  • apa filtrata

Instructiuni:

  1. Fructele se taile in felii, cu tot cu coaja.
  2. Ghimbirul se taile si el felii medii ca grosime.
  3. Se pun in apa si se lasa peste noapte.

Se bea apa pe parcursul celei de a doua zi.

In privinta ceaiurilor, nu trebuie sa te limitezi doar la cel verde. Ceaiul de trumenic, de scortisoara sau de ghmbir, toate sunt sanatoase si ajuta la slabire, combatand inflamatiile si crescand metabolismul. Ceaiul de turmenic este galben, cel de scortisoara rosiatic iar cel de ghimbir este usor galbui. 

Desigur, fie ca este vorba de cafea sau ceaiuri, nu trebuie folositi indulcitori.

Desert anti-ingrasare

Combinatie dintre ciocolata neagra (peste 75% cacao) si fructe de padure, este cel mai bun desert care ajutra la reducerea grasimii de pe burta. Ciocolata neagra impreuna cu fructele de padure cauzeaza fermentatie in intestine, ceea ce reduce rezistenta la insulina si inflamatiile. Inflamatiile sunt principalul factor mediator al ingrasarii. Fructele de padure sunt pline de antioxidanti si au putine zaharuri.

https://www.steroizi.ro/nutritie-sportiva/oua-intregi-pentru-masa-musculara-mai-mare/

Referinte

Articole din aceiasi categorie

lectii despre dezvoltarea fundului la femei Lectii despre dezvoltarea fundului Modelele de fitness si modelele de pe retelele de socializare sunt obsedate de a avea un fund perfect. Si de multe ori le reuseste. Care este secretul lor? Se antreneaza mai destept decat tine! Iata despre ce este vorba. 15 Nov, 2018
suplimente sportive pe care femeile trebuie sa le ia 4 suplimente de care femeile se tem fara motiv Aceste patru suplimente sportive pot imbunatati performantele fizice si aspectul oricarei femei, dar din pacate multe se tem sa le ia, fara un temei bun. Iata despre ce suplimente este vorba si cum te pot ajuta sa iti atingi mai rapid si mai usor obiectivele. 14 Sep, 2017
Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Ok, femeile si barbatii se pot antrena impreuna, dar exista unele diferente in felul cum se antreneaza, in special legate de odihna dintre seturi. 22 Nov, 2018
Program de antrenament intens pentru femei si sportive Antrenament dur pentru femei Pentru femeile care stiu ce vor si nu se feresc sa munceasca in sala de fitness, un program de antrenament de 10 saptamani, care le va transforma complet corpul. Este ideal pentru sportive, dar poate fi folosit si de amatoarele de fitness. 14 Jul, 2016
cum se antreneaza femeile in functie de perioada din menstruatie Cum sa te antrenezi in functie de ciclul menstrual Ciclul menstrual al femeilor are un impact urias asupra statutului metabolic si rezultatelor obtinute in urma antrenamentelor. Afla de aici cum sa te antrenezi in functie de faza ciclului menstrual in care te afli. 28 Sep, 2017
femeile care fac sport au nivele mai bune de estrogen Activitatea fizica scade nivelurile de estrogen Cu cat faci mai mult efort fizic cu atat ai nivele mai bune de estrogen. Un nou studiu facut pe femei cu varste intre 40 si 70 de ani a aratat relatia dintre estrogen si activitatea fizica. 02 Feb, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.