Top 10 alimente care ar trebui sa fie in dieta oricarei femei

Publicat in

Multe alimente iti sunt benefice, dar aici vei gasi o lista cu 10 din alimentele esentiale in orice dieta sanatoasa. Invata despre beneficiile acestor 10 super-alimente pline de nutrienti.

1. Seminte de chia

  • Nivele mari de acizi grasi omega-3.
  • Sursa excelenta de fibre alimentare (10 g in doar doua linguri).
  • Bogate in antioxodanti.
  • Regleaza nivelele de insulina.
  • Fara gluten.

2. Mix de nuci crude (inmuiate/incoltite)

  • Un aliment care are de toate...proteine, grasimi si carbohidrati.
  • Vitamina E (ajuta la reducerea bolilor cardiovasculare).
  • Acizi grasi omega-3 (mai ales in nuci).
  • Bogate in l-arginina (poate ajuta la imbunatatirea sanatatii vaselor de sange).
  • Bogate in fibre alimentare.

Unele din beneficiile inmuierii nucilor:

  • Descompune glutenul.
  • Cantitatea de acid fitic este redusa.
  • Usureaza digestia. Indeparteaza taninii.
  • Creste absortia unor vitamine.

3. Quinoa

  • Contine toti aminoacizii esentiali, fiind o sursa completa de proteine.
  • Fara gluten, sursa de carbohidrati complecsi (quinoa este de fapt o samanta, nu o cereala).
  • Nivele mari de mangan (antioxidant)
  • Nivele mari de magneziu.
  • Bogata in fibre alimentare.

4. Orez negru

  • Contine aceeasi oxidanti ca si in afine.
  • Contine aproape de doua ori mai multe fibre alimentare decat orezul brun.
  • Ajuta la scaderea colesterolului.
  • Fara gluten, sursa de carbohidrati complecsi.

5. Carne slaba de vita crescuta 100% cu iarba

  • O sursa foarte slaba de proteine de calitate.
  • Bogata in acizi grasi omega-3.
  • Bogata in fier (lucru foarte bun pentru femei, care deseori au o deficienta a acestui mineral).

6. Somon salbatic

  • Bogat in acizi grasi omega-3.
  • Sursa de proteine de calitate
  • Contine seleniu care ajuta la buna functionare a glandei tiroide.

7. Oua organice

  • Sura excelenta de proteine.
  • Acizi grasi omega-3 in galbenus
  • Contin biotina (foarte buna pentru par, piele si unghii)
  • Contine multe alte vitamine si minerale, printre care potasiu, colina, acid folic, etc.

8. Conopida

  • Plina de antioxidanti.
  • Are aproape 4 g de fibre la 100 g conopida cruda.
  • Bogata in vitamina K (ajuta la reducerea inflamatiilor).
  • O sumedenie de studii leaga consumul de conopida (si alte legume crucifere) de prevenirea cancerului.

9. Spanac

  • Cantitati imense de vitamina A (ajuta la intarirea imunitatii).
  • Aliment foarte bogat in antioxidanti.
  • Contine flavonoide (au proprietati anticancerigene)
  • Bogat in fier.

10. Apa

Stiu, nu este un aliment, dar apa este extrem de importanta! Sa fii corect hidratata tot timpul mentine functiile normale ale organelor si previne deteriorarea celulara. Sa bei suficienta apa are un sir nesfarsit de beneficii. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

de ce femeile trebuie sa se antreneze mai intens decat barbatii De ce femeile trebuie sa se antreneze mai intens decat barbatii Dezevantajele hormonale si recuperarea mai buna inseamna ca femeile trebuie sa se antreneze mai mult decat barbatii pentru a avea rezultate. 01 Feb, 2018
suplimente sportive pe care femeile trebuie sa le ia 4 suplimente de care femeile se tem fara motiv Aceste patru suplimente sportive pot imbunatati performantele fizice si aspectul oricarei femei, dar din pacate multe se tem sa le ia, fara un temei bun. Iata despre ce suplimente este vorba si cum te pot ajuta sa iti atingi mai rapid si mai usor obiectivele. 14 Sep, 2017
Impinsul cu haltera poate fi facut si de femei Impinsul cu haltera nu este doar pentru tipi Cu cat impingi frate, a devenit o expresie asociata cu impinsul cu haltera pentru piept si care revine exclusiv masculilor. Dar este timpul ca lucrurile sa se schimbe! Acest exercitiu se preteaza perfect si doamnelor si domnisoarelor care vor sa isi construiasca un corp atletic si functional. 27 Sep, 2018
alimente pentru femei 5 alimente pe care orice femeie ar trebui sa le manance Daca vrei un corp sexy si tonifiat, fara grasime, calitatea alimentelor conteaza la fel de mult precum cantitatea. Daca esti o femeie care se antreneaza constiincios pentru a arata mai bine, ai nevoie de aceste 5 alimente in dieta ta. 19 Jan, 2017
antrenament pentru subtierea si tonifierea picioarelor la femei Antrenament pentru picioare sexy si suple - faza 1 Un antrenament pentru femei care vor sa slabeasca la picioare si sa aiba forme tonifiate si atragatoare. Este prima partea a unui astfel de program de antrenament, faza de anduranta. 15 Jun, 2017
Antrenamentul perfect pentru incepatoare Antrenamentul perfect pentru incepatoare Vrei sa te apuci de sport si cauti un antrenament rapid si relativ usor. Ai gasit antrenamentul perfect pentru incepatoare. 16 Jan, 2020
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.