Izoleaza spatele cu ramatul pescarului

Publicat in

Vrei un spate mai mare si mai pompat? Iata o metoda mai buna de a face ramatul pe un brat cu gantera: ramatul pescarului!

Ramatul cu gantera pe un brat este un exercitiu de baza in mai toate programele de antrenament, lucrand unilateral dorsalii. Din pacate exista suficiente persoane care nu au inca conditia fizica pentru a stapani acest exercitiu sau care nu stiu sa il faca si tehnica de executie le da batai de cap. este valabil mai ales in cazul incepatorilor. 

Pentru cei cu dureri lombare, un exercitiu incarcat doar pe o parte si o pozitie inegala a soldurilor, asa cum se intampla cand pui un picior pe o banca si celalalt pe sol, este ultimul lucru de dorit. 

Plus, poate fi frustrant pana gasesti pozitia adecvata a mainii si genunchiului pentru a solicita la maxim zonele vizate. 

Solutia? Ramatul pescarului:

 

 


Prima diferenta notabila este ca ambele picioare sunt pe banca, nu doar unul. Asta va stabiliza instant pelvisul astfel incat sa nu stai sa gasesti cea mai buna pozitie a mainii, piciorului si genunchiului. Ai grija sa aranjezi banca in asa fel incat traiectoria ganterei sa nu fie obstructionata. Cum pozitia de start pune mana mai departe de banca, iti permite sa rotesti gantera, ceea ce lucreaza romboizii si dorsalii dintr-un unghi usor diferit, in timp ce ai o pozitie confortabila! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

cat sa te odihnesti intre seturile de la sala Importanta odihnei intre seturi Te gandesti la repetari, greutati, numar de seturi, exercitii, impartire pe grupe musculare, etc. Dar la odihna dintre seturi? Nu prea! Este ultimul aspect pe care il ai in vedere. Pauzele dintre seturi sunt un factor important in cresterile musculare. 22 May, 2018
daca esti incepator nu fa aceste greseli cand iti antrenezi bicepsii Top 5 greseli facute de incepatori cand isi antreneza bicepsii Exista multe greseli pe care le poti face cand iti antrenezi bicepsii, mai ales daca esti incepator. Aici gasesti 5 dintre cele mai frecvente si nocive greseli pe care le poti face la antrenamentul bicepsilor. 11 Apr, 2017
10 exercitii pentru tricepsi mari Top 10 cele mai bune exercitii pentru triceps Un top al celor mai bune exercitii pentru triceps. Fa aceste exercitii si iti vei adauga marime si densitate bratelor intr-un timp scurt. 14 Feb, 2016
incepatorii la sala trebuie sa faca corect exercitiile Importanta tehnicii corecte de executie a exercitiilor cu greutati Pentru incepatori si cei care sunt seriosi in privinta antrenamentelor cu greutati iata cateva recomandari in privinta executiei corecte a exercitiilor de forta si performante optime la fiecare exercitiu din sala de forta. 27 Jun, 2017
Antreneaza-ti picioarele pentru a iti salva viata Antreneaza-ti picioarele pentru a iti salva viata Cand vor sa fie in forma, multi se gandesc la abdomen cu patratele si talie mai ingusta. Sunt obiective bune, dar o parte inferioara puternica este la fel de importanta! 06 Oct, 2020
fa-ti singur programul de antrenament Ghidul incepatorului: cum sa iti alcatuiesti programul de antrenament perfect Daca vrei sa iti construiesti singur planul perfect de antrenament in functie de obiectiv, program si experienta la antrenamente, citeste acest articol! 08 May, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.