Lansarea bombei nucleare asupra taliei

Publicat in

Este timpul sa iti incinerezi surplusul de grasime; este timpul sa lansezi bomba nucleara asupra taliei.

Celulele grase au fost mereu privite ca inamicul; totusi, candva, erau aliatul nostru cel mai bun. In trecut, cand mancarea se procura greu, oamenii se bazau pe grasime ca si rezervor de energie. In vremurile moderne, un nor negru de ura a inconjurat o data iubita grasime. Nu mai este vazuta ca un plan binevenit de rezerva pentru vremuri de restriste, ci doar ca o paria a fizicului nostru, facandu-ne sa aratam mai batrani si mai mai putin atractivi, decat credem ca suntem.

Dar daca am putea face celulele grase sa lucreze pentru noi, nu impotriva noastra? Daca am folosi celulele grase sa ardem mai multa grasime? Suna a fantezie? Nu este!

Faceti cunostinta cu adiponectina

Adiponectina este o adipokina. Adipokinele sunt hormoni eliberati excluiv de celulele grase (leptina este probabil cel mai cunoscut astfel de hormon).

Adiponectina este hormonul masei slabe responsabil cu:

  • cresterea sensibilitatii la insulina;
  • cresterea numarului de calorii arse;
  • stoparea apetitului;
  • cresterea eficientei muschilor;

Vreti mai mult din ceea ce este enumerat mai sus? Optimizarea nivelelor de adiponectina este destul de simpla. Iata primii trei pasi.

1. Antioxidantii

Antioxidantii au un efect puternic asupra adipokinelor, in special asupra adiponectinei. Atioxidantii actioneaza la nivelul mARN-ului, crescand eliberarea de adiponectina de catre celulele grase. Sunt trei atioxidanti care se remarca prin capacitatea lor de a mari eliberarea de adiponectina, dar, ca in mai toate cazurile antixoidantilor, nu este necesar doar sa manaci mai multe alimente bogate in ei, ci trebuie sa folosesti suplimente, pentru a aduce in organism o cantitate suficienta.

A. Ketonele din zmeura. Ketonele din zmerua sunt atioxidanti care se gasesc in (ati ghicit) zmeura! Exercita cateva actiuni diferite asupa celulelor grase. Studiind efectele acestui antixoidant in ceea ce priveste slabirea, cercetatorii coreeni au observat ca duce la o marire a secretiei adiponectinei cat si la cresterea eficientei sale.

Ketonele din zmeura cresc si disponibilitatea lipazei sensibile la hormoni, cu rolul de a "taia" grasimea depozitata, pentru a fi folosita ca sursa de energie.

B. Cianidin 3 glucozida. Este un atioxidant care se gaseste in coacaze, cu o gama larga de actiuni in celulele grase, care au efecte antiobezitate. Una din aceste actiuni este cresterea eliberarii de adiponectina.

C. Curcuminul. Am  scris si un articol despre actiunea curcuminului si beneficiile sale, si ca poate bloca sinteza grasimilor concomitent cu cresterea oxidarii lor, plus inhibarea unei enzime responsabile de depozitarea acizilor grasi.

Ce nu am spus este ca, curcuminul este antiinflamator la nivelul celulelor grase si mareste si secretia de adiponectina.

2. Grasimile monosaturate

Poreclite si "grasimile inimii sanatoase", se gasesc in:

  • avocado
  • ulei de masline virgin sau extra virgin
  • masline
  • nuci
  • arahide
  • alune de padure
  • ulei de susan
  • vita

Pe langa faptul ca sunt sanatoase pentru inima, grasimile monosaturate sunt utile si in a mentine o silueta fara grasime. Inlcouirea grasimilor saturate cu cele monosaturate, in cadrul dietei, duce la cresterea nivelelor adiponectinei.

In plus, aceasta schimbare in dieta duce si la o redistribuire a grasimii stocate, scazand de pe abdomen. Este uimitor, daca ne gandim ca totalul caloriilor ramane acelasi, se schimba doar sursele grasimilor.

3. Misca-te mai mult si slabeste

Nivelele de adiponectina din organism sunt invers proportionale cu grasimea pe care o ai. Se muleaza perfect pe zicala "banul trage la ban". Cu cat ai un procent mai scazut de grasime, cu atat ai si un procent mai mare de adiponectina, arzi grasimile mai usor, si iti este mai usor sa nu te ingrasi!

Pentru cei care tin dieta si incearca sa slabeasca, si tot au multa grasime, Mama Natura le ofera o mana de ajutor - exercitiile fizice!

Exercitiile fizice cresc nivelele adiponectinei, si se pare ca procentul cu care o fac este dependent de procentul grasimii corporale. Sunt vesti bune - cu cat ai celule grase mai mari si mai multe, cu atat exercitiile fizice sunt mai eficiente, si se va elibera si mai multa adiponectina.

Se pare ca nu conteaza tipul exercitiilor fizice, va merge fie ca alergi pe intervale, fie ca doar tragi de fiare, important este sa te misti. Ideal, o combintie intre cele doua tipuri de efort fizic.

Datele de mai sus sunt destul de clare. Nu ai nicio scuza sa nu incepi sa iti maresti nivelele de adiponectina si sa incepi sa slabesti. Foloseste suplimente cu antioxidantii respectivi, misca-te mai mult, mananca mai multe grasimi monosaturate si mai putine saturate, si vei avea progrese mari.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ridicarea picioarelor din atarnat facuta corect Ridicarea picioarelor din atarnat facuta corect Un exercitiu foarte bun pentru abdomen, dar multi il fac gresit. Iata cum sa obtii cele mai bune rezultate folosind ridicarea picioarelor din atarnat. 07 Nov, 2018
cele mai bune antrenamente de slabit Top 7 antrenamente pentru slabire Oricine poate arde grasimea in plus, dar nu oricine isi poate defini o musculatura bine dezvoltata. Sa slabesti concomitent cu cresterea (sau macar mentinerea) masei musculare necesita know-how. Iata cateva metode de antrenament care sa te ajute. 07 Jun, 2017
cum sa iti faci antrenamentele de slabire pe intervale mai eficiente Reguli pentru optimizarea antrenamentelor pe intervale Cel mai rapid si eficient slabesti daca faci sprinturi pe intervale de intensitate. Este un lucru cert! Dar acestea pot fi facute chiar mai eficiente daca se tine cont de cateva reguli simple. Iata care sunt acestea. 16 Aug, 2017
otetul regleaza glicemia si te ajuta sa slabesti Foloseste otetul pentru a slabi si a arata mai bine Otetul, in special cel de mere, ajuta la optimizarea sensibilitatii la insulina. Invata de ce, cum si cat se foloseste. 14 Feb, 2016
slabeste facand sprinturi pe banda de alergare Sprinturi pe banda de alergare Vrei sa arzi mai multe calorii si sa ai un metabolism infernal? Fa antrenamente progresive de conditionare metabolica. Sunt dure, dar daca le faci la fel vei deveni si tu. Iata un exemplu de astfel de antrenament facut pe banda de alergare. 04 Jan, 2017
daunele metabolice si rezistenta la insulina Daunele metabolice si rezistenta la slabire Cat de repede slabesti, sau cat de repede te ingrasi, tine foarte mult de sistemul digestiv. Sanatatea gastrointestinala este un factor extrem de important in procesul de slabire si ingrasare, si aceasta sanatate este legata direct de sistemul nervos. 07 Sep, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.