Fa HIIT urmat de cardio de joasa intensitate

Publicat in

Antrenamentele pe intervale de intensitate mobilizeaza grasimea din tesuturile grase. Asigura-te ca arzi acesti acizi grasi facand cardio de joasa intensitate dupa HIIT. Iata cum!

HIIT (high intensity interval training) mobilizeaza si descompune o multime de acizi grasi din depozitele de grasime. Este o forma de efort fizic foarte eficienta in aceasta privinta, dar doar pentru ca grasimea este mobilizata si intra in circuitul sanguin nu inseamna ca este si arsa in intregime. Da, poti descompune o multime de grasime facand intervale de intensitate, dar daca nu o arzi o parte din ea se poate intoarce in depozitele din care a fost scoasa.

Cardio de joasa intensitate nu este la fel de eficient ca HIIT in mobilizarea depozitelor de grasiume,dar este foarte eficient in arderea acizilor grasi din sange, asa cum sunt cei mobilizati de HIIT. Sa faci cardio de joasa intensitate dupa HIIT este o polita de asigurare ca arzi in totalitate grasimile.

Cum pui aceasta strategie in aplicare

Fa 15-20 de minute de cardio de joasa intensitate dupa antrenamentele HIIT. Intervalele de intensitate pot dura intre 10 si 20 de minute. 

Iata cateva exemple: Daca vrei sa faci 30 de minute de cardio fa 15 minute de HIIT si 15 minute de cardio de joasa intensitate. Daca vrei sa faci 40 de minute, fa 20 de minute de HIIT si 20 de minute de cardio de joasa intensitate. Important este sa adaptezi durata sedintelor de cardio in functie de cat de des te antrenezi cu greutati (daca faci multe antrenamente cu greutati nu exagera cu cardio, indiferent ca este HIIT sau de joasa intensitate).

In privinta metodelor de cardio, lasa-ti imaginatia libera. Poti face HIIT si cardio pe aparatele de fitness de la sala sau poti merge in aer liber pe o pista de alergare sa faci sprinturi si jogging.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

fa sprinturi in alergare pentru a slabi rapid si a avea o conditie fizica optima Sprinturi Sprinturile sunt unul din cele mai eficiente exercitii pentru arderea grasimilor si conservarea masei musculare. Mai mult, pot fii considerate chiar anabolice. Doar uitati-va la cum arata un sprinter, si veti intelege. 14 Feb, 2016
otetul regleaza glicemia si te ajuta sa slabesti Un truc simplu pentru a iti imbunatati sensibilitatea la insulina si a slabi Daca vrei sa slabesti, cu cat esti mai sensibil la insulina cu atat ai sanse mai mari de reusita. Pur si simplu nu poti avea nivele mici de grasime si sanatate buna daca nu esti sensibil la insulina. Iata un truc simplu care contribuie la cresterea ei. 04 Aug, 2016
cum sa slabesti mancand mai putini carbohidrati Despre carbohidrati, slabire, performanta si sanatate Vorbim despre carbohidrati, cum trebuie mancati ca sa slabesti si sa arati mai bine, sa fii sanatos si sa ai performante fizice cat mai inalte. Cel mai bun articol despre carbohidrati pe care il vei citi! 31 Oct, 2018
creierul poate deveni dependent de carbohidrati si zahar Dependenta de carbohidrati Dependenta de carbohidrati este foarte reala si poate fi unul din principalele motive pentru care nu slabesti si nu reusesti sa arati asa cum vrei. Iata care este legatura dintre carbohidrati si creier! 25 Jan, 2017
Ce sa mananci ca sa slabesti rapid Trucuri alimentare pentru a slabi In acest articol voi da cinci trucuri inteligente si practice pentru a slabi fara a te infometa. Sa scapi de surplusul de grasime nu trebuie sa fie o corvoada; invata cum sa o faci mergand pe calea corecta. 14 Feb, 2016
fa sport iarna si slabeste 6 activitati pentru a arde grasimi iarna Chiar daca este iarna, nu inseamna ca nu poti face miscare in aer liber si spori numarul de calorii arse. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.