Presa pentru triceps cu ganterele in interior

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati: piept, umeri
Echipamentgantere
Mecanicaizolare

Acest exercitiu pentru triceps implica rotirea articulatiilor intr-o maniera ciudata, de aceea nu permite folosirea unor greutati mari, fiind folosit in special pentru izolarea capului lung al muschiului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca orizontala, cu cate o gantera in fiecare mana. Ridica ganterele deasupra ta, si tinele apropiate una de cealalta. Palmele trebuie sa fie orientate in fata. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara ganterele in interior, indoind cotul, pana ce ambele gantere ating pieptul; in timp ce coboara ganterele se vor atinge si se vor sprijini una pe cealalta. Nu lasa ganterele sa cada pur si simplu, coboara-le controlat, fara a misca partea superioara a bratelor. Nu odihni ganterele pe piept. 

3. Urca ganterele la pozitia de start impingand cu tricepsii. Mentine o secunda si apoi repeta.

Variatii: Acest exercitiu se poate efectua si din plan inclinat. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Skullcrusher cu banda elastica Acest exercitiu de baza pentru trapez, atunci cand este facut cu benzi elastice devine un exercitiu excelent pentru izolare. Nu trebuie sa inlocuiasca varianta facuta cu bara Z, ci eventual sa o completeze. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu ganterele in interior Acest exercitiu pentru triceps implica rotirea articulatiilor intr-o maniera ciudata, de aceea nu permite folosirea unor greutati mari, fiind folosit in special pentru izolarea capului lung al muschiului. 14 Feb, 2016
Impins cu priza ingusta cu gantere Aceasta varianta de impins cu priza ingusta ofera un unghi diferit fata de folosirea halterei si este mai utila pentru cei care nu au pe cineva sa ii asigure, ganterele oferind mai multa siguranta in cazul in care nu mai pot duce repetarea la final din cauza oboselii. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru din orizontal Folositi acest exercitiu pentru triceps la finalul antrenamentelor, pentru pomparea si izolarea muschilor. Fata de extensiile din picioare, cele din orizontal ofera un unghi de lucru diferit. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu lanturi Folosirea lanturilor permite obtinerea unei tensiuni constante si progresive in muschi, ceea ce dezvolta puterea si masa musculara. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru din inclinat Un exercitiu pentru triceps care este un hibrid intre presa cu bara la liber si extensiile din picioare. Nu este un exercitiu de baza, ci unul de izolare. Planul inclinat ataca muschii dintr-un unghi diferit. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.