Fa-ti propriul pre-workout

Publicat in

Este timpul sa devii creativ! Invata cum sa economisesti bani facandu-ti propriul pre-workout cu aceste doua retete simple.

Suplimentele pre-workout se vand, si se vand bine! Industria suplimentelor combina multe ingrediente pentru a forma potiuni puternice care sa te ajute la antrenamente. Cand iei mereu astfel de bauturi pre-amestecate, costurile pot creste rapid. Cu ingredientele potrivite ti le poti face acasa. 

Mai jos gasesti doua "retete" de pre-workouturi pe care ti le poti face singur si sa economisesti ceva banuti!

1. Pre-workout stimulator facut acasa

Este bun pentru cei care au nevoie de energie la antrenamente, fara a da faliment. 

Cafeina (100-200 mg)

Este ingredientul principal din pre-workoutul tau facut acasa. Acest stimulent imbunatateste concentrarea si te tine alert. Este esential, mai ales penru cei care se antreneaza foarte de dimineata. 

Incepi de la doze mici, de 100 mg si creste treptat daca este nevoie. Nu depasi niciodata 200 mg - nu vrei sa iti suprastimulezi sistemul nervos, sa tremuri si sa nu poti dormi. 

L-arginina (5 g)

L-aginina creste nivelurile de oxid nitric din sange ceea ce va dilata vasele de sange si va duce ma multi nutrienti la muschi si o pompare mai buna. 5 g sunt suficiente. 

Creatina (5 g)

Cel mai studiat supliment de pe piata, creatina monohidrat imbunatateste forta, anduranta musculara si recuperarea musculara. Creatina se gaseste si in multe mixuri de suplimente. In amestecul tau energetic pune 5 g de creatina, aceasta fiind si doza zilnica recomandata. 

Beta-alanina (3 g)

Si in final, adauga si ceva beta-alanina. Aceasta ajuta la cresterea masei musculare, andurantei si recuperarii; in plus, este sinergetica cu creatina, cele doua completandu-se reciproc. E posibil sa iti dea o senzatie de furnicaturi la nivelul pielii.

2. Pre-workout pentru masa musculara facut acasa

Daca energia nu este o problema la antrenamente, atunci ia un pre-workpout tintit sa iti mareasca masa musculara. 

Proteina din zer (20 g)

Nu poti avea un shake anabolic si de recuperare, fara proteina din zer. Sa bei ceva proteina din zer inainte de antrenamente nu numai ca va porni recuperarea, dar iti va alimenta si antrenamentele si va reduce catabolismul antrenamentului.

Creatina (5 g)

Cum am pus deja, creatina este obligatorie, mai ales daca vrei masa musculara de calitate. Este nevoie de doze mici, asa ca 5 g pe zi nu este o problema pentru nimeni, financiar vorbind. 

Afine (40-80 g)

Bogate in antioxidanti si alte vitamine esentiale, afinele sunt carbohidratul perfect inainte de antrenamente. Pline de carbohidrati complecsi si fibre alimentare, iti vor proteja muschii de cortizolul secretat la antrenamente. 

Iaurt grecesc (140 g)

Bogat in cazeina, iaurtul grecesc se va adauga continutului proteic al pre-workoutului, imbunatatind si mai mult recuperarea. Cazeina are aminoacizi cu digestie lenta, ceea ce te va ajuta si inainte si dupa antrenament. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Totul despre cazeina Totul despre cazeina Pudra proteica din cazeina este foarte populara in randul culturistilor. Afla de aici ce este cazeina, ce beneficii are, daca are efecte secundare si cum se foloseste cel mai eficient. 15 Nov, 2021
epicatechina - masa mussculara si anduranta Epicatechina - masa musculara mai mare si performante mai bune Epicatechina este un compus natural gasit in plante care te poate ajuta sa iti depasesti limitarile naturale in privinta acumularii de masa musculara si a performantelor fizice. Iata despre ce este vorba. 29 May, 2017
Beneficiile uleiului de peste Ulei de peste: fi mai mare si mai definit Suplimentele cu proteine si aminoacizi sunt starurile cand vine vorba de cresterea masei musculara. Dar exista un supliment care face minuni si lucreaza in spatele scenei pentru a creste forta musculara, sinteza proteinelor si arderile grasimilor 14 Feb, 2016
Gla si tamoxifenul Suplimentarea cu GLA ajuta tamoxifenul sa actioneze mai eficient Acidul omega-6 gamma linoleic poate ajuta medicamentul anti-estrogen numit tamoxifen sa actioneze mai eficient. Medical sunt vesti bune pentru pacientii care sufera de cancer la san, iar pentru culturistii si sportivii care folosesc steroizi, poate insemna reducerea dozei de tamoxifen. 14 Feb, 2016
Substanta care previne reingrasarea dupa o dieta Substanta care previne reingrasarea dupa o dieta Grasimea incepe sa se acumuleze din nou dupa ce termini o dieta de slabire, dar acest supliment te poate ajuta sa rezisti reingrasarii. 20 Sep, 2021
Suplimente si alimente cu antioxidanti Suplimente si alimente cu antioxidanti Rolul si beneficiile suplimentelor cu antioxidanti si alimentele cele mai bogate in antioxidanti. 28 Sep, 2020
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.