Cum sa gestionezi antrenamentele proaste.

Publicat in

Cu totii avem zile in care nimic nu ne iese la antrenament. Este in regula, nu trebuie sa fii o "bestie draguta" la fiecare antrenament. Invata cum sa faci fata si acestor antrenamente.

In ziua de astazi, cu atatea profile de Instagram cu motivatie pentru fitness si sport, lumea se simte obligata sa "cucereasca" fiecare antrenament. Multi cred ca trebuie sa termine fiecare antrenament simtindu-se epuizati sau sa aibe febra musculara intensa a doua zi. Daca sunt sunt total epuizati sau indurerati, considera ca nu s-au antrenament suficient. 

Multe femei asociaza sportul si fitnessul cu aceste neplaceri, si din pacate sunt o groaza care renunta din aceasta cauza.

Cum am mentionat deja, retelele de socializare contribuie la raspandirea acestei notiuni false, cum ca fiecare antrenament trebuie sa fie epuizant. Te uiti la influencerul tau preferat din fitness si vezi cum posteaza videoclipuri cu fel de fel de exercitii, cu recorduri personale, cu antrenamente intense, si ai impresia ca asa face tot timpul. Ca mentalitatea de "trage cat poti de tare" este valabila la fiecare antrenament. Asa iti creezi impresia ca fiecare drum la sala trebuie sa fie catre o sesiune brutala si daca nu reusesti inseamna ca nu ai fost productiva. 

Nu exista antrenamente proaste. Cel putin nu la nivelul amatorilor care merg la sala pentru a arata mai bine si a se simti mai bine. Chiar si daca performanta iti regreseaza si folosesti greutati mai mici decat de fel, sau in loc de activitatea sportiva uzuala doar faci o plimbare mai lunga pentru ca nu ai suficienta energie de altceva, nu este rau! 

Orice antrenament facut este unul productiv, indiferent de cum merge. De ce? Pentru ca iti mentine obiceiul de a merge la antrenamente. Performanta variaza! Obiceiul de a iti misca corpul frecvent si regulat este cel care dicteaza cu adevarat rezultatele pe termen mediu si lung

Performanta sportiva poate varia de la zi la zi, de la luna la luna si este influentata de factori externi (stres, lipsa somnului, nutritie).

Daca antrenamentele de forta sunt o activitate de o viata (si asa ar trebui) o sa aibe perioade mai bune si mai putin bune. Perioadele proaste sunt lectii care te invata cum sa faci fata dificultatilor. 

Data viitoare cand ai un antrenament "prost", (sa o serie de astfel de antrenamente), aminteste-ti ca face parte din proces. Ce te asteptai? Sa te antrenezi tot restul vietii si de fiecare data sa mearga totul ca uns? Nu este posibil! 

Nu pune o importanta atat de mare pe un singur antrenament si chiar nici pe o anumita faza de antrenament. Cumularea efortului facut cu consecventa aduce rezultatele, in timp. Aminteste-ti si de celelalte beneficii ale antrenamentelor, care nu tin de performanta fizica:

  • Antrenamentul in sine este tot un gest de grija de sine. 
  • Iti mentii obiceiul de a merge si face antrenamente. 
  • Este o oportunitate de a exersa rabdarea si de a iti intari motivarea. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

exercitiu eficient pentru femei sexy Genuflexiuni cu gantera la piept 1 si 1/2 Pentru femei, genuflexiunile cu gantera la piept 1 si 1/2 sunt ideale atunci cand inca nu au forta destula pentru a folosi greutati mari. Aceasta varianta face ca greutatea folosita sa fie ceva mai provocatoare. 21 Jun, 2018
Femeile ar trebui sa acumuleze mai multa masa musculara pentru a fi mai sexy si mai sanatoase De ce femeile nu ar trebui sa se teama de muschi Cand vine vorba de a lucra cu greutati mai mari si de a construi masa musculara, majoritatea covarsitoare a femeilor au o fobie. Dar aceasta conceptie este profund gresita. Iata motivele pentru care femeile nu ar trebui sa se teama de a acumula masa musculara, ci din contra! 18 Apr, 2016
Fund mai rotund 5 greseli care iti fac fundul plat Fund mai rotund: 5 greseli care iti fac fundul plat Vrei un fund mai rotund si mai puternic? Evita sa faci aceste cinci greseli. 03 Nov, 2022
ce sa mananci dupa sarcinapentru a slabi si nu te ingrasa Sfaturi nutritionale pentru noile mamici Daca esti o mamica care abia a nascut nimic nu iti va testa relatia cu mancarea mai mult decat perioada postpartum de catvea luni de la nastere. Iata ce sa faci pentru a evita ingrasarea, problemele de sanatate si insusirea de obiceiuri nutritionale proaste. 08 Feb, 2018
complexe pentru a slabi 3 complexe destinate femeilor pentru a slabi rapid Daca esti in cautarea unei metode rapide si eficiente de a slabi, fa cunostinta cu complexele. Daca esti o femeie care vrea sa arda eficient grasimea, sa se tonifieze si sa aiba conditie fizica, poti reusi cu doar cateva minute dureroase pe zi. 11 Aug, 2016
5 greseli facute de antrenorii personali cu clientele 5 greseli facute de antrenorii personali cu clientele A antrena femei nu se rezuma doar la a stii diferentele fiziologice si anatomice dintre barbati si femei. Trebuie tinut cont si de cele psihologice si emotionale. 17 Jan, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.