Ridicari pe varfuri din picioare cu gantere

Publicat in

Principala grupa musculara lucratagambe
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantere
Mecanicaizolare

Un alt exercitiu foarte usor de facut, si accesibil, fiind nevoie doar de doua greutati (gantere sau altceva ce poate fi tinut intr-o mana).

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai drept, tinand cate o gantera in fiecare mana. In fata ta aseaza o scandura mai inalta, sau orice obiect pe care iti poti pune varfurile picioarelor, si care sa fie inalt de 5-6 cm. Stai cu varfurile picioarelor pe el  si cuc alcaiele extinse in exterior, astfel incat sa atinga pamantul. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Cu varfurile orientate fie in fata (pentru a stimula toti muschii egal), fie orientate in interior (pentru a pune accente pe capul exterior al muschiului) sau orientate catre exterior (pentru a pune accent pe capul interior al muchiului) ridica calcaiele de pe sol, incordand gambele. mentine contractia o secunda.

3. Revino la pozitia de start coborand usor calcaiele. Repeta de cate ori este nevoie.

Sfat: Pe masura ce devii mai puternic, si poti folosi greutati mai mari, este posibil sa ai nevoie de chingi pentru a nu iti aluneca ganterele din maini.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.