Fa asta in timpul mesei pentru a slabi

Publicat in

Fa aceasta schimbare simpla in privinta abordarii meselor si vei slabi mai rapid si mai usor. Bonus, vei acumula si mai multa masa musculara!

Raspunsurile la doua intrebari privind felul cum mananci pot prezice felul cum arati. Iata intrebarile:

  1. Esti o persoana care mananca repede, mananca incet sau mananca in ritmul ideal?
  2. Comparativ cu amicul cel mai bun, unchiul preferat sau oricine altcineva cu care iei masa in mod regulat, mananci mai repede ca ei, mai incet ca ei sau la fel ca ei?

Daca te consideri cineva care mananca repede - cineva care intrece un lup la un concurs de mancat - sau daca ai observat ca de regula esti primul care isi termina masa, probabil ca nu esti atat de definit pe cat ai vrea si iti este greu sa acumulezi masa musculara. Sunt sanse si sa te simti prost in multe momente. 

Daca se aplica in cazul tau, asta confirma descoperirile unui studiu epidemiologic facut de cercetatori lituanieni. Acestia au observat ca cei care mananca repede au de doua ori mai multe sanse sa dezvolte diabet de tip II. Bazat pe aceasta observatie si ce stim despre insulina, viteza cu care mananci influenteaza cert eficienta insulinei in corp.

Daca secretia insulinei este ingreunata, asa cum se intampla cand mananci repede, nutrientii NU sunt transportati la muschi la fel de eficient precum sunt transportati la celulele grase. Insemna si ca cel mai probabil nu absorbi nutrientii la fel de bine. Daca mananci repede mult timp, pe langa ca iti afectezi felul cum arati iti vatamezi si metabolismul si risiti sa te pricopsesti cu diabet de tip II. 

Redu ritmul in care mananci

Niciun studiu nu dovedeste sau infirma o ideea, credinta sau teorie cu certitudine de 100%, dar acesta pare sa fie exact. Daca mananci repede, insulina nu isi face treaba si intregul mecanism complex al digestiei este afectat negativ. Nutrientii nu se absorb toti iar macronutrientii ajung in depozitele de grasime in loc de muschi. 

Si in cele din urma, daca mananci mai incet, mananci mai putin, asa cum au demonstrat nenumarate studii, ceea ce inseamna mai putina grasime corporala

Incearca sa te temperezi atunci cand mananci punand fruculita sau lingura jos intre imbucaturi. De asemenea, nu sta pe facebook si nu trimite mesaje de pe telefon cand mananci, pentru ca subconstientul va prelua controlul si iti va creste viteza cu care duci mancarea la gura. Fii constient de fiecare inghititura si fa din fiecare masa un ritual, fiind atent la ce faci, la textura mancarii, la gust, la simturi. Corpul te va rasplati pentru asta!

Referinte

  1. Radzeviciene L1, Ostrauskas R. "Fast eating and the risk of type 2 diabetes mellitus: a case-control study." Clin Nutr. 2013 Apr;32(2):232-5.

 

Articole din aceiasi categorie

sfaturi din culturism pentru a slabi 10 lucruri din culturism care te ajuta sa slabesti Metode dovedite ca te ajuta sa slabesti, sa te definesti si sa arati mai bine. Cele mai utile sfaturi din culturism pentru a arde rapid grasimea in plus. 16 Mar, 2017
9 obiceiuri sanatoase care te vor ajuta sa slabesti 9 obiceiuri sanatoase care te vor ajuta sa slabesti Gasirea dietei perfecte de slabire este o cursa care dureaza de mult timp. Dar ce nu inteleg multi este ca secretul sta in obiceiurile de zi cu zi, si de aderarea la aceste obiceiuri pe termen lung. Iata secretele slabitului sanatos si rapid! 14 Feb, 2016
Ce este leptina si cum a te folosesti de acest hormon pentru a slabi Leptina Leptina este un hormon puternic, secretat de catre celulele grase, cu ajutorul caruia se poate slabi considerabil, daca este manipulat corespunzator. 14 Feb, 2016
daca vrei sa slabesti nu fa cardio traditional Alte doua motive pentru care cardio traditional este ineficient Cum probabil multi dintre voi stiu deja, cardio traditional - facut perioade lungi de timp la o intensitate mica, pentru a ramane in zona imaginara de ars grasimi, este o risipa de timp si energie. Iata alte doua argumente impotriva acestui tip de efort fizic. 21 Sep, 2016
de ce nu slabesti? 5 motive pentru care nu arati mai bine Dintre toti cei care incep un plan activ sa arate mai bine, in principal scapand de surplusul de grasime prin dieta si antrenament, doar 20% reusesc sa isi atinga obiectivul. De cele mai multe ori esecul este cauzat de cateva lucruri simple! 31 Aug, 2016
Ce fel de exercitii aerobe sa faci pentru a slabi: intense sau moderate Cardio de intensitate scazuta sau intensitate ridicata? Este mai eficient sa mergi pe banda inclinata sau sa alergi pe ea intr-un ritm sustinut? Afla ce tip de efort ti se potriveste mai bine, si care te poate ajuta mai mult sa iti atingi obiectivele. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.