Arde mai multe grasimi cu 3 metode neconventionale de antrenament

Publicat in

Daca te-ai plictisit sa stai cu orele pe aparatele de cardio fara niciun rezultat, este timpul sa schimbi strategia. Uita ce stii despre cardio si arsul grasimilor. Implementeaza antrenamentele din acest articol si vei avea rezultate uimitoare.

Daca te-ai plictisit sa stai cu orele pe aparatele de cardio fara niciun rezultat, este timpul sa schimbi strategia. Uita ce stii despre cardio si arsul grasimilor. Implementeaza antrenamentele din acest articol si vei avea rezultate uimitoare.

Noua era a antrenamentelor cardio a sosit. Nu trebuie sa ramai prins in capcana echipamentelor invechite de cardio. In schimb incearca antrenamente cu propria greutate, pliometrice si antrenamente inspirate din CrossFit. Astfel de antrenamente intra in grasime ca un cutit incins prin unt, imbunatatesc agilitatea, echilibrul si forta functionala.

Antrenamente cu greutatea proprie

Astfel de antrenamente sunt ideale pentru ca nu solicita muschii atat de mult incat sa interfereze cu antrenamentele cu greutati. Le poti incorpora in rutina ta, in zilele de pauza de la sala. Cand faci astfel de antrenamente, trebuie sa inchei un exercitiu cu un numar mare de repetari inainte sa treci la urmatorul. Tinteste la 20-30 de repetari pentru fiecare exercitiu, si pauza intre circuite de 90-120 de secunde. Fiecare circuit se repeta de 3-5 ori; un circuit inseamna incheierea tuturor exercitiilor, la rand, fara pauza intre ele. Executa exercitiile cat mai corect posibil.
 

Exercitii Repetari
Flotari 20-30
Abdomene in V 20-30
Fandari 20-30
Tractiuni pana la epuizare
Superman 20-30
Urcari pe scarita 20-30
Ridicari pe marginea bancutei 20-30
Coreene 20-30
Bicicleta aeriana 20-30, pauza 90-120 sec


Runde contra cronometru

Rundele contra cronometru sunt cunoscute in lumea CrossFit-ului. Iti maresc capacitatea de lucru si anduranta musculara. Cronometrarea exacta a fiecarui antrenament iti permite sa iti evaluezi corect progresele si sa evoluezi.

Alege 2-3 exercitii pe care le poti face spate in spate, si du la final numarul dat de repetari pentru fiecare exercitiu. Asta inseamna o runda. Repeta rundele pentru numarul indicat, cu cat mai putina pauza posibil intre ele, si la final cronometreaza-te. In viitor scopul va fi de a tremina antrenamentul cat de repede poti si sa incerci sa iti dobori recordurile precedente.  

Fa trei runde ale acestui circuit
Exercitii Repetari
Flotari 30
Abdomene la sol 30
Genuflexiuni 30

 

Fa cat de multe runde poti ale urmatorului circuit, in 20 de minute
Exercitii Repetari
Flotari 10
Fandari 10
Tractiuni 10

 

Fa cinci runde ale acestui circuit
Exercitii Repetari
Sprint 400 metrii
Abdomene la sol 15
Flotari 15


Exercitii pliometrice

Antrenamentele cu exercitii pliometrice construiesc forta exploziva si stimuleaza fibrele musculare cu actiune rapida, la fel ca o sesiune intensa de sprinturi. Datorita unui fenomen numit consumul excedentar de oxigen post-antrenament (EPOC), exercitiile pliometrice induc si o ardere calorica masiva la ore bune dupa terminarea antrenamentului. Sunt excelente si pentru sportivii de performanta care au nevoie (din cauza sportului practicat) sa efectueze miscari multe gen sprinturi (fotbalisti, baschetbalisti, tenismeni, etc.).

Executa 10-20 de repetari ale unui exercitiu, ia o scurta pauza, si treci la urmatorul. Dupa ce termini toata seria, fa o pauza de 1-2 minute, si apoi repeta; se fac 3-4 seturi in total. Astfel de antrenamente necesita o buna incalzire inainte de a le incepe.
 

Exercitii Repetari
Genuflexiuni cu saritura 20
Trantirea mingii medicinale 20
Sarituri pe cutie 20
Rasuciri cu mingea medicinala 20
Fandari cu saritura 20, pauza 90-120 sec


Poti alege doar una din cele 3 metode, sau poti incerca in zile diferite cate o metoda de antrenament diferita. Experimenteaza si vezi ce merge pentru tine si cum te simti cel mai bine.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Alimente cu calorii negative mit sau realitate Alimente cu calorii negative: mit sau realitate? Alimentele cu calorii negative sunt cele al caror continut caloric este mai mic decat caloriile arse de corp pentru a le digera. Dar exista ele si in realitate sau este totul doar un mit nutritional? 19 Feb, 2020
Nu fa aceste greseli pentru a reusi sa slabesti Incerci sa slabesti? Atunci evita aceste greseli Nu este usor sa slabesti, dar nu este nicio o misiune imposibila. Evita aceste greseli elementare si te vei indrepta catre succes! 14 Feb, 2016
mediul inconjurator te poate ingrasa Mediul obezogenic Ce ne ingrasa? Lipsa activitatii fizice si o dieta proasta sunt doar varful icebergului, exista o multime de factori care duc la ingrasare si obezitate. Iata care sunt acestia si cum ii poti contracara. 14 Jun, 2017
Fa aceste exerctii numite complexe pentru a slabi eficient si foarte rapid La naiba cu cardio! Patru complexe pentru a slabi Complexele sunt o serie de exercitii legate in lant, fara niciun pic de pauza intre ele. Pot fii folosite atat pentru arderea grasimilor cat si pentru cresterea masei musculare. Daca vreti sa incercati cateva tehnici hardcore de slabire, intrati aici! 14 Feb, 2016
Arde grasimea viscerala, cel mai nociv tip de grasime din corp Grasimea viscerala: scapa de ea Grasimea viscerala este foarte periculoasa, si trece de problemele legate doar de aspectul fizic. Grasimea visceralea este cea care te imbolnaveste si iti afecteaza negativ toate aspectele legate de sanatate. Invata cum se formeaza si cum sa scapi de ea. 14 Feb, 2016
sunt carbohidratii rai? Sunt carbohidratii rai? Se stie ca daca vrei sa slabesti trebuie sa reduci carbohidratii din dieta. Dar cum trebuie facut asta? Si este vorba de o schimbare permanenta in dieta sau pot fi reintrodusi fara riscul de a te ingrasa? 12 Apr, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.